Ikke hørt H360, men H200 må sannsynligvis kaste inn håndkleet hvis du tester den mot kreftene i receiveren din.Ingen... begge er veldig bra . Jeg ble veldig glad i MA jeg da, det dem har kommet ut med i senere tid har imponert meg skikkelig.Ok, fant en annonse
Var på hifiklubben idag, hørte på rubicon 6 og B&W 702 s2
Likte rubicon best, men lurer på om ikke man bør gå opp til rubicon 8..?
Noen som har hørt rubicon 8 og gold 300? Kem er best?
Da jeg snakket med HiFi klubben opplevde jeg en litt pussig dissing av Hegel 360, som mener en 360 låter platt og ingen bass mm.. synes man skal holde seg for god til og snakke nedsettende om konkurrerende merker..
Særdeles svsk og bassfattig. Så mulig han på HFK har tatt alt av Hegel under samme kam.
Jeg har hørt Hegel rocke som f... også ������
"Han på HFK har feil, jeg har H360."Han på HFK har helt rett, Har hatt H360.
Ikke hørt H360, men H200 må sannsynligvis kaste inn håndkleet hvis du tester den mot kreftene i receiveren din.Da jeg snakket med HiFi klubben opplevde jeg en litt pussig dissing av Hegel 360, som mener en 360 låter platt og ingen bass mm.. synes man skal holde seg for god til og snakke nedsettende om konkurrerende merker..
Særdeles svsk og bassfattig. Så mulig han på HFK har tatt alt av Hegel under samme kam.
Jeg mente det ikke som kritikk mot H360 altså, aldri hørt den. Jeg kjøpte H200 når jeg hadde MA GS60 og kjøpte en Parasound NC2250. Da fant jeg fort ut at H200 rett og slett var en elendig match på GS60. Foruten pre-delen i H200 som var ekstremt bra, for de som har råd til å bruke en slik forsterker som pre."Han på HFK har feil, jeg har H360."Han på HFK har helt rett, Har hatt H360.
Ikke hørt H360, men H200 må sannsynligvis kaste inn håndkleet hvis du tester den mot kreftene i receiveren din.Da jeg snakket med HiFi klubben opplevde jeg en litt pussig dissing av Hegel 360, som mener en 360 låter platt og ingen bass mm.. synes man skal holde seg for god til og snakke nedsettende om konkurrerende merker..
Ser du at du det kanskje ble litt bastant? Hvis du legger på et "jeg synes" blir det mye mer spiselig, og en mye hyggeligere tone her i tråden "vår".
Forøvrig syns jeg H360 låter fortreffelig, og lekent på mine PL200II. Og bass mangler jeg i alle fall ikke! Den har en utrolig kontroll i bunn som gjør at den i noen oppsett låter litt slankere enn en del annet ved første ørekast. Dette lurte meg litt første gangen jeg hørte den.
Sent fra min G8141 via Tapatalk
Nei, dessverre. Ut fra omtalene jeg har lest så har jeg inntrykk av at de nok er noe mer frampå i toppen enn mk2. Kombinert med eldre Hegel som også var noe lysere enn nå så ble det nok fort litt mye. Tror både Hegel og MA PL har blitt bedre og mer riktig i siste utgave. Kanskje flere burde tatt en ny runde med denne kombinasjonen?Har du hørt eller eid PL200 vs mk2?"Han på HFK har feil, jeg har H360."Han på HFK har helt rett, Har hatt H360.
Ser du at du det kanskje ble litt bastant? Hvis du legger på et "jeg synes" blir det mye mer spiselig, og en mye hyggeligere tone her i tråden "vår".
Forøvrig syns jeg H360 låter fortreffelig, og lekent på mine PL200II. Og bass mangler jeg i alle fall ikke! Den har en utrolig kontroll i bunn som gjør at den i noen oppsett låter litt slankere enn en del annet ved første ørekast. Dette lurte meg litt første gangen jeg hørte den.
Ja, det er det. 5000 ekstra det er snakk om også.Godt spørsmål. Jeg tror Gold 300 kanskje vil gi litt mye bass på et så lite rom, men det kan jo likevel gå bra. Selv tror jeg at jeg ville vært fornøyd med Gold 200.
Prisen i seg selv trenger ikke indikere at noe er bedre.
Hvor holder du til, gwh?Noen her på hfs som har prøvd/har Monitor Audio Silver 500 og kunne tenkte seg å dele noen erfaringer?
Holder til i Oslo, så hvis noen har i dette området setter jeg pris på om noen kunne tatt en demoHvor holder du til, gwh?Noen her på hfs som har prøvd/har Monitor Audio Silver 500 og kunne tenkte seg å dele noen erfaringer?
Med nok power låter de svært bra. Godt fundament, og som resten av Silver serien meget bra topp. De er også godt bygget i forhold til pris.
Personlig synes jeg 300 er stjerna i Silver serien.