Takk! Ja, litt oppgradering er det.Gratulerer med nye flotte høyttalere[emoji2]
Regner med det var en Ok oppgradering fra GS 20 ..?
Utbrodere gjerne hvordan du opplever disse etterhvert [emoji2]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Overraskende mye og fyldig bass -men det sagt, boomy fordi Gold 200 G5 er langt fra ferdig innspilt, noe som ikke er helt ukjent for meg. Noen timer her med lyd og spilling av noen nye plater jeg fikk i gave her (julaften, bursdag og farsdag på en gang..!), så jevnet frekvensgangen seg ut. Rommet mitt preges av begrensninger, og materialene brukt i vegger og gulv skal med tiden byttes ut med noe mer akustikkvennlig, så jeg tar litt forbehold om at det har innvirkning på lyden, men har man kontroll på bassen er ikke rommet så verst.
Jeg har satt i spongene til bassportene på baksiden, og det strammet opp bassen slik at mellomtonen kunne komme til sin rett. Jeg har ikke så veldig mye utover 30-40 cm fra bakvegg å gå på, så i mitt rom er spongene nødvendig å bruke. Før jeg satte i spongene forsvant mellomtonen litt i lydbildet, men den har begynt å vise kvaliteter på et veldig høyt nivå. Veldig flott og åpen diskant, som sammen med mellomtonen gir et veldig detaljert og luftig lydbilde. Romfølelsen, utstrekningen eller tredimensjonalt sett er det veldig bra, og blir bedre og bedre for hver time jeg har hatt foran anlegget.