pstraums skrev:Her har dere et bilde av en SVÆR Sansui receiver sammen med et ordentlig MONSTER (..enda "sværere") Sansui receiver
Den under er ikke veldig LITEN..! (hva sier det om den over.. det er Sansuis NEST største)
Njord Noatun skrev:Her er den "lille" (G-9000) sammen med en Tandberg TR-2080, som en visuell referanse (begge eiet av undertegnede):
Det skulle vel gi en ide om størrelsen på en G-22000. G-22000 har de samme utvendige mål som en G-33000, men har 80 wpc mindre...
PS! Lykke til med den SX-1250, Bartesam - jeg holder fingrene krysset!
pstraums skrev:Her har dere et bilde av en SVÆR Sansui receiver sammen med et ordentlig MONSTER (..enda "sværere") Sansui receiver
Den under er ikke veldig LITEN..! (hva sier det om den over.. det er Sansuis NEST største)
Bartesam skrev:Nå er den frigitt ;D Får den i dag eller i morgen
.retteP skrev:Lækkert!!! Gratulerer så mye. Men for meg var dette var dråpen, nå blir jeg nødt til å skaffe meg en sx-12xx, jeg og.
Bartesam skrev:Da var den strømsatt.....alle funksjonslamper og skalabelysning funker som det skal.....skal koble den opp når jeg kommer hjem til fredag 8)
Du blir nok fornøyd med denne. Jeg har en av brødrene, en CT-F950. Den er overbevisende solid mekanisk, og låter også bra, alt tatt i betraktning. Av Pio receivere har jeg foreløpig kun en, en sx-727, nesten mint, men den kan knapt kalles noe monster, ikke engang med en stor porsjon godvilje.Bartesam skrev:Venter på denne nå....tar nok litt lenger tid det
Bartesam skrev:Var en kjempegod følelse. Vet jo aldri med ting som er mere enn 30 år gamle, men den var utrolig godt pakket for turen over dammen Ser du har en gammel JVC JR-S 200. Hadde en JVC JR-S 600 jeg for 15 år siden
LMC skrev:Marantz med scoop på tuner´n tar kaka
imo
Mvh
Leif
TJ skrev:Men jeg synes ikke Volumkontrollene står helt i stil på monsterreceiverene... Husker vi skoia en del med det i gamle dager, om en forsterker som var så stor at det var plass til hurtigsveiv på volumkontrollen ;D ;D ;D
pstraums skrev:JRS200`en er en ganske artig receiver! har ikke testa den i hovedanlegget enda, men den er HELT strøken, og spiller som bare det i "gjesterom" anlegget! en 600 hadde vært arti å testa
2x120W, så den kvalifiserer vel nesten som monsterreceiver den også! Noen sier JVC fikk litt pepper fra Marantz pga radio tuning knappen..
Bartesam skrev:Var en kjempegod følelse. Vet jo aldri med ting som er mere enn 30 år gamle, men den var utrolig godt pakket for turen over dammen Ser du har en gammel JVC JR-S 200. Hadde en JVC JR-S 600 jeg for 15 år siden
rveum skrev:Kjøpte den på auksjon på NRHF for bare 250 Kr. ;D ;D
Det stod at effekt del ikke virker, etter å ha slått den på antar jeg at feil ligger i rele som switcher utganger de høres ikke gode ut.
Skal teste mere i morgen, nå skal jeg ut å feire kjøpet.
Ja to kjempe lytter og den største ringkjernen jeg har sett på en forsterker.Bartesam skrev:Denne er det ikke mange av til salgs....har sett et par stykker på ebay de siste årene. Var litt av en trafo og noen ølbokslytter i strømforsyningen
Bartesam skrev:Trekker den mye strøm på full utstying fra nettet ???