S
Supertramp
Gjest
Men skal du ha en slik Doxa, Morten?
Takker Johnny, regner med at dette blir en spennende høstjohnnygrandis skrev:Flotte komponenter, - det har vært en fornøyelse å følge denne tråden over tid.
Litt seint svar men Biltema har vanlig vasket sand også, både i fin og grov utførelse. Jeg har brukt den grove til å fylle mine Skylan stativer.Elektron skrev:Det har jeg ikke fått gjort ennå. Hvor mye går med ca? Jeg tenkte jeg skulle prøve med Biltema sin sandblåsesand. De selges i hendige pakninger.mteinum skrev:Nå har jeg akkurat sandfylt de med tørrsand. Kuttet av bunnen på en 1,5l flaske og brukte denne som trakt. Fungerte fin-fint
Mvh Elektron
Og da vil nok kakebakeren sette pris på om du kom hjem med et state-of-the-art Sisal teppemteinum skrev:Det jeg seriøst trenger nede er mer demping. Må nok ut på teppejakt en dag.
Helt enig. Mortens tråd er jeg innom ofte. Og, så får jeg av og til en god del musikktips. Når jeg av og til er på Flekkerøyå så er det som det står skrevet mteinum på sjøtunnelen ut dit.Griffenfeldt skrev:Liker denne tråden godt. Den har liksom alt. Flott design, flotte bilder og fin hifi.
Er hu pen?mteinum skrev:Det kan vi fikse ;D
Nå har det vært litt smådaft her i sommer, men ting er på gang.
Nei, det blir en liten smule for uspesifikt...mteinum skrev:
Dette da?kjoenik skrev:Nei, det blir en liten smule for uspesifikt...mteinum skrev:
mteinum skrev:Ser at frøken Aulie er inne på samme tanker som meg; Nakenbilder ;D
Du - det kjøpet kvalifiserer til hjemmebakst!!!mteinum skrev:Det blir ikke mer morro enn man lager selv ;D
Men, ja - det er en seriøs tung padde. Var det ikke ca 14-15 kilo jeg fant ut av. Og det er ene og alene en ting som gjør dette:
Et beist av en trafo.
Takk!Elektron skrev:Gratulerer Mteinum! Det skal bli spennende å følge dine erfaringer. Forøvrig flott design.
http://www.psaudio.com/ps/products/detail/noise-harvesterFilters and conditioners either shuffle the line noise away or provide some isolation for equipment, but they do NOT eliminate or remove power line noise. Only the Noise Harvester removes line noise and converts it to another form of energy, light!