gismo
Æresmedlem
Igjen en veldig flott video visning med ditto musikk!
Liker også veldig de flotte produktene du har mteinum
gismo
Liker også veldig de flotte produktene du har mteinum
gismo
Jepp de er kjappe mteinum, fikk cd fra High Endition i dag, den gikk også på rekord fartmteinum skrev:Vrooom!! det går altså raskere å sende pakke fra tyskland til Flekkerøy enn Flekkerøy til Trondheim.
Det er i samme gata som FE206E, men her er det mer realisme, enormt med detaljer og romfølelse. Satt på den siste liveplata til Gino Vannelli og mellom sangene der han introduserer låta er det nesten som å sitte i salen. Og, dette var ganske imponerende sett i lys av at de kom rett ut av eska. Virker mer homogene i klangen enn 206.HEL skrev:Lytteinntrykk?
Nå skal ungene i seng, men det skal jeg klare å få hostet opp i uka som kommer.HEL skrev:En liten måling?
Veldig likt 96db som gikk utHEL skrev:Hvordan opplever du 99db (sånt rent bortsett fra at det er bæltøft?)
Kanskje lage et lite stativ på innsiden i høyde med senter fulltone og plassere disse søte gulldiskantene på noe sliktHEL skrev:Forøvrig ser jeg for meg sånne Fostex gulldiskanter på toppen og et par hvite ripoler på sidene 8)
Ja, tenk om den hadde vært rosa! ;DSteinLarsen skrev:Jammen godt din Aries var hvit ;D
kan bestilles som ren effekttrinnpahf skrev:Nydelig oppsett mteinum! Ariesen er jo et smykke utseendemessig. Synd Trafomatic ikke har en ren pre versjon av den
Det er nok Aries SE som kommer i 2012.mteinum skrev:Ja, tenk om den hadde vært rosa! ;DSteinLarsen skrev:Jammen godt din Aries var hvit ;D
Eniggismo skrev:Den er bare sååå nydelig