Griffenfeldt
Hi-Fi freak
Jeg er enig med Morten. Det er laidback swingjazz, men det er kraftig god dynamikk i den.
Vel... laidback som i "ikke innpåsliten", den rake motsetningen vil være dette:R.E.S. skrev:Hvis Gordon Goodwin's Big Phat Band låter laidback, så er lurer jeg litt på om det er noe galt i avspillingskjeden et sted
Roy
bjørnh`s link på forrige side:HEL skrev:Forseggjort og ryddig
Er det volumknott på den der?
Hva er prisen?
Hvilken DAC chip har den?
Hva er gain ut på hhv rca og xlr?
Nå skal du vite at jeg er leder i skolekorpset til jentene mine, så kom ikke her ;D ;D ;Dmteinum skrev:Vel... laidback som i "ikke innpåsliten", den rake motsetningen vil være dette:R.E.S. skrev:Hvis Gordon Goodwin's Big Phat Band låter laidback, så er lurer jeg litt på om det er noe galt i avspillingskjeden et sted
Roy
Gordon er "on-time" så det holder, men du verden så pent det låter. Her er det bare å skru opp.
Woow, dette så veldig spennende ut, og fikk med en gang en mistanke mteinum 8)mteinum skrev:
Mulig du fikk rett dersom du tenkte på dennegismo skrev:... og fikk med en gang en mistanke
Jess, det var denne jeg tenkte på og når du fortsatt sitter på dacen, da tror jeg du nærmer deg noe stort mteinum?mteinum skrev:Mulig du fikk rett dersom du tenkte på dennegismo skrev:... og fikk med en gang en mistanke
Har prøvd denne noen timer nå i kveld, Squeezebox, Auralic DAC og headamp, Hifiman HE-6 på hodet. Tok alle Leonard Cohen platene på strak arm og dette var seriøst bra. Meget strømsterk og drar HE-6 uten problemer.
Jepp, er spent på tilbakemeld på begge disse spennende produktene som han har hatt i hus.kaap skrev:For opptatt med å spille musikk til å skrive på et nettforum
To 60 timers jobbuker på rappen har gjort at forumbesøk har blitt redusert til et minimumkaap skrev:For opptatt med å spille musikk til å skrive på et nettforum
update me. Her er det noe jeg har gått glipp av. Funderer dog på hvordan jeg kan få en Streisand effekt ut av det hele.Du får ta en Flatland...så vinner du konkurransen.
Utført Mortenhehe
Det som er viktig er å trykke på denne knappen:
Vis vedlegget 159930
på denne siden:
Smile! by Morten Teinum
Takker og bukkerUtført Mortenhehe
Vis vedlegget 159930
på denne siden:
Smile! by Morten Teinum
gismo
Alle monner drar.Planlegger å gi deg litt drahjelp. Vi får se hvor effektivt det er...
...og der kom det inn nok en stemme...hehe
Vis vedlegget 159930
på denne siden:
Smile! by Morten Teinum
49. God driv nå!