C
Cyber
Gjest
Har sett verre eikeparkett enn den... Nydelig oppsett - som alltid.
Dette ble meget flott Morten!
Har hørt rykter om det... Kom nesten i god stemning bare av å se riggen og Miles...Det fungerer på kosenivå Joda, det er forskjell på 8 og 80W, men det er noe eget med SET forsterkere.
Trafomatic'en gjorde ikke bort seg i stua den hellerBurson settet er svært spennende Akkurat nå står det i loftstua og Trafomatic'en har fått plass nede. Uten TV i rommet så betyr det at det ikke okkuperes av sykehusserier og tegnefilm
Kjører på med vinyl i kveld
Spinning: Miles Davis - kind of blue 50th anniversary collector's edition by morten.teinum, on Flickr
Kanon!
Det der blir nok en knall match. Du kan jo sikkert oppgradere driveren i det kit'et med tid og stunder også.Jeg går med planer om Madisound Fostex BK-16 Folded Horn Kit og en Bottlehead Stereomour, håper det blir bra match
Sparinga er i gang og håper å bestille Stereomour`n før juletider, så blir det vel BK-16 til våren!
Takker og bukker (no pun intended)Liker rommet og det som er i hos deg
iPad med vanlig kamera. Youtube har en anti-shake funksjon som var gull verdSatt som støpt det skulle tro du brukte steadycam..
Flott system og!
må nesten kommentere sikringsskapet . Er huset ditt nytt? Isåfal har ikke elektrikeren gjort en god jobb i skapet dittJa, dere er flinke ;DNecroth skrev:Det er noe ekstra pent over Hellvik Husene, det må være siden jeg har jobbet for de ;D Pent hus mtenium
Nå har elektrikeren vært i sving - og dette har resultert i at byggestrømmen er tatt bort
og inn med diverse i sikringsskap. Jeg må si de har orden i sysakene.
Og.... dermed: lys!!
De spottene som er satt inn er meget fiffige. Selve pæra er montert langt inne i lyskassa, men de sprer like bra som en spot som ligger plant med himlingen. Dette gjør at du ikke blir blendet når man ser opp i taket. (takk og lov at jeg fikk en maler til å sparkle og male det...)
Begynner vel å bli 5-6 år nå, hvilke brytere var det du tenkte på?må nesten kommentere sikringsskapet . Er huset ditt nytt? Isåfal har ikke elektrikeren gjort en god jobb i skapet ditt
Ikke ofte jeg ser felles hovedjordfeilbrytere...
Du har felles jordfeilbryter for vær sikringsrad ... Får du jordfeil mister du strømen på halvparten av kursene dine .Begynner vel å bli 5-6 år nå, hvilke brytere var det du tenkte på?må nesten kommentere sikringsskapet . Er huset ditt nytt? Isåfal har ikke elektrikeren gjort en god jobb i skapet ditt
De fleste i landet har vel en jordfeilbryter på hele sulamitten...Du har felles jordfeilbryter for vær sikringsrad ... Får du jordfeil mister du strømen på halvparten av kursene dine .Begynner vel å bli 5-6 år nå, hvilke brytere var det du tenkte på?må nesten kommentere sikringsskapet . Er huset ditt nytt? Isåfal har ikke elektrikeren gjort en god jobb i skapet ditt
TN-nett?Du har felles jordfeilbryter for vær sikringsrad ... Får du jordfeil mister du strømen på halvparten av kursene dine .Begynner vel å bli 5-6 år nå, hvilke brytere var det du tenkte på?må nesten kommentere sikringsskapet . Er huset ditt nytt? Isåfal har ikke elektrikeren gjort en god jobb i skapet ditt