mteinum
Æresmedlem
Japp. Det ble ikke elkjøp denne gangen heller ;DJanR skrev:Jasså ?
Japp. Det ble ikke elkjøp denne gangen heller ;DJanR skrev:Jasså ?
Pokker'n å.mteinum skrev:Japp. Det ble ikke elkjøp denne gangen heller ;DJanR skrev:Jasså ?
Ofte er DHL....DHL også dessverre..... :-[JanR skrev:Posten er posten....desverre.
Hyggelig å se at DHL klarer å levere
/jan
Din luring ;Dmteinum skrev:Blir intet tv i stua nede. Tanken er å putte forsterker og Squeezebox inn i en sjenk. Da kun med fjernkontroll og HT på toppen. Da burde sjefen bli fornøyd ;D
ikke helt ulike nei, men Creek har vel ingen poweramp i denne størrelsen. TA-10.1 har fått så mange bra kritikker så jeg fikk litt lyst å prøve denne, og til prisen så er det jo ikke så mye å tenke på.LydKarl skrev:Lekre små søtsaker du har fått deg der, Morten Tenkte først Creek då eg såg forsterkaren.
Takker og bukker. Jeg fikk standardobjektivet til D70 av min søster, og det er et AF-S 18-70mm 1:3.5-4.5G ED. Objektivet som følger med D40 kit'et er egentlig like bra, men det mangler manuell overstyring på fokusering. Det gjør at jeg foretrekker det første. Men - det som er viktigere enn hus og objektiv er egentlig stativet. Har et manfrotto 190XPROB med 488RC2 kule og det er dønn solid.LydKarl skrev:Superbe bilder, hvilke(t) objektiv(er) brukar du på D40en din?
Det var ikke litt heller det ;D Nydelig!mteinum skrev:Var ikke denne lekker?
Lack hylla er en midlertidig løsning til jeg finner ut hvordan jeg ønsker å sette sammen en montana løsning (det er så mange valg....).roffe skrev:Kjempestilig, Morten. Supert hvordan Klipshene faktisk passer bra inn i det stilrene hvite. Også moro hvordan du har bygget et helt anlegg uten komponenter med standardbredden på 43cm (liggende LACK har vel maksbredde på 40cm når man ikke fjerner noen av hyllene).
Selve receiveren står nå på høykant gjemt bak preampen. Planen er at den skal ned i stua når skjenken kommer i hus. Selve fjernkontrollen ligger vel på bordet kan jeg tenkte megroffe skrev:Men hvor er SB Dueten? Ser bare en SB3, jeg.
Takk! Jeg leste "Boken om digital fotografering" av "Scott Kelby" og her nevner Scott også betydningen av et solid stativ som bla. slå ihjel fotografen som prøver å ta landskapsbilde i skumringen uten stativ...roffe skrev:Ellers må jeg altså gratulere deg med et råstilig hus og smakfull innredning. Virkelig toppklasse, dette. Bildene er også nydelige. ... Jeg vil si at et godt stativ er en uvurderlig investering når man skal ta bilder på lang lukkertid.
Ja søte er de ;D Nå har de ikke blitt foret med rør enda, men jeg holder på å spille de inn med bruk av t-ampen. Så får katta også noe å høre på mens den er hjemme..JanR skrev:Gratulerer med nye "småtasser" Fått prøvd de på MAE'n ennå ?