S
Storebror
Gjest
Ser bare så fint ut dette anlegget!
Ingen nyheter siden august? .... :
R
Ingen nyheter siden august? .... :
R
Utrolig tøft bilde Morten!mteinum skrev:Nææ... ikke så mye. Bonsaitreet har daua. Jeg byttet over til nordost ht kabler igår bare for å prøve. Vurderer en DIY operasjon på den lackhylla snart. Muligens henger jeg platesamlinga på vegg..
http://www.flickr.com/photos/mortenteinum/2924288446/
8)
Råskinn ! ;Dmteinum skrev:Nå spilles det høyt her 8)
Har koblet til multimeteret på den ene kanalen, og jeg passerte 2,5W !!
;D
Du har vel husket på hørselsvern? ;Dmteinum skrev:Nå spilles det høyt her 8)
;D
Hmmm...naboer..husk naboer!! ;Dmteinum skrev:Nå spilles det høyt her 8)
;D
Takk, takk!Jeg ser du har noe lys skjermings greier i vinduene dine, hvordan fungerer de, får du stengt ute alt lyset fra utsiden med det systemet?
Grunnen til at jeg spør er at jeg har et AV rom, desverre med endel vinduer som jeg gjerne skulle hatt mulighet til å blendet når jeg kjører film på lerret.
Hei igjen.mteinum skrev:Fikk noe i posten idag som skal dempe mikrofoni.
Dette er noe så fint som "UltraSonic 9 Audio Vacuum Tube Damper" fra http://herbiesaudiolab.home.att.net/ Blir spennende å se om det er noe effekt i dette her. Det som er helt sikkert er at disse rørene er ganske følsomme, ved å tappe på dem så hører man fint denne lyden ut av HT. (Dette da før disse er montert).
Ser også at her må det litt støvtørk til...
JanR skrev:Du/dere har ett imponerende flott rom/leilighet Morten
Så ikke galt ut det der heller, fungerer greit med alt glasset bak, lydmessig ?
/jan
Ja dra til med litt neonblått inni horna og glitter i i gluggamteinum skrev:Jo takk, nå er det bare å ta mot til seg og få de ned i garasjen for finish. De er tunge som bly.
Hva med en lampe inne i hornet og denne i åpningen ;D
Vel.. jeg hadde aldri fått lov til å sette disse i stua nede i den stand de er i nå - og selv om de hadde sett ut som $1000000 så er de for store. Loftstua er litt lekerom for far, så da går dette med ett nødskrikeiv skrev:Kan jeg spørre om hvorfor du har dratt opp "dråga" og satt ned monopulsene ?
De er god match med både MonoPulse og Dallas horna. Der nordost heller mot det lyse, så virker disse mer nøytral i sin signatur.TAS skrev:Hei, så du nevnte litt om diy varianten av cardas Crosslink Speaker, ble det god match til SET'n og ny hønnan?
Det høres bra, er litt nysgjerrige på SE variantene siden de virker som en god kandidat og det til en fornuftig pris. Takk for info'n.mteinum skrev:De er god match med både MonoPulse og Dallas horna. Der nordost heller mot det lyse, så virker disse mer nøytral i sin signatur.TAS skrev:Hei, så du nevnte litt om diy varianten av cardas Crosslink Speaker, ble det god match til SET'n og ny hønnan?