Takk for det HC og det håper jeg også, han skulle gi lyd ifra seg i dagGodt spiller er iorden igjen. Håper det ikke ble dyrere enn lovet? God helg!
Der var den endelig ferdig og godkjent, klar for en tur sørover til ukenTakk for det HC og det håper jeg også, han skulle gi lyd ifra seg i dagGodt spiller er iorden igjen. Håper det ikke ble dyrere enn lovet? God helg!
mvh
Satser i alle fall på det ptb men en vet jo aldri hvor haren hopper men fra spøk til alvor så vet jeg ikke hva det skulle vært hvis jeg skulle ha kjøpt noe annet? Kanskje topp spilleren til YamahaDa bør du ha spiller resten av tia
En virkelig klassiker av en skive dette.God morgen Har vært en stille uke uten musikk da formen har vært laber men bedre nå. Fikk ny mail fra reperatøren at spilleren er frisk meldt, skulle bare ha en skikkelig test i dag så er den klar til å sendes.
Sitter å har en kopp kaffe og en god sigg mens en hører på dette albumet
Ha en riktig fin helg til dere som er innom
mvh
Vis vedlegget 570852
Takk i like måte Espen ja den er virkelig bra, kanskje topp 10 her hos megEn virkelig klassiker av en skive dette.God morgen Har vært en stille uke uten musikk da formen har vært laber men bedre nå. Fikk ny mail fra reperatøren at spilleren er frisk meldt, skulle bare ha en skikkelig test i dag så er den klar til å sendes.
Sitter å har en kopp kaffe og en god sigg mens en hører på dette albumet
Ha en riktig fin helg til dere som er innom
mvh
Vis vedlegget 570852
Blitt spilt mye i denne stuen
God helg motoren
Mvh: Espen L
Skål motoren!Litt sentralen kos til en lille en i kveld før en går over på vinyl
Flasken er snart tom men ha en til
Kos dere på en ellers så grå fredagskveld
mvh
Vis vedlegget 570909
Ja det håper jeg også HC, ja jeg går vel litt motsatt men jeg kan det når en har tagentialarm, kan ikke gjøre så mye feilDu går motsatt av de fleste motoren.. . De fleste spiller vinyl, så når promillen setter inn går en over til streaming.. Håper Marantz er fremme til onsdag senest
Takk for det Largo Ja det var godt å få den tilbakeDet ordner seg alltid for kjekke gutter.
Ha en riktig fin og musikalsk helg motoren.
Ja det kan ikke bli så mye bedre håper jeg slipper noe mere tull nå på en stund.Høres ut som en riktig god start på helgen det der
Det hørtes jo ikke helt feil ut bortsett fra sporten da men kos deg TerjeGod morgen, her i huset blir det joggebukse og t-skjorte i hele dag, sport på tv og en bedre middag er på beddingen. I dag er det jeg som skal være kokk, planen er enkel; en biff med bearnaisesaus, sopp og ris med tilhørende rødvin
Helt sant Terje og takk for detDet må vi prøve på alle sammen, enten det er musikk, film, sport, mat eller bare en god bok, radio kan også være bra. Er man interessert i hvordan hodene til relativt kjente mennesker fungerer så kan man også gå inn på NRK radio og finne frem programserien "Sånn er du" da forstår man at det er mange som har litt av hvert å slite med. Ingen er 100 men det er greit å karre seg over 90 God helg og kos deg med musikk, kjøttgryta og noe i glasset
60 år.. Og still going... Liker henne jeg også. Nå ut å skru bil. Nyt dagen
Takk for det karmana joda det ble ikke så galt men det var nok(6k) Koser meg veldig i dag med mye god musikkKjekt å se det ordnet seg med Maranzen (forhåpentligvis til levelig pris)! Kos deg med helg og sølvskiver
Bare hyggTakker så mye for link Ove Prøvde å få dette til men ga opp
mvh
Måtte nesten smelle på litt Sade jeg nå