motorens low-fi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.963
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Litt sølv skiver må til :) må bare si at jeg er super fornøyd med denne spilleren selv om det ble litt mye styr i begynnelsen med en ufrivillig service men nå vet jeg i alle fall at alt er i orden fremover i tid :)
    Blir bare litt satt ut av den bygge kvaliteten den har.

Her går det i denne mens jeg lager ertesuppe på svineknoker :)

mvh

sa 11.png

R-9715589-1485222261-3033.jpeg.jpg

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Vakker spiller. Er selv i samme modus.
    Spiller sølvskiver via EC spilleren og Wadia Dacen, mens jeg koker inn rødvinssausen og temperer kveldens biff :)

Ha en fortsatt fortreffelig ettermiddag.

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    59.970
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    D2609B94-170A-475B-A140-416788CDE8AB.jpg

Her går det i Radio,klarer ikke koble bort Counterpoint NPS 100 heller(låter så flott atte):)

O

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.963
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Ser den Ove :) Counterpoint er ikke feil men mange år siden jeg har hørt på noe fra dem.
    Regner med at det er noe du har lånt? hvordan er den kontra ARC?
    Ha en fin søndag :)

mvh

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    59.970
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Ser den Ove :) Counterpoint er ikke feil men mange år siden jeg har hørt på noe fra dem.

mvh
    ARC låter jo bedre men den har en besnærende lyd,lånt av Jorwed ja :) håper å få kjøpt den og finne en NPS 400 E også.

O

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.963
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30

mvh
    ARC låter jo bedre men den har en besnærende lyd,lånt av Jorwed ja :) håper å få kjøpt den og finne en NPS 400 E også.

O
    Spennende dette her Ove, har alltid vært glad i Counterpoint sine preamper, lyder bra etter husken min og ser rå tøffe ut :) Holdt på å kjøpe en når jeg kjøpte ARC preen min.

mvh

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.963
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Der var hele Flekkefjord stengt :( da er det vel bare å slenge beina på bordet og høre litt musikk til krisen er over
    Da blir det vel mange av oss som kan gjøre det samme, alt går over :)

mvh

2001416506.png

Sist redigert:

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.963
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Etter å ha sett Beat for beat i går måtte jeg bestille et album til av denne damen :) har en del fra før å liker henne veldig godt.
    Ha en fortsatt fin helg i disse Corona tider.

mvh

2000623504.png

Setter på denne perlen av et album :) noen andre som er innom som har et forhold til Folk og røvere?

kaustisksoda.png

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.346
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    ^^ Joda, har (som vanlig) en masse aktiviteter på gang.
    Det males tapp, skrus på både MC´r og gitarer, vaskes plater og renses akvarium ++. Samtidig ligger en del "bør sette i gang med" aktiviteter i pipeline, så det er nok en stund til man begynner å kjede seg:). På litt sikt derimot blir det jo en del planlagte aktiviteter som neppe lar seg gjennomføre slik situasjonen ser ut til å utvikle seg.

Men pri 1 er å forsøke å unngå å smittes - og evt om så er, forsøke å unngå å smitte andre.

Trolig vil det gå en god periode (håper jeg) før det evt blir snakk om noe permitteringer for min del. Vi er karakterisert som en bedrift som havner inn under samfunnssikkerhet og beredskap. I så måte blir foreløpig ikke arbeidsdagen berørt annerledes enn at vi i forrige uke ble anmodet om å ha hjemmekontor noen dager. På lørdag fikk jeg melding om at vi ble beordret til å ha hjemmekontor, så jeg må oppom jobben i morgen og hente litt mer kontor-remedier, da dette ser ut til å bli av ukjent varighet.

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.963
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    ^^ Joda, har en (som vanlig) masse aktiviteter på gang.
    Det males tapp, skrus på både MC´r og gitarer, vaskes plater, renses akvarium ++, så det er nok en stund til man begynner å kjede seg:). På litt sikt derimot blir det jo en del planlagte aktiviteter som neppe lar seg gjennomføre slik situasjonen ser ut til å utvikle seg.

Men pri 1 er å forsøke å unngå å smittes - og evt om så er, forsøke å unngå å smitte andre.

Trolig vil det gå en god periode (håper jeg) før det evt blir snakk om noe permitteringer for min del. Vi er karakterisert som en bedrift som havner inn under samfunnssikkerhet og beredskap. I så måte blir foreløpig ikke arbeidsdagen berørt annerledes enn at vi i forrige uke ble anmodet om å ha hjemmekontor noen dager. På lørdag fikk jeg melding om at vi ble beordret til å ha hjemmekontor, så jeg må oppom jobben i morgen og hente litt mer kontor-remedier, da dette ser ut til å bli av ukjent varighet.
    Ja det er godt å ha noe å gjøre i disse tider, her hos meg er det ikke mye å finne på annet en å høre på musikk og lage god mat. :)
    Folk rundt meg her i byen har nærmest panikk og låser seg helt inne og nekter å ta imot besøk. Får bare håpe at denne virus smitten snart går over men det er vel kanskje å håpe på for mye.
    Kos deg ptb med hva du en gjør og hold deg frisk :)

mvh

• Liker
    Reaksjoner: ptb

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.346
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Ta vare på deg selv du også. Å holde seg frisk er tross alt det viktigste. I hvertfall for de av dere med redusert helse.

De aller fleste holder seg nok primært inne samme med husstandsmedlemmer nå ja. Samboer´n er også beordret til hjemmekontor og i så måte er jo risikoen for smitte sterkt begrenset (om vi da ikke allerede er smittet), da vi strengt tatt ikke behøver å bevege oss mer utendørs enn å rusle bort i butikken ved behov.

Fikk i dag hjem nære familiemedlemmer som i 1 1/2 døgn har vært på reise fra Vietnam. Det var en stund usikkert om de kom seg helt hjem, men det gikk etter opprinnelig reiseplan. Hadde jo selvfølgelig vært hyggelig å besøkt de, eller invitert de hit - med de er jo umiddelbart satt i 14 dagers karantene.

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.963
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Ta vare på deg selv du også. Å holde seg frisk er tross alt det viktigste. I hvertfall for de av dere med redusert helse.

De aller fleste holder seg nok primært inne samme med husstandsmedlemmer nå ja. Samboer´n er også beordret til hjemmekontor og i så måte er jo risikoen for smitte sterkt begrenset (om vi da ikke allerede er smittet), da vi strengt tatt ikke behøver å bevege oss mer utendørs enn å rusle bort i butikken ved behov.

Fikk i dag hjem nære familiemedlemmer som i 1 1/2 døgn har vært på reise fra Vietnam. Det var en stund usikkert om de kom seg helt hjem, men det gikk etter opprinnelig reiseplan. Hadde jo selvfølgelig vært hyggelig å besøkt de, eller invitert de hit - med de er jo umiddelbart satt i 14 dagers karantene.
    Takk for det ptb :) jeg er dessverre i faresonen så jeg vil helst unngå å bli smittet men det vil helst gå godt.

mvh

• Liker
    Reaksjoner: ptb

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.963
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    God morgen :) Kjenner det blir lange dager fremover og lite å ta seg til i disse corona tider, byen er folketom og det meste er stengt som i resten av landet :(
    Det er vel bare å gjøre det beste utav det og krysser fingrene for at dette ikke varer lenge men det er vel litt optimistisk å tro.
    Setter i alle fall på litt musikk til morgen kaffen så får dere alle ha en fin uke å gjøre så godt dere kan.

mvh

225.jpg

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Der var det fredag igjen, tiden bare raser av sted :)
    Legger på denne på snurra, tenk visst alle plater hadde samme lyd kvalitet som denne og for et album det er :)
    Ha en riktig fin helg til dere som er innom.

mvh

Vis vedlegget 574416
    Er på utkikk etter den jeg også. Kanskje den mest spillte plata sist jeg holdt på med vinyl.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    God morgen :) Kjenner det blir lange dager fremover og lite å ta seg til i disse corona tider, byen er folketom og det meste er stengt som i resten av landet :(
    Det er vel bare å gjøre det beste utav det og krysser fingrene for at dette ikke varer lenge men det er vel litt optimistisk å tro.
    Setter i alle fall på litt musikk til morgen kaffen så får dere alle ha en fin uke å gjøre så godt dere kan.

mvh

Vis vedlegget 574937
    Morn morn F.

Ja i de tidene man er i nå så er det bare å ta en pause fra livet. Noe som betyr mye tid hjemme. Tenkte jeg skulle bruke tida på å sette opp en litt bedre kino, trenger en ny reciver for å få det til. Og helst en subb el to til. Er litt smått med bare en. Blir mye hjemmekontor fremover ser jeg. Jeg pendler jo med tog, gardemobanen som man helst ikke skal bruke om ikke man må i fare for å få virus og ikke minst smitte de som skal ta vare på de mest utsatte i samfunnet.

Du får bare henge mye her inne, så "treffer" man vertfall folk med samme intr. Selv om det ikke er helt det samme som å møte folk på ekte over en kaffe eller noe lignede.

Får vel legge ut litt bilder ol på musikk jeg spiller jeg også i egen tråd.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn