God morgen folkens
litt musikk til kaffen
Ha en fin søndag
mvh
Ha en fin søndag
mvh
Er det treff igjen hos deg i dag? Misunner dere østover som til stadighet har sammenkomsterGod morgen Motoren.. Litt musikk her også, driver å rydder litt til besøket her senere idag. Samt koble opp et oppsett på loftstua- Fått lyd nå, men må ut å hente stativene i garasjen. Liten kaffepause nå
Jo er treff her idag, men det er litt tafatt her også. Men vi får se om vi får liv i denne gjengen. Er første gang vi skal møtes idag.Er det treff igjen hos deg i dag? Misunner dere østover som til stadighet har sammenkomsterGod morgen Motoren.. Litt musikk her også, driver å rydder litt til besøket her senere idag. Samt koble opp et oppsett på loftstua- Fått lyd nå, men må ut å hente stativene i garasjen. Liten kaffepause nåikke noe miljø innen hifi her hjemme bortsett fra et par andre som driver med det samme men det er som regel meg som har skaffet utstyret til dem så de store overraskelsene er det ikke.
Ha en fin søndag retep
mvh
Er jo litt sammenkomster her i Egersund, og på Jæren innimellom.Er det treff igjen hos deg i dag? Misunner dere østover som til stadighet har sammenkomsterGod morgen Motoren.. Litt musikk her også, driver å rydder litt til besøket her senere idag. Samt koble opp et oppsett på loftstua- Fått lyd nå, men må ut å hente stativene i garasjen. Liten kaffepause nåikke noe miljø innen hifi her hjemme bortsett fra et par andre som driver med det samme men det er som regel meg som har skaffet utstyret til dem så de store overraskelsene er det ikke.
Ha en fin søndag retep
mvh
God dagenEr jo litt sammenkomster her i Egersund, og på Jæren innimellom.Er det treff igjen hos deg i dag? Misunner dere østover som til stadighet har sammenkomsterGod morgen Motoren.. Litt musikk her også, driver å rydder litt til besøket her senere idag. Samt koble opp et oppsett på loftstua- Fått lyd nå, men må ut å hente stativene i garasjen. Liten kaffepause nåikke noe miljø innen hifi her hjemme bortsett fra et par andre som driver med det samme men det er som regel meg som har skaffet utstyret til dem så de store overraskelsene er det ikke.
Ha en fin søndag retep
mvh
Det er ikke så langt fra deg og hit![]()
Takk for det karmanaKos deg med bedre form og musikk
Her laver snøen ned, og det er jo skikkelig kjekt når man vet den skal bli til slaps om en dag eller to![]()
Ja det er godt når smertene slipper littBedre form er bra, og musikk er heller ikke feil. Du får snøen din natt til søndag.... og da må jeg som vaktmester nappe litt i Hondaen og dure på..![]()
Du får lese deg opp på de sut’ene som passer din PU. Det er mye der ute som ikke passerTakk for det karmanaKos deg med bedre form og musikk
Her laver snøen ned, og det er jo skikkelig kjekt når man vet den skal bli til slaps om en dag eller to![]()
Her blir det visst mere snø i kveld men regn igjen i helgen så vi slipper visst unna i vinter.
Skjer lite her på hifi siden for tiden men sitter å grubler veldig på å skaffe meg en SUT men det er jo så veldig mye å velge i så kanskje jeg er heldig å få noe på test om litt, jaja vi får se hva tiden bringer
Ellers er jeg strålende fornøyd for tiden men en har jo alltid lyst til å prøve noe nytt.
mvh
mvh
Ja jeg skal bruke litt tid å sjekke opp litt OveEn god SUT skal gjøre så du får strammere/Dypere bass og bedre detaljer i lybildet. Den som Bluesbreaker har er en god SUT men ikke sikkert den passer med din PU. Den jeg har passer godt til noen Ortofon og Denon DL 103 visstnok. Om den passer din kan du få sjekke selv og om den gjør kan du gjerne få låne den til å teste
O
Jeg liker alle albumene derfra veldig godt, men jeg mangler Less Talk, og den er dessverre ikke lett å få tak i.Over til denne, fantastiske album fra Vestbo TrioKjenner det var godt å fylle ørene med musikk
mvh
Vis vedlegget 572558
Ja det er veldig bra albumJeg liker alle albumene derfra veldig godt, men jeg mangler Less Talk, og den er dessverre ikke lett å få tak i.Over til denne, fantastiske album fra Vestbo TrioKjenner det var godt å fylle ørene med musikk
mvh
Vis vedlegget 572558
-Stein Ivar
Ja her er det varmegrader og helt bart men det er jeg veldig glad forGod helg til deg Motoren. Får håpe det blir en rolig helg med kroppen og at den ikke stritter imot. Her oppe er det 7 blå ute. Men helt bart. Ikke en vanlig vinter på noen måte. Men er egentlig glad for det.
Helt enig.En god SUT skal gjøre så du får strammere/Dypere bass og bedre detaljer i lybildet. Den som Bluesbreaker har er en god SUT men ikke sikkert den passer med din PU. Den jeg har passer godt til noen Ortofon og Denon DL 103 visstnok. Om den passer din kan du få sjekke selv og om den gjør kan du gjerne få låne den til å teste
O
Er enig i det ja, dukker nok opp noe her inne litt frem i tid som en kan spørre pent om å få testeHelt enig.En god SUT skal gjøre så du får strammere/Dypere bass og bedre detaljer i lybildet. Den som Bluesbreaker har er en god SUT men ikke sikkert den passer med din PU. Den jeg har passer godt til noen Ortofon og Denon DL 103 visstnok. Om den passer din kan du få sjekke selv og om den gjør kan du gjerne få låne den til å teste
O
Dette må man prøve før anskaffelse.
Sitter og hører på Less Talk i strandstolen på hemsen, på SpotifyJa det er veldig bra albumJeg liker alle albumene derfra veldig godt, men jeg mangler Less Talk, og den er dessverre ikke lett å få tak i.Over til denne, fantastiske album fra Vestbo TrioKjenner det var godt å fylle ørene med musikk
mvh
Vis vedlegget 572558
-Stein Ivarvisste ikke det var et som heter Less Talk men dette må sjekkes opp
God helg
mvh
Fant en sjappe i DK som hadde denne inne, skal prøve å få bestilt et ex fortløpendeSitter og hører på Less Talk i strandstolen på hemsen, på SpotifyJa det er veldig bra albumJeg liker alle albumene derfra veldig godt, men jeg mangler Less Talk, og den er dessverre ikke lett å få tak i.Over til denne, fantastiske album fra Vestbo TrioKjenner det var godt å fylle ørene med musikk
mvh
Vis vedlegget 572558
-Stein Ivarvisste ikke det var et som heter Less Talk men dette må sjekkes opp
God helg
mvh
Skikkelig fet lyd på den skiva spilt gjennom Doxa «budsjett anlegget». Er vel egentlig bare å bli her oppe, startet dagen med 2t snøskuffing, og nå kommer vind®n.
God søndag!
Link?Fant en sjappe i DK som hadde denne inne, skal prøve å få bestilt et ex fortløpendeSitter og hører på Less Talk i strandstolen på hemsen, på SpotifyJa det er veldig bra albumvisste ikke det var et som heter Less Talk men dette må sjekkes opp
God helg
mvh
Skikkelig fet lyd på den skiva spilt gjennom Doxa «budsjett anlegget». Er vel egentlig bare å bli her oppe, startet dagen med 2t snøskuffing, og nå kommer vind®n.
God søndag!
mvh
Faen finner det ikke igjen nå, men skal lete videre å gi beskjedLink?Fant en sjappe i DK som hadde denne inne, skal prøve å få bestilt et ex fortløpendeSitter og hører på Less Talk i strandstolen på hemsen, på SpotifyJa det er veldig bra albumvisste ikke det var et som heter Less Talk men dette må sjekkes opp
God helg
mvh
God søndag!
mvh![]()
Bløffet det visst littFaen finner det ikke igjen nå, men skal lete videre å gi beskjedLink?Fant en sjappe i DK som hadde denne inne, skal prøve å få bestilt et ex fortløpende
mvh![]()
mvh
Takk for det BlusernHei Motor-mann.
Du som er interessert i MCStep-up.
Litt forklaringer:
mc step-up transformers explained
God helgMichael Vestbo skrev:Hej Stein Ivar
Tak for din mail, dejligt du kan lide musikken!
Ja, Less talk... er udsolgt på LP (og også på CD).
Også i Danmark desværre.
Vi vil gerne lavet et repress af den, der er mange der spørger.
Hvis vi kommer til at presse flere, bliver det sandsynligvis et limited run på 50-100 stk tror jeg.
Hold øje med vores Facebook side: www.facebook.com/VestboTrio
Mange tak for opbakningen!
Mvh Michael Vestbo
www.vestbotrio.com
Takk for opplysningen Stein Ivarmotoren
Ang Vestbo Trio og Less Talk... albumet, så sendte jeg en epost til de og spurte om de hadde noen tips til hvor en eventuelt fortsatt kunne få tak i platen. Limer inn svaret jeg fikk her:
God helgMichael Vestbo skrev:Hej Stein Ivar
Tak for din mail, dejligt du kan lide musikken!
Ja, Less talk... er udsolgt på LP (og også på CD).
Også i Danmark desværre.
Vi vil gerne lavet et repress af den, der er mange der spørger.
Hvis vi kommer til at presse flere, bliver det sandsynligvis et limited run på 50-100 stk tror jeg.
Hold øje med vores Facebook side: www.facebook.com/VestboTrio
Mange tak for opbakningen!
Mvh Michael Vestbo
www.vestbotrio.com
-Stein Ivar