motorens low-fi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    God morgen Motoren.. Litt musikk her også, driver å rydder litt til besøket her senere idag. Samt koble opp et oppsett på loftstua- Fått lyd nå, men må ut å hente stativene i garasjen. Liten kaffepause nå

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    God morgen Motoren.. Litt musikk her også, driver å rydder litt til besøket her senere idag. Samt koble opp et oppsett på loftstua- Fått lyd nå, men må ut å hente stativene i garasjen. Liten kaffepause nå
    Er det treff igjen hos deg i dag? Misunner dere østover som til stadighet har sammenkomster :) ikke noe miljø innen hifi her hjemme bortsett fra et par andre som driver med det samme men det er som regel meg som har skaffet utstyret til dem så de store overraskelsene er det ikke.
    Ha en fin søndag retep :)

mvh

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er det treff igjen hos deg i dag? Misunner dere østover som til stadighet har sammenkomster :) ikke noe miljø innen hifi her hjemme bortsett fra et par andre som driver med det samme men det er som regel meg som har skaffet utstyret til dem så de store overraskelsene er det ikke.

mvh
    Jo er treff her idag, men det er litt tafatt her også. Men vi får se om vi får liv i denne gjengen. Er første gang vi skal møtes idag.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Er en heldig, og kan besøke andre, blir det ikke så tafatt. Men tiden strekker ofte ikke til. Hadde planer i helga, men det skar seg. Synd, så mye jeg skulle hørt og sett, og kjekke folk besøkt.

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7

mvh
    Er jo litt sammenkomster her i Egersund, og på Jæren innimellom.
    Det er ikke så langt fra deg og hit :D

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30

mvh
    Er jo litt sammenkomster her i Egersund, og på Jæren innimellom.
    Det er ikke så langt fra deg og hit :D
    God dagen :) Ja jeg burde prøve å komme meg vestover av og til men er litt sterkt medisinert om dagen og da blir det lite bil kjøring :( men skal nok snart ta en tur
    Ha en fin dag Bang :)

mvh

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Etter noen dager med nedetid begynner formen å ta seg opp igjen og så det var litt deilig å begynne dagen med litt musikk :) Har ventet noen dager på et veldig snøvær og det var sendt ut varsel om mye snø men det kom 5mm ;) så der slapp vi billig unna.
    Sitter å hører på denne as we speak :)

mvh

thumbnail_IMG_0068.jpg

uten navn inger.jpg

• Liker
    Reaksjoner: Jon

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.280
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kos deg med bedre form og musikk :)

Her laver snøen ned, og det er jo skikkelig kjekt når man vet den skal bli til slaps om en dag eller to :p

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30

Her laver snøen ned, og det er jo skikkelig kjekt når man vet den skal bli til slaps om en dag eller to :p
    Takk for det karmana :) Her blir det visst mere snø i kveld men regn igjen i helgen så vi slipper visst unna i vinter.
    Skjer lite her på hifi siden for tiden men sitter å grubler veldig på å skaffe meg en SUT men det er jo så veldig mye å velge i så kanskje jeg er heldig å få noe på test om litt, jaja vi får se hva tiden bringer :)
    Ellers er jeg strålende fornøyd for tiden men en har jo alltid lyst til å prøve noe nytt.

mvh

mvh

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.814
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Bedre form er bra, og musikk er heller ikke feil. Du får snøen din natt til søndag.... og da må jeg som vaktmester nappe litt i Hondaen og dure på..;)

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Bedre form er bra, og musikk er heller ikke feil. Du får snøen din natt til søndag.... og da må jeg som vaktmester nappe litt i Hondaen og dure på..;)
    Ja det er godt når smertene slipper litt :) du får bare ta turen med fresen her hos meg hvis det skulle komme noe snø :D

mvh

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.122
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80

Takk for det karmana :) Her blir det visst mere snø i kveld men regn igjen i helgen så vi slipper visst unna i vinter.
    Skjer lite her på hifi siden for tiden men sitter å grubler veldig på å skaffe meg en SUT men det er jo så veldig mye å velge i så kanskje jeg er heldig å få noe på test om litt, jaja vi får se hva tiden bringer :)
    Ellers er jeg strålende fornøyd for tiden men en har jo alltid lyst til å prøve noe nytt.

mvh

mvh
    Du får lese deg opp på de sut’ene som passer din PU. Det er mye der ute som ikke passer :)

O

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.122
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    En god SUT skal gjøre så du får strammere/Dypere bass og bedre detaljer i lybildet. Den som Bluesbreaker har er en god SUT men ikke sikkert den passer med din PU. Den jeg har passer godt til noen Ortofon og Denon DL 103 visstnok. Om den passer din kan du få sjekke selv og om den gjør kan du gjerne få låne den til å teste :)

O

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    En god SUT skal gjøre så du får strammere/Dypere bass og bedre detaljer i lybildet. Den som Bluesbreaker har er en god SUT men ikke sikkert den passer med din PU. Den jeg har passer godt til noen Ortofon og Denon DL 103 visstnok. Om den passer din kan du få sjekke selv og om den gjør kan du gjerne få låne den til å teste :)

O
    Ja jeg skal bruke litt tid å sjekke opp litt Ove :) men har god tid, greit å ha noe å se frem i mot.
    Har jo hatt litt investeringer i oppsette i det siste så jeg har i grunnen roen :)
    Nå snør det tiddelig bom

mvh

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    God helg til deg Motoren. Får håpe det blir en rolig helg med kroppen og at den ikke stritter imot. Her oppe er det 7 blå ute. Men helt bart. Ikke en vanlig vinter på noen måte. Men er egentlig glad for det.

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    God helg til deg Motoren. Får håpe det blir en rolig helg med kroppen og at den ikke stritter imot. Her oppe er det 7 blå ute. Men helt bart. Ikke en vanlig vinter på noen måte. Men er egentlig glad for det.
    Ja her er det varmegrader og helt bart men det er jeg veldig glad for :) Noe dritt når kroppen streiker men dette kan jo du alt om, Blir bare å benke seg på sofaen og kose seg med litt god mat og Tv/musikk :)
    Ha en fortsatt fin helg retep

mvh

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Skikkelig ruske vær ute men det kommer heldigvis ned som ferdig måket :)
    Sein morgen kaffe i dag men sitter å hører igjennom denne i nuet, sitter å kikker litt på børsen og den store MF klasse A forsterkeren frister noe veldig, ligget ute en stund så det er litt rart den ikke blir solgt?
    Ha en fin søndag folkens :)

mvh

2001243629.png

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.764
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1

O
    Helt enig.
    Dette må man prøve før anskaffelse.

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30

O
    Helt enig.
    Dette må man prøve før anskaffelse.
    Er enig i det ja, dukker nok opp noe her inne litt frem i tid som en kan spørre pent om å få teste :) men det har ingen hast.
    Vært inne å kikket litt på bayen og der ligger det mye i alle prisklasser og mye kjent som en ser folk bruker her inne

mvh

BritFi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Antall liker
    2.192
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Over til denne, fantastiske album fra Vestbo Trio :) Kjenner det var godt å fylle ørene med musikk

mvh

Vis vedlegget 572558
    Jeg liker alle albumene derfra veldig godt, men jeg mangler Less Talk, og den er dessverre ikke lett å få tak i.

-Stein Ivar
    Ja det er veldig bra album :) visste ikke det var et som heter Less Talk men dette må sjekkes opp
    God helg

mvh
    Sitter og hører på Less Talk i strandstolen på hemsen, på Spotify:)
    Skikkelig fet lyd på den skiva spilt gjennom Doxa «budsjett anlegget». Er vel egentlig bare å bli her oppe, startet dagen med 2t snøskuffing, og nå kommer vind&regn.

God søndag!

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Over til denne, fantastiske album fra Vestbo Trio :) Kjenner det var godt å fylle ørene med musikk

mvh

Vis vedlegget 572558
    Jeg liker alle albumene derfra veldig godt, men jeg mangler Less Talk, og den er dessverre ikke lett å få tak i.

-Stein Ivar
    Ja det er veldig bra album :) visste ikke det var et som heter Less Talk men dette må sjekkes opp
    God helg

mvh
    Skikkelig fet lyd på den skiva spilt gjennom Doxa «budsjett anlegget». Er vel egentlig bare å bli her oppe, startet dagen med 2t snøskuffing, og nå kommer vind®n.

God søndag!
    Fant en sjappe i DK som hadde denne inne, skal prøve å få bestilt et ex fortløpende :)

mvh

Stein Ivar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    416
    Torget vurderinger
    6
    God helg

mvh
    Skikkelig fet lyd på den skiva spilt gjennom Doxa «budsjett anlegget». Er vel egentlig bare å bli her oppe, startet dagen med 2t snøskuffing, og nå kommer vind®n.

God søndag!
    Fant en sjappe i DK som hadde denne inne, skal prøve å få bestilt et ex fortløpende :)

mvh
    Link? :)

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    God helg

mvh

God søndag!

mvh
    Link? :)
    Faen finner det ikke igjen nå, men skal lete videre å gi beskjed :)

mvh

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30

Stein Ivar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    416
    Torget vurderinger
    6
    motoren

Ang Vestbo Trio og Less Talk... albumet, så sendte jeg en epost til de og spurte om de hadde noen tips til hvor en eventuelt fortsatt kunne få tak i platen. Limer inn svaret jeg fikk her:

Michael Vestbo skrev:
    Hej Stein Ivar

Tak for din mail, dejligt du kan lide musikken!
    Ja, Less talk... er udsolgt på LP (og også på CD).
    Også i Danmark desværre.

Vi vil gerne lavet et repress af den, der er mange der spørger.
    Hvis vi kommer til at presse flere, bliver det sandsynligvis et limited run på 50-100 stk tror jeg.
    Hold øje med vores Facebook side: www.facebook.com/VestboTrio

Mange tak for opbakningen!

Mvh Michael Vestbo
    www.vestbotrio.com
    God helg :)

-Stein Ivar

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.035
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    motoren

Ang Vestbo Trio og Less Talk... albumet, så sendte jeg en epost til de og spurte om de hadde noen tips til hvor en eventuelt fortsatt kunne få tak i platen. Limer inn svaret jeg fikk her:

Michael Vestbo skrev:
    Hej Stein Ivar

Tak for din mail, dejligt du kan lide musikken!
    Ja, Less talk... er udsolgt på LP (og også på CD).
    Også i Danmark desværre.

Vi vil gerne lavet et repress af den, der er mange der spørger.
    Hvis vi kommer til at presse flere, bliver det sandsynligvis et limited run på 50-100 stk tror jeg.
    Hold øje med vores Facebook side: www.facebook.com/VestboTrio

Mange tak for opbakningen!

Mvh Michael Vestbo
    www.vestbotrio.com
    God helg :)

-Stein Ivar
    Takk for opplysningen Stein Ivar :) håper den dukker opp en eller annen plass i fremtiden.
    Ha en riktig fin helg

mvh

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn