Du kan i alle fall være glad du bor i en koselig og vakker by. De eldre delene av Flekkefjord er jo veldig fine. Er ikke alle som har det å trøste seg med når alle de kjekke butikkene forsvinner
Håper bare den eldre bebyggelsen tas vare på i fremtiden og at man ikke slipper løs kyniske eiendomsutviklere og spekulanter akkurat der. Gjøres det så har man det gående og plutselig kommer det bygninger som ikke forholder seg til det gamle i det hele tatt. Dette skjer dessverre altfor mange steder i dag.
Uten at det har med eiendomsutviklere eller spekulanter å gjøre, så er jeg faktisk litt skeptisk til det nye kulturhuset dere har fått. Og da tenker jeg kun på det estetiske utvendig. Selv om det er tatt hensyn til omgivelsene med materialbruk og farge, så representerer bygget likevel etter min mening en litt for stor skala. Det burde nok vært delt opp mer i fasadene for å bedre ta opp dimensjoner i bebyggelsen rundt. Spesielt fasaden mot sjøen synes jeg er for voldsom og står der og gaper altfor mye. Men de er altså bare min mening.
Alt man skal mene noe om....