motoren
Æresmedlem
Litt musikk til Ertesuppe koking skal smake til kvelden
mvh
mvh
Takk for det karmana her blir all mat lager skikkelig fra bunnen men har nok mat et par dager her Pannekaker til var noe nytt for meg, noe som hører Bergen til?Ingen skal si du ikke lager ertersuppen på skikkelig vis! Får bare håpe du ikke skal spise alt selv Vi skal faktisk også ha ertersuppe i dag........med fleskepannekaker til seff
Vet ikke om ertersuppe og fleskepannekaker (med sukker) er en bergensk greie, men det er i hvert fall knallgodt (på samme måte som ertersuppe passer til kjøtt, flesk og raspeballer)Takk for det karmana her blir all mat lager skikkelig fra bunnen men har nok mat et par dager her Pannekaker til var noe nytt for meg, noe som hører Bergen til?
Kos deg med suppen
mvh
Det er den nest største modellen, kommer på 45K med ex strømforsyningSpennende drømmer det der.
Er det den «store modellen»? Hva ligger den på «villedende»?
Har fått det servert både når jeg bodde i Bergen, og senere på østlandet. Så helt reidyrka Bergensk er det nok ikke. Men fy flate så godtVet ikke om ertersuppe og fleskepannekaker (med sukker) er en bergensk greie, men det er i hvert fall knallgodt (på samme måte som ertersuppe passer til kjøtt, flesk og raspeballer)
Spennende. Den er iallefall fleksibel nok. Har aldri hørt den. Men den får utrolig mye gode tilbakemeldinger på www. Og gode skussmål fra vår alles @Audiophile-Arve Hvem forhandler den her i Norge?Det er den nest største modellen, kommer på 45K med ex strømforsyning
mvh
Mala så det burde være mulig å få prøvd denSpennende. Den er iallefall fleksibel nok. Har aldri hørt den. Men den får utrolig mye gode tilbakemeldinger på www. Og gode skussmål fra vår alles @Audiophile-Arve Hvem forhandler den her i Norge?
God plan!!Mala så det burde være mulig å få prøvd den
mvh
I Hamar, som ikke akkurat er noen storby, har vi 2 platebutikker!Helt enig Bare i storbyer det er butikker igjen og det minker der også
mvh
Blir eventuelt bare å teste med Lyra, blir ikke noe pu bytte med det første er veldig godt fornøyd med denSkal du prøve EAT-e-glo er det kjekkast å prøve han med ein skikkeleg lågmælt pickup, dess mindre output, dess betre jobb vert gjort. Eg trur han greier alt av pickupar, (unntatt slike raringar som må ha eige opplegg). Er du så heldig at du får disponere ein Audio Note MC, må du passe lommeboka...freistingane er overveldande.
Det synes jeg var en god ide BjørnRørklokke skulle man ha hatt.
Det diskuteres hvilke utgivelser man bør ha av disse. Jeg har eldre CD'er, remastrde og ikke minst LP'er.
Jeg har bare 2 av dem men lurer på å kjøpe alle som finnes av Orginal Master Recording synes det er verd pengeneDet diskuteres hvilke utgivelser man bør ha av disse. Jeg har eldre CD'er, remastrde og ikke minst LP'er.
Hvor kjøper du dem fra?Jeg har bare 2 av dem men lurer på å kjøpe alle som finnes av Orginal Master Recording synes det er verd pengene
mvh
Jeg har kjøpt dem på PM Audio, de har en del titler på lagerHvor kjøper du dem fra?
Ja, se der!Jeg har kjøpt dem på PM Audio, de har en del titler på lager
mvh
Hva tror du kan erstatte disse? Er det bare byttesyke, eller har du noe spesielt i tankene?Sitter å funderer hva en skulle hatt hvis en skulle byttet talere, har hatt disse i 8 år og det er det lengste jeg har hatt noen talere noen gang men er fantastisk godt fornøyd med dem
Nydelig mellomtone og flott topp og samtidig et meget godt bass fundament.
Jeg håper i grunnen at de for plass her hos meg i 8 år til men en vet jo aldri hva som kan skje.
Sommeren er tilbake her for fullt igjen så oppsettet for ha en liten pause igjen til dritt været er på plass igjen.
Ha en fin uke folkens
mvh
Vis vedlegget 655111
Det er nok bare bytte syken som slår inn men de blir nok stående en god stund til Spiller som en drømHva tror du kan erstatte disse? Er det bare byttesyke, eller har du noe spesielt i tankene?
Men skulle jeg bytte måtte det ha blitt noe fra Opera eller Sonus FaberHva tror du kan erstatte disse? Er det bare byttesyke, eller har du noe spesielt i tankene?
Gjetter at de ikke er vanskelige å bytte ut. De merkene du nevner kunne nok hatt noe som låt greit, og lurer på om noe fra Focal kanskje hadde klart oppgaven?Det er nok bare bytte syken som slår inn men de blir nok stående en god stund til Spiller som en drøm
mvh
Ja Focal har nok noen modeller som kunne fristeGjetter at de ikke er vanskelige å bytte ut. De merkene du nevner kunne nok hatt noe som låt greit, og lurer på om noe fra Focal kanskje hadde klart oppgaven?