Lett blanding i den bestillingen. Både Love over Gold og Surprise fikk mye spilletid på åttitallet. Singelen Garden Party fra Surprise har jeg faktisk på 12". Og den låter riktig så frisktHøsten er jo her så jeg måtte bestille litt mere musikk på vinyl
Blir spennende å få i hus.
mvh
Ja det ble litt av vert men måtte fylle på litt da jeg bestilte den nye utgivelsen av MEZZOFORTE Blir spennende å få det hjemLett blanding i den bestillingen. Både Love over Gold og Surprise fikk mye spilletid på åttitallet. Singelen Garden Party fra Surprise har jeg faktisk på 12". Og den låter riktig så friskt
Har ingen ide men regner jo med det er super lyd på den siden Pm reklamerer så mye for den Likte dem veldig godt i min ungdom.Hva er nytt på Mezzoforte plata? Husker Garden Party var stor, men det ble litt for flinkis etter min smak i lengden. Blir spennende å høre hva du synes.
Super lyd blir aldri feil, blir spennende å høre hva du synes.Har ingen ide men regner jo med det er super lyd på den siden Pm reklamerer så mye for den Likte dem veldig godt i min ungdom.
mvh
Ja gleder meg til et gjenhør men det tar nok litt tid før PM får den innSuper lyd blir aldri feil, blir spennende å høre hva du synes.
Ja det er helt sikkert meget oppegående kar som virkelig hadde sansen for god lyd og pent design.Flott spiller og allerede en klassiker. Ken Ishiwata var en interessant og kunnskapsrik fyr med lidenskapelig forhold til musikk. Han var heller ikke redd for å tenke litt utenfor boksen når han utviklet og tweaket Marantz produkter.
Takk for det Ove og kos deg masse på konsert og ikke minst masse drikke varerHa en fin helg,Frank.
Skal på Alex Rosén konsert i kveld med gode venner og masse Øl.
O
God helg motorenLar Dronning Mauds land få litt tid i spilleren
Ha en fortsatt fin helg.
mvh
Vis vedlegget 666106
Vis vedlegget 666108
Du starter dagen tidlig, ser jeg...
Ok,-sent men godt!
Moro rama ja liker henne svært godt og la nettopp inn denne i bestilling på vinyl.kirsti huke traff jeg gjennom en felles kompis da jeg bodde i trondheim på begynnelsen av 00-tallet.
kul dame, og vanvittig talentfull vokalist allerede da.
bedre enn mange av jazzbertene som har hatt mer kommersiell suksess i etterkant.