trondav
Hi-Fi entusiast
God helg Frank
Takk i like måte Trond får du solgt noen kabler eller er det stille på den fronten?
Ja den har det virkelig en flott spiller på alle måter som blir værende lenge her hos megIkke dumt det
Sølvsnurra har oppført seg pent etter rep?
Så bra! Ja premium-seriene til Marantz har jeg ofte drømt om også, skjønner at du ikke vil kvitte deg med detJa den har det virkelig en flott spiller på alle måter som blir værende lenge her hos meg
mvh
Joda... men akk for en blek kopi av Joe Cocker;En maktdemonstrasjon
Joda ser den men er ikke helt enig men slik er det bareJoda... men akk for en blek kopi av Joe Cocker;
Mvh
-BB-
Hei. Jeg sitter på en øy i Middelhavet og plutselig dukker denne tråden opp. Her var det mye god underholdning, motor. Til og med min ynglingsbassist i en utrolig tøff låt. Hvilken konsert er dette? Mvh Erikflott låt og en dyktig bassist
mvh
flott låt og en dyktig bassist
mvh
Det var kjapt svar. Noe av det beste med å være på ferie er at jeg har rikelig tid til å høre på musikk. Selv med en gammel Nakamichi receiver fra 80 tallet opplever jeg en uanstrengt formidlingsevne av musikken som jeg ikke får til på samme måte hjemme. Her er det ikke snakk om å sitte i sweetspot. Musikken bare strømmer ut i rommet og ut på terrassen på en behagelig måte. I år har jeg tatt steget opp til Tidal hifi og det merkes. Håper det står bra til i Flekkefjord, ser at været skal bedre seg på Vestlandet snart. Denne tråden har jo vart i årevis, det er imponerende. Har ikke helt satt meg inn i hva som blir tatt opp her men det skal jeg gjøre. Ser at musikken som anbefales passer meg godt så jeg får gå litt bakover i tid. MvhTakk for det Erik Det var hyggelig å høre.
Konserten er fra The Royal Albert Hall 2015
Kos deg på Øya
mvh
Takk for det men tråden er bare litt plundring fra min side men det finnes kanskje noe interessant å finne Mye god musikk ialllefall .Det var kjapt svar. Noe av det beste med å være på ferie er at jeg har rikelig tid til å høre på musikk. Selv med en gammel Nakamichi receiver fra 80 tallet opplever jeg en uanstrengt formidlingsevne av musikken som jeg ikke får til på samme måte hjemme. Her er det ikke snakk om å sitte i sweetspot. Musikken bare strømmer ut i rommet og ut på terrassen på en behagelig måte. I år har jeg tatt steget opp til Tidal hifi og det merkes. Håper det står bra til i Flekkefjord, ser at været skal bedre seg på Vestlandet snart. Denne tråden har jo vart i årevis, det er imponerende. Har ikke helt satt meg inn i hva som blir tatt opp her men det skal jeg gjøre. Ser at musikken som anbefales passer meg godt så jeg får gå litt bakover i tid. Mvh
Takk for det. Det er low-fi jeg nyter for øyeblikket men kan ikke se at det stemmer for deg. Kanskje det var anderledes da tråden ble startet?Takk for det men tråden er bare litt plundring fra min side men det finnes kanskje noe interessant å finne Mye god musikk ialllefall .
Ha en fortsatt fin ferie Erik
mvh
Hadde akkurat hatt en liten Hifi pause når tråden ble opprettet men hadde mye fint innom før det, det har tatt seg litt opp igjennom årene kan du siTakk for det. Det er low-fi jeg nyter for øyeblikket men kan ikke se at det stemmer for deg. Kanskje det var anderledes da tråden ble startet?
Har faktisk ikke noe fra han fra før så takk for tips sluket skal høre litt av han på youtube så kanskje det blir noen kjøpJobber med design og uttegning av div. hifirelaterte ting i dag - suveren anledning
til å spille gjennom Satrianis utgivelser her på gjemmekontoret!!! En umåtelig bra låtskriver/gitarist
med 20++ album på samvittigheten....
Vis vedlegget 662396
Vis vedlegget 662397
Ja liker den svært godt moro å se at du er innom igjen Lars Erik.En magisk skive, det der
Som kanskje ikke alle vet, så steppet Satriani inn som midlertidig gitarist i Deep Purple da Blackmore etter konserten i Helsinki i november 1993 uten videre forvarsel gav bandet beskjed om at han ikke gadd mer. Satriani ble med DP på resten av den planlagte turneen i Japan og Europa i 1994.Satrianis utgivelser - En umåtelig bra låtskriver/gitarist
med 20++ album på samvittigheten....
Vis vedlegget 662396
Vis vedlegget 662397
God morgen Fin musikk fra den plata motoren.God morgen folkens Starter dagen med denne.
Ha en fin søndag.
mvh