HCS
En vanlig fyr fra bygda..
En ting som virkelig er bra med tråden din er st jeg blir påmimnet så mye bra musikk. Musikk jeg har kjøpt, lyttet til, og glemt litt.. Veldig bra. Ha en fin kveld F.
Takk for det HC må jo holde liv i tråden selv om det ikke skjer så mye nytt bortsett fra litt plate kjøp.En ting som virkelig er bra med tråden din er st jeg blir påmimnet så mye bra musikk. Musikk jeg har kjøpt, lyttet til, og glemt litt.. Veldig bra. Ha en fin kveld F.
Kos deg med klimpringa ptb og kos deg på hyttaEndelig fredag ettermiddag - og første øl´n er konsumert .
Er på hytta, så nå skal jeg straks dra med meg en gitar (har en amp her) og et par øl til ut i annekset og kose meg med å lage litt "ulyd en times tid".
Ha en riktig god begynnelse på helgen.
Hehe jeg ender nok opp der uansett Blir sikkert mye mer fart på musikken når en bare kommer seg ut Liker å drømme meg vekk til rolige toner.Janis Ian og Mark Knopfler! Faen motoren, nå må du få satt på noe som lugger litt og får deg i form til å være festens midtpunkt. Mer av den musikken så ender du opp som han sløve i sofaen i et hjørne innerst i puben God helg!
Er dette bedre karmana? tøff låtJanis Ian og Mark Knopfler! Faen motoren, nå må du få satt på noe som lugger litt og får deg i form til å være festens midtpunkt. Mer av den musikken så ender du opp som han sløve i sofaen i et hjørne innerst i puben God helg!
La oss bare si det sånn at du nok våkner mer av den enn av Janis og IanEr dette bedre karmana? tøff låt
mvh
Det var jo bra synes de ser lekre ut og JBL pleier jo ikke å være feil.Disse har jeg hørt ved en rekke anledninger. Utrolig bra saker... ikke bare til prisen. Men henger nok med godt oppover om man bruker god elektronikk.
Det er helt sant ptb trodde jeg hadde det på stell da jeg har lånt en dyrere vekt av en kompis men det viste seg jo at den også viste feilViktig å ha en vekt man kan stole på. Riktig nåltrykk er jo alfa/omega.
Jeg har hørt dem og eide selv lillebroren LS 60 i en periode. Til prisen låter de veldig bra.Ser det ligger ute disse på torget, en taler jeg lenge har hatt lyst til å prøve men passer dessverre ikke med noe kjøp for tiden men det var utrolig billig
Noen som er innom her som har noe erfaring med dem?
mvh
Vis vedlegget 668460
Høres bra ut Largo men tror jeg ville fått problemer med plassering her hos meg da de har bass porten bak, har begrensninger her med plass for å dra de mere utfra bakvegg en de jeg bruker i dag?Jeg har hørt dem og eide selv lillebroren LS 60 i en periode. Til prisen låter de veldig bra.
De leverer skikkelig trøkk om man forer dem med kraftig forsterker.
Og til å være JBL så er de ganske stuevennlige
Ja det fungerer utmerket med JM Labene mine bass porter foran er et must til tider.Den avstanden ville nok vært i snaueste laget. Så det vil nok fungere med de høyttalerene du har.
Det mener jeg bestemt at han er smaker iallefall som det alltid har gjort.Er Sildakongen i full vigør fremdeles, eller er det bare navnet som drives videre?
Takk rett og slett nydeligDen er fantastisk god!
Knall på dansk rugbrød med masse løk, og en kraftig fatøl til
Bon appetit
God helg til deg ogsåDet mener jeg bestemt at han er smaker iallefall som det alltid har gjort.
Ha en fin helg karmana
mvh