Hvilken dac skal du bruke? eller er det ikke et rent drev?Den er ankommet terminalen Trondheim og videresendt derfra kl 0828 i morges! Blir nok ikke klar til utlevering før imorgen tidlig! Jeg gleder meg til å prøve noe nytt!
Tore
Ja den er det HC og den lyder fantastisk godt er veldig forsiktig ved bruk av bryterne så jeg er klar over problemet.Klassisk pen den ARC du har. Men jeg hater fortsatt de vippebryterne . Men de var populære en gang. Bare ikke knekk de, ikke lett å få tak i. God helg
Spennende Tore blir moro å høre om du blir fornøyd, du har jo en god coax å bruke mellom drev og dacJoda, motoren, det er et rent drev! Og dac'en er en Audiolab 8000! Har aldri hatt verken pre + power eller dac før, så med dette oppsettet er jeg fullstendig nybegynner! Men blir forhåpentligvis en trivelig opplevelse!
Tore
Blødende operasjonssår og endel timer på akutt, alltid gøy.. Hehe. Men en lever da..Ja den er det HC og den lyder fantastisk godt er veldig forsiktig ved bruk av bryterne så jeg er klar over problemet.
Ellers hvordan går det med helsen?
God helg ja
mvh
Fader for noe dritt HC god bedring skal du iallefall haBlødende operasjonssår og endel timer på akutt, alltid gøy.. Hehe. Men en lever da..
Er også litt skeptisk til slot mating i utgangspunktet men har ikke testet, det går nok bra Tore.Ja, våren er virkelig en herlig tid, motoren, ihvertfall når man begynner å bli litt opp i årene, og man kjenner frost og kulde som kroppssmerter!
Men herregud, hva har jeg å klage over? @HCS, jeg håper virkelig at du snart blir bedre - du har hatt nok plager nå!
Det du nevnte om slot mating på 6000CDT har jeg også sett diskutert på nettet, der noen mente at det nærmest var "Nirvana", mens andre mente det var mer "Ragnarokk"! De mer nøytrale mente, som du nevner, slitasje på cd'ene over tid! Rett og slett spennende!
Tore
Såpass Her har det nesten vært sommer de siste 14 dagene men er kald på nettene enda.I dag snødde det faktisk litt her i Oslo - midt på dagen, så det er ikke helt t-skjorteføre ennå
Hehe så bra Tore Var det disse dempeføttene du kjøpte?Og motoren - du får unnskylde "surrehuet"! Jeg har jo helt glemt å si hvorfor det var så enkelt å koble opp den nye 6000CDT med 8000DAC! Det er ene og alene pga at jeg har en kjenning på Sørlandet, og ja, i Flekkefjord som ordnet med coaxial overgang!
Tore
Det skal jeg tosken lever fint med detGod helg tante motoren! Kos deg med The Voice du, perfekt rolig aktivitet for en i overgangsalderen....
Det er kjærlighet i hets
Jeg leste i Classic Rock at den nye Def Leppard Skiva er veldig bra. Må få lyttet til den i helgaHar sitter en stund på tuben i dag med litt tilbake blikk i musikkens verden Whitesnake og Def Leppard har fått en gjennomgang.
Ellers ikke mye som skjer om dagene, flott vær enda men kaldt.
Det er fredag og tv tid med Voice i kveld nå kommer sikkert tosken å mobber litt men det får så være
Ha en fin helg til dere som er innom
mvh
Vis vedlegget 813262
Ja jeg gjør nok det jeg har i grunnen likt det meste frem til nå, må ikke glemme dette er amatørerAntar du ser på TV2 nå, og TV’n står på her også.
Dette er labre greier
Jeg er også Altibox kunde, men har ikke merket noe forskjellSom Altibox kunde så har vi vel vært uten alle TV2 kanalene i en måned nå. TV2 og Altibox blir ikke enige om priser, så da er det svarte skjermer. Ingen informasjon fra noen av partene. Nå ser jeg ikke stort på tv lenger, men irriterende er det…
Det som fremføres minner meg på en tekstlinje fra Magnus Uggla’s Jag mår illa:Men det finnes jo bedre ting der ute i verden men liker det jeg
Jeg hadde slitt litt hvis jeg hadde mistet TV2 kanalene, TV slave som jeg erSynes det går forbausende greit uten TV2. Trodde det ville bli problematisk, men jeg har knapt savnet noen av kanalene deres.
Er også glad for at Altibox ikke bare godtar ganske så urimelige krav.
Ja Morcheeba er bare deilig å låne øret til Tja om det blir en rolig helg så håper jeg det men aldri godt å vite hva kompisene mine finner på så jeg har døren på gløttSnakk om "feelgood", avslappende og behagelig musikk, motoren!
Blir det en like rolig helg? I alle fall - ha en fin helg, og kos deg!
Tore