motoren
Æresmedlem
Et sikkert vårtegn når det blomstrer i parken ved siden av leiligheten bare synd de avblomstrer så fort
mvh
mvh
Ja våren er en nydelig tid og også min favoritt tid på året Her er det tørt som en ørken for tiden og veldig mye skog branner som herjer så håper vi får litt regn snartMen du verden for et "oppløftende" syn, motoren! Her oppe var det hvitt på bakken i morgentimene! Sa på fleip til kona at nå var det tid for å gjenoppta vintersport igjen! Heldigvis tittet sola frem og "ordnet opp"! Vi har mao nok nedbør her oppe, men ille, så langt, for dere lenger sør! Der er det visst vel tørt for tiden!
Men som ordtaket sier: "Etter sol kommer regn", og visa versa!
Våren er uansett min favoritt-årstid - lysere og lengre dager, og lenge til senhøsten med mye vind og nedbør!(huttetu)
Tore
Eller - etter reng kommer det mer regn, som vel har preget trønderlag i senere tidMen som ordtaket sier: "Etter sol kommer regn", og visa versa!
Hehe vær så snill og la verVar det i denne tråden man savnet litt køntri?
6 er bra, men vent til du høyrer sp 10SP 6 ??? Gammalt, utdatert ræl, dårlig bygget, dårlig kvalitet print, med ubrukelige mengder gain i linjesteg...
Jeg kastet innmaten i en slik (som hadde vært reparert 200 ganger...).
Arne K
Ja sp 10 tenker jeg lyder bra Jeg må si jeg er veldig fornøyd med ls 36 er bra, men vent til du høyrer sp 10
Hehe sant det Blusern klart det finnes noe bra køntri men det er det ikke mange avDu som liker Sting, slipper ikke unna country!
Jeg tuller med deg. Dette er jo helt jævlig.Hehe sant det Blusern klart det finnes noe bra køntri men det er det ikke mange av
mvh
Har en til herHehe sant det Blusern klart det finnes noe bra køntri men det er det ikke mange av
mvh
Saken ansees som oppklart.Tenk deg Bjøro Håland Foreldrene mine spilte det dagen lang i min oppvekst og vi hadde besøk av han rett som det var
mvh
Å holde Bjøro Håland skyldfri synes jeg er i overkant raust.Stakkars deg, motoren! Mine foreldre digget Bjøro Håland i mine ungdomsår, og det ble i meste laget for meg også! Det sagt uten å klage på Håland, for han kunne jo ikke noe for at godt voksne i Nordland spilte plater av ham flere ganger daglig!
Etter å ha hørt "I love Norwegian Country", gikk jeg i "baklås"(og har vært det siden)!
Håper både du og jeg kommer over det "en vakker dag"!
Tore
Ja vi lar det ligge Blusern Fine dag til deg også.Å holde Bjøro Håland skyldfri synes jeg er i overkant raust.
Vi får sette strek på temaet her, synes jeg.
Vi vil jo at HFS skal være et hyggelig sted.
Ha en fin dag motormann!
Ja det er såpass Godt vi er forskjelligeBjøro Håland er då betre enn Sting?
Nei, ikke bedre enn Sting. Dire Straits derimot....Bjøro Håland er då betre enn Sting?
Farken og! Nå har jeg Bjøro Håland og «Norwegian Country» som stayer-song i hodet. Har vekket minner om endeløse bilturer med familien som barn. Var i baksetet og for langt unna til å kunne nå av/på knappen på kassettradioenStakkars deg, motoren! Mine foreldre digget Bjøro Håland i mine ungdomsår, og det ble i meste laget for meg også! Det sagt uten å klage på Håland, for han kunne jo ikke noe for at godt voksne i Nordland spilte plater av ham flere ganger daglig!
Etter å ha hørt "I love Norwegian Country", gikk jeg i "baklås"(og har vært det siden)!
Håper både du og jeg kommer over det "en vakker dag"!
Tore
Ja ser veldig flott ut men hvis jeg husker rett så var det ikke mye futt i forsterkerne Kunne godt hatt et slikt rack stående"Du og du", motoren, de der Pioneer - rackene var et imponerende skue!
Måtte vel være krefter "av en annen verden" i det der oppsettet?
Tore
Ja er helt enig Tore Et effekt trinn skal være stort å brutaltvil gjerne ha litt størrelse på komponentene i et oppsett - det blir liksom mer "fornuftig" i min bok! (Jfr plass til "innmaten" og lufting av denne)
Ser den, likte det heller ikke på den tiden men ser imponerende ut Likte veldig godt Onkyo og har hatt mye av det oppi gjennomPioneer falt aldri i smak her,testet en del da jeg jobbet på OHC tidlig 80 tallet. Sansui,Onkyo,Yamaha derimot .
Sansui var favoritten min på den tiden.Pioneer falt aldri i smak her,testet en del da jeg jobbet på OHC tidlig 80 tallet. Sansui,Onkyo,Yamaha derimot .
Tja.....Ja er helt enig Tore Et effekt trinn skal være stort å brutalt
mvh
Skulle gjerne ha vært der Blusern men vi har 25 års jubileum i klubben den helga og befinner oss på Evje Har vært på den Blues festivalen i Egersund førDet er duket for tidenes musikkfest i ditt nærområde.
Vis vedlegget 814719
Det er et par navn jeg kunne ha byttet ut, men dette er en byfest, og det skal helst være noe for alle. Ellers er det et godt program.
Med Beth Hart og Dana Fuchs på toppen av plakaten, blir det garantert trøkk så en må holde på både hatten og tupeen.
Annisette i Savage Rose begynner å dra på åra, men var jo dynamitt i gamle dager så det kan hende at det fremdeles er noe krutt igjen. Dessuten et helt ok Deep Purple coverband, Strange Kind Of Women.
Strange Kind Of Women var jaggu med tøfft BlusernDet er duket for tidenes musikkfest i ditt nærområde.
Vis vedlegget 814719
Det er et par navn jeg kunne ha byttet ut, men dette er en byfest, og det skal helst være noe for alle. Ellers er det et godt program.
Med Beth Hart og Dana Fuchs på toppen av plakaten, blir det garantert trøkk så en må holde på både hatten og tupeen.
Annisette i Savage Rose begynner å dra på åra, men var jo dynamitt i gamle dager så det kan hende at det fremdeles er noe krutt igjen. Dessuten et helt ok Deep Purple coverband, Strange Kind Of Women.