motoren
Æresmedlem
Hadde nok gjort seg her med en god subb eller 2 men jeg synes det spiller greit og har litt plass problem
mvh
mvh
Kjent problemstilling. En dag så klarer kanskje DIY gutta å komme opp med en god sub løsning som kan kamufleres som ett bord eller en benk.Hadde nok gjort seg her med en god subb eller 2 men jeg synes det spiller greit og har litt plass problem
mvh
Og så blir det mer å tørke støv avHadde nok gjort seg her med en god subb eller 2 men jeg synes det spiller greit og har litt plass problem
mvh
Hehe det er som å se meg
Bortsett fra at det vel er betraktelig høyere fart og enda større intensitet på deg…Hehe det er som å se meg
mvh
Han heter jo ikke motoren for ingentingBortsett fra at det vel er betraktelig høyere fart og enda større intensitet på deg…
Han heter ikke Motoren TT han kaller seg Motoren. Det er et såkalt nick på nettsteder så du holder ditt egentlige navn skjult. Du heter jo ikke TT? neida det gjør du ikke, du kaller deg TT!. Samme som jeg ikke heter Evo (bare nesten) det er noe jeg kaller meg her på HFS bare. Så vi må ikke blande de tingene da kan folk som ikke henger her inne bli forvirret og tro Frank heter Motoren og det kan vi ikke ha noe av vet du. .Han heter jo ikke motoren for ingenting
Har du ikke tatt se rosa pillene dine i dag heller? Jeg spør for en vennHan heter ikke Motoren TT han kaller seg Motoren. Det er et såkalt nick på nettsteder så du holder ditt egentlige navn skjult. Du heter jo ikke TT? neida det gjør du ikke, du kaller deg TT!. Samme som jeg ikke heter Evo (bare nesten) det er noe jeg kaller meg her på HFS bare. Så vi må ikke blande de tingene da kan folk som ikke henger her inne bli forvirret og tro Frank heter Motoren og det kan vi ikke ha noe av vet du. .
Hehe hadde vært verre med Frank WankerVel bedre enn Frank Wankel
Veldig bra den filmen, kan anbefalesDer fikk jeg sett finalen i The Voice Ble som jeg regnet med og en verdig vinner.
Tror jeg må ha en film kveld siden jeg ikke skal ut på byen i kveld,ser at denne vises i kveld. Skikkelig kul film med min favoritt skuespiller
Ha en fin søndags kveld folkens.
mvh
Vis vedlegget 821762
Hehe det er helt santSetter du på noe køntri, så smeller det
Hva er den nede til ventstere
Regner med det er en tuner men er ikke helt sikkerHva er den nede til ventstere
Ja det er nesten bedre en sexGod morgen, sigg og kaffe er godt på morran.
Der er vi helt på linje Tore kanskje vi begynner å bli gamle som du sierVintage hifi og ditto biler gjør meg på et vis "glad", motoren! Det henger sikkert sammen med at jeg er blitt småsur gammel gubbe, som lengter tilbake til yngre år da hifi var elegant og bilene så ut som biler!
Tore
Var skikkelig kult TT vet du hva det er?
Desverre ikke.Var skikkelig kult TT vet du hva det er?
mvh