jmolnes
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 09.06.2003
- Antall liker
- 6.183
Ikkje alle som er bygd for varme! Vonar du får det meir behagelig snart
Ja du sier noe, har ikke det men skal bli bedre i morgen sies detHvis du ikke allerede har, bør du få deg vifte. Hjelper godt på
Det kunne vært 17-18 grader hele sommeren for min del, liker ikke varmeIkkje alle som er bygd for varme! Vonar du får det meir behagelig snart
Og snart kommer den herlige høsten med 8-10 grader, styrtregn og stiv kulingJa du sier noe, har ikke det men skal bli bedre i morgen sies det
mvh
Og for ikke å snakke om vintern, med glattholke, lårhalsbrudd og strømregninger.Og snart kommer den herlige høsten med 8-10 grader, styrtregn og stiv kuling
Enda verre at skita i meterhögt siv. Det har jeg, full rennadrite attpåtil.Og for ikke å snakke om vintern, med glattholke, lårhalsbrudd og strømregninger.
Yess.
Vis vedlegget 841780
Kanskje det er min løsning. Være borte fra Norge og kulde over lengre tid. Husker som barn at jeg syntes synd på de andre ungene som måtte oppholde seg ute i snøen på vinteren. Jeg foretrekker faktisk regn på vinteren mer enn snø.Joda vinteren kan være trasig men er veldig glad i de forskjellige årstidene, alle har sin sjarm
Kjente på savnet når jeg oppholdt meg i Thailand over lengre tid at jeg var rimelig lei av sol og varmt hele tiden.
mvh
Det gjør jeg ogsåJeg foretrekker faktisk regn på vinteren mer enn snø.
Da er vi to. Perfekt sommervær for min del er 15-19 grader og lettskyet oppholdsvær. Med en gang gradene siger inn på 20-tallet begynner det å bli varmt og runder det 24-25 grader er jeg helt ødelagt. Vi har ligget på 23-27 grader de siste dagene, men heldigvis ikke inn på 30-tallet...Det kunne vært 17-18 grader hele sommeren for min del, liker ikke varme
mvh
Hehe har i grunnen gjort detSkulle ikke du fremdeles ligget i stabilt sideleie etter besøket på puben i går?
Takk, her skal det lesesI siste Hifi&Musik testes MF Dac'n
Noen som kan sende meg en link? finner det ikke igjenI siste Hifi&Musik testes MF Dac'n
Du må nok kjøpe bladet hos Narvesen nr 7-8Noen som kan sende meg en link? finner det ikke igjen
mvh
Hehe det er ikke mye cola det går men må ha litt Er en enkel fyr når det gjelder drikke varerBetryggende å se at du har gått fra 3L boks til flaske, og attpåtil med mer cola enn vodka
Jeg synes du maser fælt.Betryggende å se at du har gått fra 3L boks til flaske, og attpåtil med mer cola enn vodka
Ja, det er smått snobbete i FlekkefjordJeg synes du maser fælt.
Motoren drikker til og med av glass.
God helg, motormann.
Ja fint skal det væreJa, det er smått snobbete i Flekkefjord