Musikkmannen
Musikk i fokus
Enig med du.
Liker den meget godt Sound, virkelig moroLitt klein video spør du meg. Tror jeg har sett den bare en gang
Slik han holder på så kan det ta evigheter før det samler seg noen mikropartikler...Det er bare og fjerne støv på gulvet så er micro partiklene på plass
Så så HoJ finner sikkert litt støv hvis jeg leterSlik han holder på så kan det ta evigheter før det samler seg noen mikropartikler...
Jeg kan sende over ett lass, hvis det er ønskelig.
Du får tømme støvsugeren over platespilleren, så ordner det seg nok.Det er bare og fjerne støv på gulvet så er micro partiklene på plass
Ja det kan være lurt til tider men har litt problemer da det smaker så godt dagen derpåJeg fyllet på i går litt vel meget, så jeg holder meg til vannflaska i dag kjenner jeg.
Men tid til musikk ble det tidligere i dag
Det kommer nok ingen Grandiosa her i husGod helg motoren og gratulerer med ny komfyr
Du må faktisk regne med at det tar en 7-8 gradiozaer før smaken "sitter". Ikke noe mikrodynamikkpotensiale her
BeklagerDet kommer nok ingen Grandiosa her i hus
mvh
Jau du er tidlig oppe du også Stille og rolig på denne tiden av døgnet
Jo takk pain her er alt bra og tempen er helt passe nå om dagen.Håper du har det greit og at det ikke er for varmt for deg
Har du begynt med polvotter allerede?Vært en stille og rolig helg for en gangs skyld men det blir godt å begynne en ny uke uten å være fyllesjuk
Koser meg på sofaen og hører på Morcheeba as we speak
Ha en fin søndagskveld til dere som er innom.
mvh
Vis vedlegget 846564
Vis vedlegget 846565
Hehe den skjønte jeg ikke helt TTHar du begynt med polvotter allerede?