The Gunner
Æresmedlem
60 cm, ja. Det trodde jeg også
Jepp, verre er det ikke. Selv har jeg planlagt bukker som skal bære ei hylle over tre stendere, altså 120 cm pluss sideheng. Det er for å få plass til to snurrer, RIAA og litt accessories på den.Hos meg brukte jeg knoke metoden så da merker du hvor stenderne er, funket fint her hos meg.Stender er nøkkelen, ja. Bare jeg finner de (horisontale), da. Noen triks?
Ellers er det jo lett å måle da det er 60cm mellom dem
mvh
Oj for noen vakre skapninger.Sitter å kjeder meg og elendig form så jeg må legge ut litt bilder fra en svunnen tid, måtte gi meg pga helse problemer.
Men det var en fin tid
mvh
Vis vedlegget 490427
Vis vedlegget 490428
Vis vedlegget 490429
Vis vedlegget 490430
Takk for det kos deg med hyggelig besøk i dag karmanaHar ingen feil å komme med angående nicket på HFS God bedring!
Flott oppsett og skikkelig tøff RIAA.Sitter å kjeder meg og elendig form så jeg må legge ut litt bilder fra en svunnen tid, måtte gi meg pga helse problemer.
Men det var en fin tid
mvh
Vis vedlegget 490430
Hehe, det river godt da. For bruk i dragrace?Takker for det SRM den siste er en 11,6 liters 3 steps lysgass motor. 1700hk
mvh
Ja det er det men denne skulle faktisk ha vært montert i en gatebil på lovlig vis faktisk 8)Hehe, det river godt da. For bruk i dragrace?Takker for det SRM den siste er en 11,6 liters 3 steps lysgass motor. 1700hk
mvh
Høres heftig ut! Den fikk meg til å tenke på Granadaen til Magnor. Kjenner du til den?Ja det er det men denne skulle faktisk ha vært montert i en gatebil på lovlig vis faktisk 8)Hehe, det river godt da. For bruk i dragrace?Takker for det SRM den siste er en 11,6 liters 3 steps lysgass motor. 1700hk
mvh
mvh
Sier du det ja. Jeg kjenner til bilen, men kjenner ikke mannen. Når vi først er inne på Granada, kjenner du til Joel Olsen sin?Ja kjenner han godt,vi bor 15 km ifra hverandre men ikke like mye krefter Men en flott bil til å være en Granada
mvh
Nei dessverre, gjør ikke det. fortellSier du det ja. Jeg kjenner til bilen, men kjenner ikke mannen. Når vi først er inne på Granada, kjenner du til Joel Olsen sin?Ja kjenner han godt,vi bor 15 km ifra hverandre men ikke like mye krefter Men en flott bil til å være en Granada
mvh
Imponerende bygg.
Vel, kort oppsummert er det en Granada med det som skal være motor fra Koenigsegg CCX. Bilen er ekstremt ombygget og det finnes ikke spor av Granada på innsiden, men det imponerende er at på utsiden ser det nesten ut som en vanlig Granada.Nei dessverre, gjør ikke det. fortellSier du det ja. Jeg kjenner til bilen, men kjenner ikke mannen. Når vi først er inne på Granada, kjenner du til Joel Olsen sin?Ja kjenner han godt,vi bor 15 km ifra hverandre men ikke like mye krefter Men en flott bil til å være en Granada
mvh
Imponerende bygg.
mvh
Takker skal ta en kikkVel, kort oppsummert er det en Granada med det som skal være motor fra Koenigsegg CCX. Bilen er ekstremt ombygget og det finnes ikke spor av Granada på innsiden, men det imponerende er at på utsiden ser det nesten ut som en vanlig Granada.Nei dessverre, gjør ikke det. fortellSier du det ja. Jeg kjenner til bilen, men kjenner ikke mannen. Når vi først er inne på Granada, kjenner du til Joel Olsen sin?Ja kjenner han godt,vi bor 15 km ifra hverandre men ikke like mye krefter Men en flott bil til å være en Granada
mvh
Imponerende bygg.
mvh
Det finnes mange artikkeler om denne bilen, så hvis du er interessert kan du ta et søk på google. Ellers er det en kort gjennomgang her: The Mad Koenigsegg-powered Ford Granada - Speedhunters
Hvor kommer det utrykket fra egentlig?Åsså Granada da, sein ‘76?
Nei,tror det er en 82mod.Ikke 100% sikkerÅsså Granada da, sein ‘76?
Kanskje jeg var litt rask her,du mente kanskje den SRM la ut link til?Nei,tror det er en 82mod.Ikke 100% sikkerÅsså Granada da, sein ‘76?
mvh
Er vel Glenn Rodney (Geir Schau) som kom med det mener jegHvor kommer det utrykket fra egentlig?Åsså Granada da, sein ‘76?
Ser Magnor står der å myserEr vel Glenn Rodney (Geir Schau) som kom med det mener jegHvor kommer det utrykket fra egentlig?Åsså Granada da, sein ‘76?
Vis vedlegget 490451
Både 6922 og 12AX7, ja et virkelig bra album som mye annet fra hans solo karriereEr det 6922 rør du spør om? Ble litt usikker..
Og det albumet er virkelig bra helt enig med deg
Skal legge det bak øret HCs jeg håper jeg får de andre rørpakkene til uken(Genalex Gold Lion Gold pin) må prøve dem først og blir jeg ikke fornøyd blir det å ta fra øverste hylle til riaa og dac.Simens CCA.... Uten tvil... Koster mye, men er meget gode. På 6922.
ja det kan du si TT,har ikke det liggende i husNesespray er fint!
fåes i en butikk nær deg. Er veldig effektivt og man føler seg straks bedre. Anbefalesja det kan du si TT,har ikke det liggende i husNesespray er fint!
mvh
Det stemmer det karmana,har mange plater med han men som du sier så havnet han på en evighets tripPeter Green har gjort mye bra også som soloartist. Liker godt den platen du spiller med ham. Hvis jeg ikke husker helt feil havnet han på en «evighets-trip» på syre. Kunne nok blitt enda mer legendarisk hvis han ikke hadde fått slike problemer.
Hvis Peter Green skulle vært MER legendarisk, måtte han ha lagt seg i graven med Hendrix, Morrison, og resten av gjengen!Peter Green har gjort mye bra også som soloartist. Liker godt den platen du spiller med ham. Hvis jeg ikke husker helt feil havnet han på en «evighets-trip» på syre. Kunne nok blitt enda mer legendarisk hvis han ikke hadde fått slike problemer.