Kjøper vanligvis fra Discogs og Ebay^ Det gleder jeg meg til! Jeg liker best røde grader
Hvor kjøper du CD’er fra?
Kjøper vanligvis fra Discogs og Ebay^ Det gleder jeg meg til! Jeg liker best røde grader
Hvor kjøper du CD’er fra?
Fortell gjerne om lydkvaliteten på de vinylene du har bestilt - når du får lyttet til de. Jeg har noen huller i min Nazareth vinyl-samling .Det første albumet er en skatt!
Pga tjuvpakk og peiskos ble det bestilt fire nye album.
No mean city, razamanaz, loud'n'proud og CEF rock'n'roll kommer på farget vinyl.
Vis vedlegget 697130
Det skal egFortell gjerne om lydkvaliteten på de vinylene du har bestilt - når du får lyttet til de. Jeg har noen huller i min Nazareth vinyl-samling .
Kunne tenkt meg sand og palmer nå men 4-5 grader får dugeSatser på at du har rett, vinter er oppskrytt
Ha, ha det er lov å prøve segEllers, dude som selger høyttalerne sine til halv pris av veiledende syns eg skal selge mine til 1/4 av veil.
Selvfølgelig men no er er eg lei av dekksparkere og prutere.Ha, ha det er lov å prøve seg
Men skal du ha deg nye høyttalere ?
Salg av utstyr er heller ikke min favorittøvelse. Det gjelder å ta det meste med godt humør selv om det ikke er like lett alltid.Selvfølgelig men no er er eg lei av dekksparkere og prutere.
Det er noen Triangle som ble byttet med lydplanke, Focal står trygt så lenge.
Helt klart, syns eg har klart å funne riktig pris på det eg har solgt tidligere og er ganske sikker eg har det no og.Salg av utstyr er heller ikke min favorittøvelse. Det gjelder å ta det meste med godt humør selv om det ikke er like lett alltid.
Det er definitivt innenfor! Men det kommer ikke til å vare, jeg lover degLitt snack i innboxen.
Vis vedlegget 700136
Pene farger
Vis vedlegget 700137
Ellers har våren fått ett brukbart feste, vindfullt og varmt.
Det var skikkelig godt å komme seg på sykkelen igjen
Planene om nye komponenter i anlegget har også gått litt med vinden, når en setter seg ned med musikken og kjenner at en koser seg skikkelig, da er det vel greit?
Vis vedlegget 700142
Så langt i tråden kan jeg virkelig ikke finne noe annet enn lettmajones å ta deg på ....Grilla hummer med mer
Vis vedlegget 670529
Litt kortfattet foreløpig oppsummering.Fortell gjerne om lydkvaliteten på de vinylene du har bestilt - når du får lyttet til de. Jeg har noen huller i min Nazareth vinyl-samling .
Takk, setter pris på tilbakemelding da skyver jeg disse litt lenger ned på prioritetslisten.Litt kortfattet foreløpig oppsummering.
Close enought for rock'n'roll er den som låter best, Razamanaz er og så vidt innafor.
Loud'n'proud låter ullen, eg har ikke andre eksemplar på lp å sammenligne med på dei 3.
No mean city har eg denne https://www.discogs.com/Nazareth-No-Mean-City/release/1641842 som er sjokkerende mye bedre enn Salvo pressingen.
Det er daft og dempet over nypressingen, å få Claim to fame til å høres blodfattig ut er godt gjort.
Problem med skuffen og lav spenning om eg forstod det riktigHva har skjedd med den?
Kjøper en og annen kassett fremdeles jaKassett faktisk
Det har jeg faktisk ikke sett i butikk på flere år. Husker med glede tilbake på ungdomstiden med Sony WalkmanKjøper en og annen kassett fremdeles ja
Platekompaniet har et lite utvalg online vertfallDet har jeg faktisk ikke sett i butikk på flere år. Husker med glede tilbake på ungdomstiden med Sony Walkman
Bytter mellom en Sony TCK-990ES og en Pioneer CT-91 begge er lekre maskiner, har og en Sony 790ES som mest sannsynlig går går på børsen.Moro HeyHo hvilken spiller er det du bruker? lenge siden jeg har hatt et band spiller i hus
mvh
Steike for noen flotte maskiner Hold godt på demBytter mellom en Sony TCK-990ES og en Pioneer CT-91 begge er lekre maskiner, har og en Sony 790ES som mest sannsynlig går går på børsen.
Alle har hatt service med fagfolk så det er problemfrie maskiner, opptak å sånnt gidder eg nesten ikke lenger.