Sinnsyk i gjerningsøyeblikket, det var ønsket om flere innganger som utløste det.Vurderte høres mer riktig ut enn vurderer, ja
Godt første inntrykk vertfall, det er en litt sånn musikk i bakgrunnen dag/kveld.Er det god lyd på det nye Nancy Sinatra albumet? Liker henne, Sugartown er en favoritt, jeg har det Nancy & Lee albumet på vinyl.
Det er så kult at du spiller, og ikke minst kjøper nye, kassetter! Jeg blir helt nostalgisk Hvordan opplever du at det låter sammenliknet med andre media du har?En kassett i innboxen, samme dame som sist.
Vis vedlegget 706778
Så lenge båndet og avspiller har høy kvalitet så står ikke kassett tilbake for noen andre kilderDet er så kult at du spiller, og ikke minst kjøper nye, kassetter! Jeg blir helt nostalgisk Hvordan opplever du at det låter sammenliknet med andre media du har?
Takker, får håpe det ja, blir kjedelig påske uten musikk..Det var ikke greit å høre håper det går over snart
Men en god påske må du iallefall ha
mvh
Takk for det, prøvde meg på litt musikk men det var sirkelsag deluxGod bedring, håper det går over. Innbiller meg at det er svært plagsomt
Kan trøste deg med at du ikke er alene, våknet opp for en uke siden med veldig nedsatt hørsel og tinnitus, særlig lave frekvenser høres helt jævlig ut. Har blitt litt bedre, men umulig å høre på musikk, alt høres ut som en sprengt bærbar radio. Jeg fikk en runde med pollenkjør et par dager før, regner med at det er det som er årsaken.Kjip start på påsken, våknet opp nesten døv på høgre øre inkludert tinnitus.
Nuvel, pent drittvær om ikke annet.
God Påske
Leste og det der når eg googlet covid symptomer, enda en grunn til å styre klar denne pesten!Ah kjedelig å lese. Håper det er forbigående.
Leste forøvrig nettopp at 15% av de som har hatt corona, får plager med hørsel etter på - men får håpe det ikke et tilfelle her.
Eg er under behandling/opptrening av ryggen og mistenker en hard økt på fredag med munnbind er årsaken.Kan trøste deg med at du ikke er alene, våknet opp for en uke siden med veldig nedsatt hørsel og tinnitus, særlig lave frekvenser høres helt jævlig ut. Har blitt litt bedre, men umulig å høre på musikk, alt høres ut som en sprengt bærbar radio. Jeg fikk en runde med pollenkjør et par dager før, regner med at det er det som er årsaken.
Hadde det samme i fjor, da bare på ene øret, etter rundt en uke våknet jeg med perfekt hørsel igjen. Satser på at det snart går over for oss begge
Fint å glane på en nyinnkjøpt Dire Straits box og en nesten ny platespiller - og tenke at det nok låter bra
God bedring til deg også - med ryggen osv - ha en så glimrende påske du kanEg er under behandling/opptrening av ryggen og mistenker en hard økt på fredag med munnbind er årsaken.
God bedring og en god påske som mulig MrSpock
Oi, respektabel samling av legenden du har der. Har stor sans for Mr Bowie selv.Har hørt om han der ja
Vis vedlegget 709858
Takk for fine ord AmouFin tråd du har. Følges
Håper hørselen kommer tilbake til normalen. God bedring og god påske.
Denne venter jeg også på. Synd den er i stereo. Stereo før 1968 er ikke braEt nydelig album i innboxen hjelper når leidebyene står i kø..
Vis vedlegget 706742
Vis vedlegget 706743
Vis vedlegget 706744
Vis vedlegget 706754
Har vasket hagestua i dag, den skal oljes i år.Her har vi også hatt en flott vårdag men full gjennomlufting i hele dag På tide å få vasket terrassen kjenner jeg
mvh
Hørtes ut som en god planHar vasket hagestua i dag, den skal oljes i år.
Drøyer med terrassen til over helga, tenker det blir ut på fisketur og grillings i helga.
Det var en lettelse ja, fremdeles litt sus men mindre for hver dagFint at hørsel kommer tilbake, ingen selvfølge det..
Vakkert... Hvordan henger det med øra? På slike dager er havet å foretrekke fremfor lyng og kongler etter min smak..Ryggen fikk stryk på stresstesten men jammen var det godt med en tur ut i blåmyra
Vis vedlegget 714965
Vis vedlegget 714967
Det går seg til med ørene men ryggen er kjørt etter 39 år på havetVakkert... Hvordan henger det med øra? På slike dager er havet å foretrekke fremfor lyng og kongler etter min smak..