Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.963
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Hei!

Jeg fikk laget en 10.1 for snart et år siden, da den gamle Adyton forsterkeren plutselig tok kvelden.
    10.1 har vel 25Watt i klasse A og opp til vel 80 watt i det som kalles AB.
    Adytonen P6000 hadde ca 350Watt, men styrkeforskjellen merker jeg ingen ting til.
    Lyden er derimot noe helt annet, langt bedre.
    Som en av mine venner sa, det var en lykkens dag for anlegget den dagen Adytonen sa tak og farvel.
    Hei Thn!

Takk for gladmelding, og velkommen som MI-venn! ;)

...og du har rett - MI 10.1 er en strålende forsterker.

Salty

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Vi er for opptatt med å spille musikk kan du skjønne!
    Hehe pahf - det er nok forklaringen ja... ;)

Salty

Hallo Salty.

Her i gården spiller MI 15/MI 9 for fulle mugger daglig :) Men må også innrømme at mye tid har gått med til å få et godt nok PC-basert avspillingssystem oppe og gå........

Mvh.
    Maxtor

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.299
    Torget vurderinger
    1
    Hei!

Jeg fikk laget en 10.1 for snart et år siden, da den gamle Adyton forsterkeren plutselig tok kvelden.
    10.1 har vel 25Watt i klasse A og opp til vel 80 watt i det som kalles AB.
    Adytonen P6000 hadde ca 350Watt, men styrkeforskjellen merker jeg ingen ting til.
    Lyden er derimot noe helt annet, langt bedre.
    Som en av mine venner sa, det var en lykkens dag for anlegget den dagen Adytonen sa tak og farvel.
    Hei Thn!

Takk for gladmelding, og velkommen som MI-venn! ;)

...og du har rett - MI 10.1 er en strålende forsterker.

Salty
    Jeg ser ikke helt for meg at Kl. A forsvinner ut av huset mitt en gang i fremtiden. Jeg er meget fornøyd med MI 10.1. Den er kanskje det største kuppet innen High End akkurat nå. Jeg har hatt AB, Switch Mode, rør og mye trivelig i huset i løpet av mitt Hi-Fi liv. Men MI 10.1 SE er virkelig en stjerne blant alle disse. Hadde den bare hatt kraften til 9.1, så hadde den vært perfekt.

permorten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.10.2005
    Antall liker
    1.750
    Torget vurderinger
    6
    funderer på en ting ; musical innovation 10.1 kontra pass firstwatt f2j-f3-f4 , noen som kan gi en karakteristikk ?

mvh

oks81

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Antall liker
    11.420
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    funderer på en ting ; musical innovation 10.1 kontra pass firstwatt f2j-f3-f4 , noen som kan gi en karakteristikk ?

mvh
    Denne sammenlikningen er jeg og litt interessert i. First Watt opp mot MI.
    Er ellers fortsatt kjempe fornøyd med min MI10! :)

Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.963
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3

mvh
    Denne sammenlikningen er jeg og litt interessert i. First Watt opp mot MI.
    Er ellers fortsatt kjempe fornøyd med min MI10! :)
    HEL har noen interessante kommentarer på dette i sin anleggstråd. Post #126, pluss noen poster foran og bak:

http://www.hifisentralen.no/forumet...-hels-lytterom-tredje-gang-7.html#post1483478

Edit: HEL kjører ikke med MI 10 eller MI 10.1, men med en lettere nedgradert MI 9.1.
    Men lydsignaturen i alle disse er i samme "familie".

Salty

Sist redigert:

permorten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.10.2005
    Antall liker
    1.750
    Torget vurderinger
    6
    Hei

har registrert at HEL har fra begge "familier" , små forsterkere 10 -25 w er kansje mer oppløste , så 60 wattern er kansje ikke noen fair sammenlikning til pass på alle områder, dessuten følte jeg det var mer riktig å poste spørsmålet her, skal finlese litt mer på HEL`s tråd.

mvh

ArildD

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Antall liker
    741
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Nå er jeg allerede i grenseland for å bli forvist fra denne siden...
    Eier selv Xa 30.5 så send en PM om du vil ha synspunkter.
    Har hatt 10.1se+++ i mange mnd. Ikke hørt first watt. Men antar signatur er relativt sammenligningsbar.

Hei

har registrert at HEL har fra begge "familier" , små forsterkere 10 -25 w er kansje mer oppløste , så 60 wattern er kansje ikke noen fair sammenlikning til pass på alle områder, dessuten følte jeg det var mer riktig å poste spørsmålet her, skal finlese litt mer på HEL`s tråd.

mvh

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Endelig fredag!

Gleder meg til en helg med familien, men også mye tid med MI 15, MI 9 og masse musikk :)

Mvh.
    Maxtor

ol-fa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.01.2004
    Antall liker
    79
    Torget vurderinger
    1
    TIPS OM BEDRE KVALITET PÅ BASSGJENGIVELSEN: Kjøp en MI 9 !!! Hvordan er MI 9.1 ???

Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.963
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    TIPS OM BEDRE KVALITET PÅ BASSGJENGIVELSEN: Kjøp en MI 9 !!! Hvordan er MI 9.1
    Kjedelig svar: Bassen er mektigere, og enda mer presis, kontrollert og uanstrengt.

Egentlig svar: BASSEN ER DEILIGERE!!! ;)

Du er hjertelig velkommen til en lytt, ol-fa. Hvis du bor i praktisk nærhet da...

Mvh Salty

ol-fa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.01.2004
    Antall liker
    79
    Torget vurderinger
    1
    TIPS OM BEDRE KVALITET PÅ BASSGJENGIVELSEN: Kjøp en MI 9 !!! Hvordan er MI 9.1
    Kjedelig svar: Bassen er mektigere, og enda mer presis, kontrollert og uanstrengt.

Egentlig svar: BASSEN ER DEILIGERE!!! ;)

Du er hjertelig velkommen til en lytt, ol-fa. Hvis du bor i praktisk nærhet da...

Mvh Salty
    Takk, Salty. Det blir en 9.1 ...... på et tidspunkt. Min 9.0 har vært i hus bare noen mnd. HAR IKKE SETT NOEN 9.1 PÅ TORGET ENNÅ !!! ???

arild

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.03.2003
    Antall liker
    661
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    7
    Takk, Salty. Det blir en 9.1 ...... på et tidspunkt. Min 9.0 har vært i hus bare noen mnd. HAR IKKE SETT NOEN 9.1 PÅ TORGET ENNÅ !!!
    Hehe - det blir vel heller slik at det blir noken MI 9 på Torget når MI 9.1 inntar markedet for fullt!

Mvh Arild

arild

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.03.2003
    Antall liker
    661
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    7
    Takk, Salty. Det blir en 9.1 ...... på et tidspunkt. Min 9.0 har vært i hus bare noen mnd. HAR IKKE SETT NOEN 9.1 PÅ TORGET ENNÅ !!!
    Hehe - det blir vel heller slik at det blir noken MI 9 på Torget når MI 9.1 inntar markedet for fullt!

Mvh Arild
    NETTOPP ...... ,MEN SÅ.....!!!
    Antyder du at det ein gang vil komme ein MI 9.2??:p

Jaja, den tid, den sorg. MI 9 kom vel i 2009. MI 9.1 i desember 2012. 3 år er tross alt ei lita evigheit i denne bransjen.

Mvh Arild

Cobalt

Medlem
    Ble medlem
    19.08.2004
    Antall liker
    12
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    4
    Nå har jeg lest igjennom en god del sider her på forumet, men lurer fortsatt på hvor dere kjøper utstyret deres, og hva slags specs. det er på de forskjellige effektforsterkerne: MI7, MI9, MI MOSFET / MI7.1 og MI9.1 :cool:

Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.963
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Nå har jeg lest igjennom en god del sider her på forumet, men lurer fortsatt på hvor dere kjøper utstyret deres, og hva slags specs. det er på de forskjellige effektforsterkerne: MI7, MI9, MI MOSFET / MI7.1 og MI9.1 :cool:
    Hei Cobalt!

Roar Malmin står selv for konstruksjon, produksjon, salg og service av sine Musical Innovation forsterkere.

Du når ham lettest på følgende måte:
    Send en tekstmelding til ni-to-to 11 tre-nuller, eller send en mail til roamalmi krøllalfa online dått no.

Specs, priser etc finner du på Maxtors utmerkete MI-sider: Siden om MUSICAL INNOVATION

Maxtor vedlikeholder MI-sidene jevnlig, men han har ennå ikke fått med toppmodellen MI 9.1:

Effekt: 2 x 80W klasse A
    Trafo: 2 x 650 VA
    Kondensatorbank: 8 x 47.000 uF (40V) = 376.000 uF
    Sanken transistorer i utgangstrinnet: 2 x 12 = 24
    Mål: 46 x 22 x 42 (bhd)
    Vekt: 37 kg
    Veil. pris: NOK 45.000,-

Mvh Salty

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hei Cobalt!

Roar Malmin står selv for konstruksjon, produksjon, salg og service av sine Musical Innovation forsterkere.

Du når ham lettest på følgende måte:
    Send en tekstmelding til ni-to-to 11 tre-nuller, eller send en mail til roamalmi krøllalfa online dått no.

Specs, priser etc finner du på Maxtors utmerkete MI-sider: Siden om MUSICAL INNOVATION

Maxtor vedlikeholder MI-sidene jevnlig, men han har ennå ikke fått med toppmodellen MI 9.1:

Effekt: 2 x 80W klasse A
    Trafo: 2 x 650 VA
    Kondensatorbank: 8 x 47.000 uF (40V) = 376.000 uF
    Sanken transistorer i utgangstrinnet: 2 x 12 = 24
    Mål: 46 x 22 x 42 (bhd)
    Vekt: 37 kg
    Veil. pris: NOK 45.000,-

Mvh Salty

Ai, ai! Denne har jeg helt glemt å få med i oppdateringen.......

Kommer i løpet av kvelden, håper jeg :)

Mvh.
    Maxtor

ol-fa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.01.2004
    Antall liker
    79
    Torget vurderinger
    1
    Maxtor. Når du skal oppgradere lista, kan du legge inn hvor jeg bor; ÅRNES.

Cobalt

Medlem
    Ble medlem
    19.08.2004
    Antall liker
    12
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    4
    Takk for god informasjon. Den siden inneholdt det aller meste av det jeg lurte på :)

Har dere noen formening om hva slags pre-amp MI9 passer bra sammen med (utenom MI pre-amps)? Jeg har sett litt på Opera Consonance Cyber 222 MKII med klasse A PSU. Jeg har ikke fått muligheten til å høre på dem, ikke engang hver for seg, enda, og er usikker på om det lar seg gjøre uten å kjøpe først. Er det andre som passer bra til MI?

Jeg liker ikke lys klang med skarpe s'er bare så det er sagt ;)

ol-fa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.01.2004
    Antall liker
    79
    Torget vurderinger
    1
    Takk for god informasjon. Den siden inneholdt det aller meste av det jeg lurte på :)

Har dere noen formening om hva slags pre-amp MI9 passer bra sammen med (utenom MI pre-amps)? Jeg har sett litt på Opera Consonance Cyber 222 MKII med klasse A PSU. Jeg har ikke fått muligheten til å høre på dem, ikke engang hver for seg, enda, og er usikker på om det lar seg gjøre uten å kjøpe først. Er det andre som passer bra til MI?

Jeg liker ikke lys klang med skarpe s'er bare så det er sagt ;)
    Jeg bruker Mcintosh C-15 i øyeblikket. Synd å si det, men den gir betydelig mer i kombinasjon med MI9 enn MI11 Light. På den annen side gjør den glitrende lydkvaliteten jeg har nå meg fantastisk fornøyd med MI9.

Cobalt

Medlem
    Ble medlem
    19.08.2004
    Antall liker
    12
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    4
    Tviler ikke på det. Mcintosh er dog litt utenfor mitt prisleie :)

Er det noen som kan anbefale en god pre-amp? Jeg har pr dags dato Canton Karat 790 DC (Chario Pegasus hvis jeg får tak i brukt) høyttalere og vurderer sterkt en MI9 som effekt til disse. Da er neste utfordringer pre-ampen! Jeg ser for meg å bruke rundt 15 lapper på denne, og hadde satt pris på tips og forslag. Som nevnt har jeg sett litt på Opera Consonance sine modeller. Primare og Parasound har jo også modeller til rundt 10-15k, og så finnes det jo et hav på bruktmarkedet...

Musikk: rock, prog, metal, klassisk, etc. Liker et dynamisk lydbilde med kontant bass, og samtidig god oppløsning.

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Tviler ikke på det. Mcintosh er dog litt utenfor mitt prisleie :)

Er det noen som kan anbefale en god pre-amp? Jeg har pr dags dato Canton Karat 790 DC (Chario Pegasus hvis jeg får tak i brukt) høyttalere og vurderer sterkt en MI9 som effekt til disse. Da er neste utfordringer pre-ampen! Jeg ser for meg å bruke rundt 15 lapper på denne, og hadde satt pris på tips og forslag. Som nevnt har jeg sett litt på Opera Consonance sine modeller. Primare og Parasound har jo også modeller til rundt 10-15k, og så finnes det jo et hav på bruktmarkedet...

Musikk: rock, prog, metal, klassisk, etc. Liker et dynamisk lydbilde med kontant bass, og samtidig god oppløsning.

Mitt råd: Musical Innovation MI 15!

MI 15 4.jpg

Bruker denne sammen med MI 9 med hysterisk godt resultat :)

Mvh.
    Maxtor

Sist redigert:

Cobalt

Medlem
    Ble medlem
    19.08.2004
    Antall liker
    12
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    4
    Den finner jeg ikke info på - hva koster den? Jeg må også ærlig innrømme design og brukervennlighet har noe å si når jeg skal velge forforsterker, og da stiller ikke MI på topp ;)

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Den finner jeg ikke info på - hva koster den? Jeg må også ærlig innrømme design og brukervennlighet har noe å si når jeg skal velge forforsterker, og da stiller ikke MI på topp ;)

MI 15 er en helt ny kosntruksjon fra Malmin.

Uhyre enkel i en liten, men flott aluminiumsinnpakning. 3 innganger og 1 utgang. Kun 2 knotter i front (inngangsvelger og volum) og selvfølgelig fjernstyrt. Jeg har dessverre ikke den endelige fronten (kommer snart) - da kan jeg jo legge ut noen bilder av denne.

Brukervennligheten er det dermed intet å si på. Heller ikke utsalgsprisen som ligger på kr. 14.000,- :) Usikker på hvor du bor, men er det ikke langt unna Ski/Langhus er du hjertelig velkommen til en lytt.

Mvh.
    Maxtor

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Og når vi først legger ut "nakenbilder" kan vi jo fortsette litt:

MI 15 3.jpg

Tanken har vært å ta bilder av det ferdige produktet, men etter at jeg fikk den i hus koblet jeg den rett opp i ren nysgjerrighet og har ikke hatt hjerte til å koble den ned igjen kun for å ta noen bilder!

Men det kommer snart........

Mvh.
    Maxtor

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.299
    Torget vurderinger
    1
    Av ren nysgjerrighet har jeg bestilt en MI 15 oppover som sendes om ca. tre uker. MI 15 blir "gårsdagens MI 12", altså "billigutgaven" av MI 11 -hvis jeg kan si det på den måten. MI 12 er ubalansert inn og balansert ut, men har vært levert med RCA ut også. Men jeg jeg må bare teste den MI 15. Den har samme formfaktor som RIIA trinnet MI 14. Litt ekstra plass gjør seg jo, men jeg har jo som kjent MI 11.

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.380
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei alle dere som allerede har MI forsterkere og dere som kan tenke dere og innvestere i MI forsterkeri i framtida.

De "dyre" forforstekerne MI-11 og MI-13 kan oppdateres for framtida.
    Derimot de "rimligere" MI-15 (forforsterker) forblir slik sannsynligvis i all fremtid.
    Roar har allerede klar den "nye" MI-11. Dvs. alle eiere av MI-11 kan levere sine preamper til oppdatering fra Mai måned.
    Det er da ingen grunn for å selge sin gml. MI-11,for å kjøpe MI-15!

Mvh
    OPS

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.395
    Torget vurderinger
    4
    Gode nyheter, puristen !

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.299
    Torget vurderinger
    1
    Hei alle dere som allerede har MI forsterkere og dere som kan tenke dere og innvestere i MI forsterkeri i framtida.

Derimot de "rimligere" MI-15 (forforsterker) forblir slik sannsynligvis i all fremtid.
    Roar har allerede klar den "nye" MI-11. Dvs. alle eiere av MI-11 kan levere sine preamper til oppdatering fra Mai måned.

Mvh
    OPS
    Det stemmer. Der et nytt print til MI 11 man kan oppgradere til. Om MI 15 "forblir" slik den er, er opptil Guru Malmin -inntil han får en åpenbaring igjen-

arild

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.03.2003
    Antall liker
    661
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    7

Mvh
    OPS
    Det stemmer. Der et nytt print til MI 11 man kan oppgradere til. Om MI 15 "forblir" slik den er, er opptil Guru Malmin -inntil han får en åpenbaring igjen-

bjørnh: Ein vil vel ikkje lett kunne påstå at MI er spesielt "utsatt" for at Guru RM får plutselig åpenbaringer? Eg trur ikkje det blir spesielt feil av meg å seie at det i gjennomsnitt går i alle fall 2-3 år mellom kvar gong det skjer eit modell-skifte/oppgradering innan MI, og det må vel kunne tålast?!

Produktutvikling skjer jo både med MI - som med de fleste andre merker. Og om det skulle skuldast at Guru RM har fått ei åpenbaring, så er det jo fritt fram om ein vil kjøpe denne eller ikkje.

Slik eg har forstått det, så var det vel du som i si tid "bestilte" ein rimelig pre for bruk med MI Mosfet, som eit alternativ til relativt kostbare MI 11 - og MI 11-light (i MI 12 chassis) såg dagens lys. MI 15, med sin pris på ca. kr 14', ser eg på som eit ypperlig alternativ i akkurat det segmentet.:)

Mvh Arild

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.299
    Torget vurderinger
    1
    Hehe. Ja, du har god hukommelse! Det stemmer. MI 12 var light utgaven av MI 11. MI 15 er MI 12 sin naturlige etterfølger, i samme format som MI 14, RIIA trinnet. MI 15 fås med 3 inn, en ut som standard. Man kan også få den som to inn og to ut. RCA. MI 12 skal fremover få ubalansert inn og XLR ut.

Hadde jo vært artig om fremtidige Mosfet'er hadde samme formfaktor som MI 15 og MI 14. Og sånn ca. 200w.

Kenol

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.09.2005
    Antall liker
    173
    Torget vurderinger
    12
    DSC_0071.jpg
    Kom over denne brukt litt lenger borti gata, fremstår som en potent liten sak. Morro!

oks81

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Antall liker
    11.420
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Perler for svin:

Fikk et aldri så lite innfall i et svakt øyeblikk og klarte ikke holde fingrene vekke og lommeboka lukket da det var salg hos Surround.no!
    Bestilte et par med Dynavoice Challenger M-65 til 1745,- som vel er omtrent det samme som går med på en normal handletur på butikken!

Høyttalerne kom vel frem i posten, noen tunge beist, ble pakket ut og satt på plass. Første lytteinntrykk var slik at jeg lurte på hvem som holdt på å kvele katten.....
    Etter et par dager med innspilling må det innrømmes at disse høyttalerne låter ikke så verst. I hvertfall ikke med tanke på prisen!!
    MI10 driver disse meget godt, høyt spiller det også! Dette til tross for bare 15w! :)

Kan anbefales om en har noen vekslepenger liggende til overs i en kopp, og må ha noe som gir litt ekstra lydtrykk til helgen!!

Biff til burger pris! :)

Mvh.
    oks

oks81

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Antall liker
    11.420
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Veldig stille her!

Det er vel ikke pga innlegget mitt med innhold av billig produkt som ødelegger tråden..!
    Finst nok sikkert andre høyttalere som passer bedre til MI produktene?? :)
    Kom gjerne med synspunkter!

Mvh.
    oks

eddie1

Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Antall liker
    727
    Torget vurderinger
    8
    Kom igjen da! har en mosfet med mi12 på børsen :) må vel være veldig mye lyd pr kr...

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Veldig stille her!

Det er vel ikke pga innlegget mitt med innhold av billig produkt som ødelegger tråden..!
    Finst nok sikkert andre høyttalere som passer bedre til MI produktene?? :)
    Kom gjerne med synspunkter!

Mvh.
    oks

Hallo oks81.

Enig i det - veldig stille her for tiden. Men jeg tror dette ikke har noe med rimelige produkter å gjøre :)

For eget vedkommende har det vært mye prosjektjobbing, kranglevoren bil og idiotiske hvitevarer som har preget hverdagen etter jul...........Men roen kommer snart tilbake :)

Har fått låne et sett høyttalerkabler jeg skal teste ut - gleder meg til det. Ellers blir det trolig litt endringer på forsterkersiden. Dog er dette høyst ufrivillig grunnet nevnte bil og hvitevarer........

Mvh.
    Maxtor

Sist redigert:

ArildD

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Antall liker
    741
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    IMAG1310.jpg

Adjø... MI14

Jeg var nok litt for rask på avtrekkeren da jeg handlet denne..
    Kjøpte den med bare MC, men livet er underholdende..
    Har oppdaget MM sine fantastiske egenskaper, så måtte selge denne for å delfinansere Avid mm/mc riaa.
    Kom frem til at man må ha 2 platespillere...

MEN, poenget.. Kudos til RM her. 3 henvendelser på 2 timer, alle troverdige kjøpere.
    VELDIG lettsolgt, også interessant for folk utenfor menigheten. Så at det er en bra Riaa
    med godt rykte kan det ikke være mye tvil om.
    (for de uinnvidde så er finish diy, ikke fra det Malminske verkstedet i Hokksund)

Og til deg j....o - NESTE gang må vi få til noe når jeg har noe for salg ;)

Maxtor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Vis vedlegget 180707

Adjø... MI14

Jeg var nok litt for rask på avtrekkeren da jeg handlet denne..
    Kjøpte den med bare MC, men livet er underholdende..
    Har oppdaget MM sine fantastiske egenskaper, så måtte selge denne for å delfinansere Avid mm/mc riaa.
    Kom frem til at man må ha 2 platespillere...

MEN, poenget.. Kudos til RM her. 3 henvendelser på 2 timer, alle troverdige kjøpere.
    VELDIG lettsolgt, også interessant for folk utenfor menigheten. Så at det er en bra Riaa
    med godt rykte kan det ikke være mye tvil om.
    (for de uinnvidde så er finish diy, ikke fra det Malminske verkstedet i Hokksund)

Og til deg j....o - NESTE gang må vi få til noe når jeg har noe for salg ;)

Gratulerer med salget, ArildD :)

Mvh.
    Maxtor

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn