Hei
Har nå fått tid til å spille gjennom en del, selv om pinsen også har gått med til andre aktiviteter
Fremdeles like fornøyd med MI10.1 SE monoblokker. Disse kan jeg leve lenge med .. Krefter i massevis, med dertil god lydkvalitet.
Det eneste jeg reagerer på er at de blir MYE varmere som monoblokker. Kan ikke holde hånden på ribbene lenge før det blir for varmt.
Har foreløpig havnet på JBL(Studio 590) i oppsettet, de blir muligens værende inntil videre. På min vei mot Klipsch RF7II eller PSB Synchrony One eller noe deromkring kommer jeg til å beholde JBL'ene eller Klipschene(RF63) .. Umulig å bestemme seg , selv om JBL'ene står der nå. Veldig gode begge to. Synes kanskje at den 'klarere' lyden får Klipschen til å låte noe skarpere enn før. Mener at dette har vært diskutert før i forbindelse med sølvkabling , men kanskje jeg tar feil. Dette er min oppfatning i mitt oppsett, og det er snakk om nyanser. Dynamikken i RF63 er i allefall rå med disse forsterkerene.
Legger ved ett par bilder for å vise plassering og resten av utstyret. PS! Grunnet en for kort XLR kabel står den ene MI'en på skjeiva. Ny kabel underveis, måtte ha 1,5m.
Mvh Stammis