jaa.... ;DSaltyDog skrev:En MI-pakke, formoder jeg...?bjornh skrev:Tror posten har en pakke til meg.![]()
![]()
Lykken er nær! ;Dmaxtor skrev:
jaa.... ;DSaltyDog skrev:En MI-pakke, formoder jeg...?bjornh skrev:Tror posten har en pakke til meg.![]()
![]()
Lykken er nær! ;Dmaxtor skrev:
Superspennende! ;Djokris skrev:spennendemaxtor skrev:Kom forresten til å tenke på at jeg og lydkompis Arne skal leke postbud i Hokksund kommende tirsdag ;D
Da skal min MI 7 få sin etterlengtede spa-time: Installasjon av et dedikert DC filter/DC felle!!!! Gleder meg. Spa-timen tar omtrent 60 minutter - det vil komme bilder fra denne seansen![]()
På veien hjem får jeg følge av en ny skapelse fra guru Malmins hender. Denne vil først bli avduket og omtalt når jeg har kommet hjem igjenOg tro meg - da kommer det også noen bilder.........
Mvh.![]()
Flott, J.Rasmussen! ;DJ.Rasmussen skrev:Da har jeg fått låne meg en MI 10,1 som skal få spille sammen med Mcintosh c2300 og xtz divine.
skal bli morsomt og teste denne ifht Mc501 som jeg bruker til vanlig![]()
Håper på det. Stereofix kommer innom.SaltyDog skrev:Da er det vel bare å vente på Stereofix med loddebolten! ;D
Kanskje modulene er på plass allerede i kveld, bjornh...?
Hei FAB, her er en link til Fidelity #42:FAB skrev:Egentlig et off-topic tema, men later som å være en løs kanon
Har hatt 1stk guru produkt hjemme i stua, og hørte med en gang stooore potensialer.
Klangen er nærmest mitt ideal. vel å merke. Hmm, dette har jeg hørt før tenkte jeg.
Men det var noen problemer med produktet, og vente tiden kan vise seg til tider å være ganske laaang...
Uansett, åssen slår disse nye Malmin forsterkerne seg mot de nye Lauvland forsterkene?
Noen som har gjort en sammenligning? Låter det totalt annerledes? eller ganske likt?
De begynte vel på et vis å bygge på de samme prinsippene som bekjente?
Mvh en realtivt ung og uviten nyskjerrig sjel![]()
Helt klartFAB skrev:Takk for tilbakemelding.
Uten tvil 2stk meget gode merker dette her.
I verdensklasse![]()
Se her! Stjernereportasje fra bjornh og Stereofix! Oppgradering fra MI 10.1 til MI 10.1 SE:bjornh skrev:Fra å være som dette;
Til å bli som dette:
;D
-tog du'an..?
Har det endret seg ?jokris skrev:takker for alle svar, pleier å trives med innspilling jeg, er en sjarmerende etappe som må/skal nytes og av og til fortviles over
den vil da stå 24/7 her resten av låneperioden så får jeg se hva som endrer seg![]()
Du har ikke en SE versjon, dersom dette er en MI10.1. MI10.1 har større strømforskyning, som den bjornh har oppgradert. Din er dog anderledes med den opphøyningen under trafo. Det er ikke 15 watteren du har der?scaniagutten skrev:Hei bjornh, kan du ta en titt på bildene av min MI? Synes den ser lik ut med hensyn til komponenter inni FØR du oppgraderte din til 10.1 SE. Jeg begynner å lurer på om jeg har en MI som ikke er oppgradert, for meg ser det helt likt ut.
Noen som kan avkrefte eller bekrefte dette? Ble litt betenkt nå men klarer ikke å se forskjell på innmaten i min MI og bjornh`s MI 10.1 før han oppgraderte til SE.
Morten
Hei, den er ifølge forrige eier en MI 9 i et MI 7 kabinett med MI 10.1 printkort og strøm justert ned til 30 watt istedet for 60w som er vanlig på MI 9. Begynner å lure på om det går an med samme oppgradering som du har gjort og om dette har noe for seg? Uansett er jeg svært fornøyd med lyden på min MI.bjornh skrev:Du har ikke en MI 10? Virker som om du har en annen trafo, og powerprintene har noe "extra" på dem.
Hei scaniagutten, du kan enkelt sjekke om din forsterker har MI 9 eller MI 10.1 strømforsyning, ved å sjekke kondensatorer og trafo. Se på bildet av min MI 9 SE:scaniagutten skrev:Hei, den er ifølge forrige eier en MI 9 i et MI 7 kabinett med MI 10.1 printkort og strøm justert ned til 30 watt istedet for 60w som er vanlig på MI 9. Begynner å lure på om det går an med samme oppgradering som du har gjort og om dette har noe for seg? Uansett er jeg svært fornøyd med lyden på min MI.
Morten
maxtor skrev:Kom forresten til å tenke på at jeg og lydkompis Arne skal leke postbud i Hokksund kommende tirsdag ;D
Da skal min MI 7 få sin etterlengtede spa-time: Installasjon av et dedikert DC filter/DC felle!!!! Gleder meg. Spa-timen tar omtrent 60 minutter - det vil komme bilder fra denne seansen![]()
På veien hjem får jeg følge av en ny skapelse fra guru Malmins hender. Denne vil først bli avduket og omtalt når jeg har kommet hjem igjenOg tro meg - da kommer det også noen bilder.........
Mvh.
Dette følger vi med stor interesse, maxtor...maxtor skrev:Sitter her og har nedtelling.........10 - 9 - 8 - .......
Mvh.