Takker så meget eddie1eddie1 skrev:Hei grattis med et spennende produkt
Destiny..
Takker så meget eddie1eddie1 skrev:Hei grattis med et spennende produkt
SaltyDog skrev:Toppmodellene leveres med fjernkontroll og digital avlesning, så en kan finjustere fra sweetspot.
MI 14 har ikke fjernkontroll og digital avlesning.
Takker så meget slartibartfast Virker som dette blir en forsterker for framtia ja, førsteinntrykket er i hvertfall meget bra.slartibartfast skrev:gratulerer Destiny- flotte greier!
tenker da har du noe som du kan ha glede av veldig lenge!!!
SaltyDog skrev:Toppmodellene leveres med fjernkontroll og digital avlesning, så en kan finjustere fra sweetspot.
MI 14 har ikke fjernkontroll og digital avlesning.
en liten korrigering: MI15 er uten fjernkontroll....
Hei SaltyDog Du kan jo bare rusle bort til Roar Malmin og hente deg en MI 10.1SESaltyDog skrev:Jøss, Destiny!
Skal si at du (og RM) overrasker!
MI 10.1 SE... Det var nok ikke mange som hadde tippet dette.
Legger spesielt merke til den enorme kondensatorbanken, dobbelt så stor som i min standard MI 10.1.
Dette sørger nok for tilstrekkelig strømstyrke/strømreserver.
Tipper at dette i praksis betyr en uanstrengt mektighet nedover (som jeg kjenner fra min MI 9),
samtidig som MI 10.1 kretsene ivaretar den åpne, oppløste mellomtonen og den luftige diskanten jeg kjenner fra MI 10.1.
Dermed får du det beste fra begge verdener, til en pris de færreste kan konkurrere med! Skikkelig Value for the money.
Gratulerer med et kjempekjøp, Destiny! Må si jeg misunner deg litt nå...
Takker jokris tror at dette er produkt fra Hr Malmin som burde stått i mange hjemjokris skrev:grattis med spennende produkt
hvordan tror mi folket at en kreasjon fra den kanten ville være god match til en onken 360
bass bin da ? mosfet eller .............
Hei noen som har noe specs på Mosfet SE kontra Mosfet? er det bare watt eller ligger det mer bak?eddie1 skrev:Hei igjen noen som vet forskjellen mellom mosfet og SE bortsett fra mer watt?
Bare å komme med MI amper hit så får vi seDestiny skrev:Takker jokris tror at dette er produkt fra Hr Malmin som burde stått i mange hjemjokris skrev:grattis med spennende produkt
hvordan tror mi folket at en kreasjon fra den kanten ville være god match til en onken 360
Destiny..
Hei fikk akkurat en fin forklaring fra Roar så da behøver ingen andre svareeddie1 skrev:Hei noen som har noe specs på Mosfet SE kontra Mosfet? er det bare watt eller ligger det mer bak?eddie1 skrev:Hei igjen noen som vet forskjellen mellom mosfet og SE bortsett fra mer watt?
Takker bjornh du må nok bare ta en tlf til Roar Malmin du nåbjornh skrev:Gratulerer med MI 10.1SE. Nå begynte det å spøke for oppgraderingstrollet her. Lurer på spec's på denne. Hadde vært interessant.
Rubyred skrev:Syntes ikke at 25W klasse A ble for lite til å drive mine Contour 1.3SE.
I mitt oppsett var det krefter i nok. Nå er jeg ikke den som spiller høyest, så det er mulig du har et poeng RoDa. Tiden vil vise om du får rett.
Fikk som sagt bare en kort lytt av en nybygd, og rå MI 10.1SE, men det vi fikk høre i løpet av en time var bra.
Nå er det kanskje ikke riktig å sammenligne med Lassemanns MI 10.1, som jeg har hatt til låns noen dager, da den er Lassifisert, og trolig ikke lyder som en ordinær MI 10.1.
Uansett var det forskjeller i favør av SE versjonen.
Ved spilling på lassemanns forsterker, savnet jeg litt mere krefter i bunn, og det ser det ut som SE versjoner gir. Den virker også en liten tanke friskere, samt litt mer dynamisk.
Vi snakker her om nyanser, men som sagt i favør av SE versjonen.
Skal bli spennende å følge innspillingen av denne.
Gratulerer Destiny. Tror dette blir veldig bra.
Legger ved et par bilder.
/Ruby
hehe ta det rolig,henter en MI Mosfet SE i morgen ;DSaltyDog skrev:Hva lurer du på nå da, eddie1...? ???
hva er prisen da eddieeddie1 skrev:Hei kommer en MI Mosfet for salg snart! bare et par mnd gammel så gi meg beskjed hvis noen skulle være intresert
OI OI her i MI tråden er det stadig noe spennende på gang gett ;Deddie1 skrev:hehe ta det rolig,henter en MI Mosfet SE i morgen ;DSaltyDog skrev:Hva lurer du på nå da, eddie1...? ???
Destiny skrev:OI OI her i MI tråden er det stadig noe spennende MI på gang gett ;Deddie1 skrev:hehe ta det rolig,henter en MI Mosfet SE i morgen ;DSaltyDog skrev:Hva lurer du på nå da, eddie1...? ???
Gratulerer på forhånd eddie1
Destiny..
Ja de MI gutta er noen ordentlige typer det RoDaRoDa skrev:Destiny skrev:OI OI her i MI tråden er det stadig noe spennende MI på gang gett ;Deddie1 skrev:hehe ta det rolig,henter en MI Mosfet SE i morgen ;DSaltyDog skrev:Hva lurer du på nå da, eddie1...? ???
Gratulerer på forhånd eddie1
Destiny..
;D
Har menigheten sovna... ?? Lovprisning og høye tilrop, men ingen ser at denne mannen vil høre hva MI er gode til ? På tide han får lånt seg en riia feks eller en amp ? Lassemann, er du der ? ;DJanR skrev:Bare å komme med MI amper hit så får vi seDestiny skrev:Takker jokris tror at dette er produkt fra Hr Malmin som burde stått i mange hjemjokris skrev:grattis med spennende produkt
Destiny..
/jan
lassemann skrev:Lassemann vaker i bakgrunnen vet du
da kan man vel si at jan ikke fikk ett godt inntrykk av hva som denne yter ? trenger litt tid på å varme seg disse beista regner jeg med ?tore_v1 skrev:Jan har da testet Malmins kreasjoner tidligere, om enn litt bare et kort møte.
Jeg hadde med min prototype MI9 (?) bort til han. 30 klasse A-watt på Klipsch. Fikk ikke blitt skikkelig varm da jeg hadde med en utålmodig kamerat som ikke akkurat er hi-fi-frelst.
jokris skrev:da kan man vel si at jan ikke fikk ett godt inntrykk av hva som denne yter ? trenger litt tid på å varme seg disse beista regner jeg med ?tore_v1 skrev:Jan har da testet Malmins kreasjoner tidligere, om enn litt bare et kort møte.
Jeg hadde med min prototype MI9 (?) bort til han. 30 klasse A-watt på Klipsch. Fikk ikke blitt skikkelig varm da jeg hadde med en utålmodig kamerat som ikke akkurat er hi-fi-frelst.
Var vel ikke rare lytten vi fikk dengangen. Gud hjelpe lenge siden au.RoDa skrev:jokris skrev:da kan man vel si at jan ikke fikk ett godt inntrykk av hva som denne yter ? trenger litt tid på å varme seg disse beista regner jeg med ?tore_v1 skrev:Jan har da testet Malmins kreasjoner tidligere, om enn litt bare et kort møte.
KlasseA fyrer seg fort opp, skal ikke tenger timer for å kunne spille for å gi et inntrykk de.
Så JanR, er det en slakt på vei? ;D
Ikke noe hast.lassemann skrev:Det vil overraske meg Jan om ikke den nye MI 10.1 vil spille bra hos deg Mer oppløst transe har jeg aldri hørt.. Litt travel desverre nå i desember, men rett over på nyåret kunne vi prøvd både MI 10.1 og MI 14 hos deg..
mvh
lassemann