Litt forskjell sammenliknet med MI 10.1 SE.Plukket opp denne i går. En MI10.2. Den skal drive en kompressjonsdriver. Satser på at det blir bra.
Lekker inni.
Vis vedlegget 1055177
Litt forskjell sammenliknet med MI 10.1 SE.Plukket opp denne i går. En MI10.2. Den skal drive en kompressjonsdriver. Satser på at det blir bra.
Lekker inni.
Vis vedlegget 1055177
Den er dønn tyst her.Det var ikke min intensjon å antyde det. Men jeg er litt nysgjerrig på hvorfor "alle" bytter ut denne. Vanskelig å matche med andre ting? Tekniske problemer? Lite brukervennlig i det daglige? Støy? Jeg vurderte en slik men nå er jeg dessverre skeptisk .
Jeg ventet på den Ikke helt relevant da, men ok..Det ligger 143 Mercedes G klasse på finn. Må være en dårlig bil.
Det er svært sjelden, jeg vil si nesten aldri, at forforsterkere i denne klassen har 3 stykk av samme modell på brukten samtidig. Men ok, point taken! Kanskje det er et tegn på at det går godt for MI også, hva vet jeg.Vel... det ligger 238 forforsterkere på FINN akkurat nå, hvorav tre stk MI 23.5. Florerer er nok litt drøyt. Skulle gjerne hatt en slik selv.
Den blir ikke dårligere av at andre selger sin.Det var ikke min intensjon å antyde det. Men jeg er litt nysgjerrig på hvorfor "alle" bytter ut denne. Vanskelig å matche med andre ting? Tekniske problemer? Lite brukervennlig i det daglige? Støy? Jeg vurderte en slik men nå er jeg dessverre skeptisk .
Og gjelder det Mi 23.5 må jeg tilstå at jeg ikke på noen måte forstår hvordan man kan oppgradere fra denne. Økonomisk sett er det eventuelt forståelig, men derfra fatter jeg nada.Den blir ikke dårligere av at andre selger sin.
Sonicfrontiers
Det interessante er at jo at jeg har lyttet til en pre som måler enda bedre, men som ikke er i stand til å formidle det samme musikalske utbyttet. Ikke en gang i nærheten.Som Rognlien skriver så er det ikke spesielt fornuftig ut fra et rent lydperspektiv.
Mi23.5 er latterlig god. Noe også målinger viser for de som lar sånt avgjøre sine valg.
Så økonomi eller den rene å skjære byttesyken og nysgjerrigheten er nok for det meste årsaken.
Eventuelt forenkling av oppsett fra separate til integrert
Og akkurat det der..fy f. hvor stor forskjell en pre kan være.Det interessante er at jo at jeg har lyttet til en pre som måler enda bedre, men som ikke er i stand til å formidle det samme musikalske utbyttet. Ikke en gang i nærheten.
Trodde ikke det fantes noe som målte bedreDet interessante er at jo at jeg har lyttet til en pre som måler enda bedre, men som ikke er i stand til å formidle det samme musikalske utbyttet. Ikke en gang i nærheten.
Trodde ikke det fantes noe som målte bedre
Ah.. i see.Ine bygger High End Amplifiers
Hei :) Ja, jeg finner mange perler fra "Daryl's House" ! :). Veldig mye bra ! Denne er jo meget god !www.hifisentralen.no
Hifi-nevrose, simple as that! Folk vil oppgradere og MI23.5 er det "gamle". Jeg sitter fortsatt på MI23 og skjønner ikke at det kan være noe mer å hente der i gårdenHvorfor selger alle som skaffer seg en 23.5 den vekk igjen? Det er stadig vekk en eller flere til salgs, nå er det hele 3 stk. på finn. Det er oppsiktsvekkende. Og prisen ser ut til å falle gradvis.
@Sluket - På bildet til @Salty Dog kan ein skimte ein kvit rektangulær ‘legokloss’ ved sidan av ein høgare blå ein. Dette er slik eg har forstått det ein (kostbar) ‘motstandspakke’ med svært gode spesifikasjonar på støy og forvrenging.Hva er forskjellen på 23 og 23A egentlig?
Ehh, jo, relevant. Er det solgt mange eksemplarer vil det også være enkelte som vil selge, kan ha med for eksempel økonomi å gjøre. 23.5 /23.5 A er enkel i bruk, finnes ikke støy og har ikke opplevd tekniske problemer. Aldri opplevd synergi problem med den og tro meg, har prøvd med mange ulike effekttrinn, også rør. En av verdens beste preamper, overgår svinedyre saker fra Aesthetix, BAT, Audio Research, Plinius ++som jeg har hatt i hus.Jeg ventet på den Ikke helt relevant da, men ok..
MI er målemonstre som låter bra, pose og sekk!Ah.. i see.
Vel.. det er jo bevist flere ganger at målinger ikke alltid er til så mye hjelp
Mange målemonstre låter ikke bra.
Og mange høytalere som måler så ille at gamlingen i stereophile lurte på om både reviewern som har gjort lyttingen og konstruktør har noen seriøse feilkoblinger
Men de får strålende reviews med tanke på lyd..
Morro hobby dette ikke for de mentalt ustabile.. og strengt tatt ikke for de stabile heller
Ikke alltid det lønner seg å lese tråder alt for nøye .Æsj, dette blir dyrt!
Om man skal tro noe er dårlig med tanke på at de dukker opp brukt så tørr jeg ikke tenke på hvor dårlig Hegel erEhh, jo, relevant. Er det solgt mange eksemplarer vil det også være enkelte som vil selge, kan ha med for eksempel økonomi å gjøre. 23.5 /23.5 A er enkel i bruk, finnes ikke støy og har ikke opplevd tekniske problemer. Aldri opplevd synergi problem med den og tro meg, har prøvd med mange ulike effekttrinn, også rør. En av verdens beste preamper, overgår svinedyre saker fra Aesthetix, BAT, Audio Research, Plinius ++som jeg har hatt i hus.
Stille som graven hos megNoen som opplever during i strømforsyningen til 23,5a ?
Samme her.Stille som graven hos meg