M
musicus
Gjest
Hehe...som nevnt..bare å høre av degTakker for tilbudet men reiser ikke alene så jeg får ev. ha det til gode til en solfylt sommerdag!
Mvh
Hehe...som nevnt..bare å høre av degTakker for tilbudet men reiser ikke alene så jeg får ev. ha det til gode til en solfylt sommerdag!
Ha ha..... måtte se den 2 ganger.
Vanvittig bra plate. Eg er prinsipielt fiende av 45rpm ;-)Bare måtte, denne har stått på short listen en bra stund, 2x180gr og sealed, men det er den verdt
Har spilt den noen år på cd, men som sagt...fristelsen ble for stor....ellers er jeg enig med deg, men det har en tendens til å være særdeles god lyd på 45 rpmVanvittig bra plate. Eg er prinsipielt fiende av 45rpm ;-)
Det var på Discogs hos en Tysk selger, ikke billig, men det er en av noen riktig bra som er verdt prisen dette albumetHvor fant du den? Discogs?
Har en alminnelig POP POP, 33 1/3.
Ganske høy pris på den også ser jeg.
45 låter alltid bedre. Hvis folk ikke gidder å snu plata skjønner jeg ikke hvorfor de spiller vinyl.
"Girl at her volcano" finns på vinyl her hjemme og ett par andre...men har vel det meste av henne på cd, det er ett par album der jeg gjerne hadde hatt på vinyl også..."Trafic from Paradise" var mitt förste bekjentskap med damenBlev fristet ett kort øyeblikk, inntill jeg så prisene på Discogs
Da får jeg også nøyes med min 331/3 rpm.
"Traffic From Paradise" er også veldig bra, for ikke å snakke om dynamikken på
"Under The Boardwalk" fra 10"eren "Girl at her Volcano".
Med min manglende hang til kvinnestemmer, skjønner jeg godt fortreffeligheten av å holde platen forsegletBare måtte, denne har stått på short listen en bra stund, 2x180gr og sealed, men det er den verdt
mvh
Hehehe, jo de krever sin mann de der Tyskerene fra 80 tallet, har mange fine minner knyttet til musikken fra de på den tiden, hun var vakker!Uffda nå ble jeg litt satt ut her men god helg Mr
mvh
Ungdomen såg vesentleg kulare ut på 1980-talet enn vi gjorde på 1990-talet. Og det nedste biletet er ein nær perfekt new romantics-pastisj.
Det er defor en liker art rock, sånn i ettertidUngdomen såg vesentleg kulare ut på 1980-talet enn vi gjorde på 1990-talet. Og det nedste biletet er ein nær perfekt new romantics-pastisj.
Var på ett flertall på 90 tallet, de er knallbra live!! så dette ser jeg fram imotVar på BKO konsert for noen år siden. Av alle konserter jeg har vært på igjennom livet mitt så var den konserten blant topp tre.
Her er vi aldri nøytrale! Ha selv noen finr dager framover nu..Litt skeptisk til den helt nøytrale frekvensresponsen i «lyden her inne»
God jul, musicus
Ebba albumet er meget braIkke mange dameröster matcher Tom Waits låter imo...men Ebba gjør en riktig fortjent innsats her, ikke minst er det bra lyd på vinylen, har hatt den noen år nu men ikke har det låtit så bra nyvasket på Technicsen & Dynavectoren som nå
Ebba Forsberg "Sjunger Tom Waits"
Vis vedlegget 980465
En annen Svensk duo jeg har spilt for lite er disse to herrene...
Hederos Hellberg "tillsammans mot ljuset"
Vis vedlegget 980475
mvh
Visste at disse kom til nytte! Tre herlige kvinner foruten kona, man kan knapt ha det bedreRepeat fra 80 talls tråden:
Hele 80 tallet var musikalsk kult! Noe bedre enn annet selvsagt....men etterhvert som en bryr seg mindre om hva andre synes en bør lytte til og ikke, så er det kule minner fra tenårene i musikken... denne utskjelte duoen f.eks...digg å få de på vinyl igjen, som lovt @The Gunner
Vis vedlegget 978303
mvh
Hehe..."xtra", kjøpes separatEh, du vet at den mangler pedaler, ikke sant?
He he...... sykkel, der pedaler er xtra???Hehe..."xtra", kjøpes separat
mvh
Synes om tilsvarende hifi analogi, bedre med xtra og dyrere strømkabel, som med pedalerHe he...... sykkel, der pedaler er xtra???
Vel som å kjøpe bil da...... "Du vet, den ikke har motor"?? Nahhh..... motor (xtra) kjøpes separat