|
Jeg har sett Skåne rost og Molbergs Blanding (også den verdt å teste) på Rema og Meny her i Norge, om det er å finne overalt vet jeg ikke men ellers kan jeg jo sende deg ett par pakker fra Gbg når jeg er hjemme igjen....Pulp er staslig musikk det
Forsøkte å skaffe Zoega Skånerost her i Nederland uten suksess. Ser jeg kan få sendt fra Sverige, men forsendelsen koster jo en liten formue selv om jeg bare skal ha en liten smaksprøve. Har du peiling på om det er forretninger i Norge, fortrinnsvis Bergen, hvor jeg kan hanke med meg et par poser neste gang jeg er hjemom?
Takker for veldig hyggelig tilbud, men kona skal hjemover i slutten av neste uke. Billigere at hun får i oppgave å lete på Rema og Meny enn å shoppe i andre butikkerJeg har sett Skåne rost og Molbergs Blanding (også den verdt å teste) på Rema og Meny her i Norge, om det er å finne overalt vet jeg ikke men ellers kan jeg jo sende deg ett par pakker fra Gbg når jeg er hjemme igjen....Pulp er staslig musikk det
Forsøkte å skaffe Zoega Skånerost her i Nederland uten suksess. Ser jeg kan få sendt fra Sverige, men forsendelsen koster jo en liten formue selv om jeg bare skal ha en liten smaksprøve. Har du peiling på om det er forretninger i Norge, fortrinnsvis Bergen, hvor jeg kan hanke med meg et par poser neste gang jeg er hjemom?
mvh
hehehe ja du sier noeTakker for veldig hyggelig tilbud, men kona skal hjemover i slutten av neste uke. Billigere at hun får i oppgave å lete på Rema og Meny enn å shoppe i andre butikkerJeg har sett Skåne rost og Molbergs Blanding (også den verdt å teste) på Rema og Meny her i Norge, om det er å finne overalt vet jeg ikke men ellers kan jeg jo sende deg ett par pakker fra Gbg når jeg er hjemme igjen....Pulp er staslig musikk det
mvh![]()
Mollbergs Blandning er meget bra, den har vi ofte her hjemme.Jeg har sett Skåne rost og Molbergs Blanding (også den verdt å teste) (-)
Jo og derfor er det viktigere å holde på med de tingene en selv finner gleden i og ved, for meg får folk bedrive presis hva de vil, men det lugger litt når det overgår i sekteriske og halvtomsete kvad om den absolutte sannheten om hifiIndignasjon over andres måte å utøve hobbyen på ,er tidvis resignasjon av fornuften og gleden..
Der er jeg rungende uenig. Hvor ville vi vært uten blodtrykk? Nei, oppsøk de mest tomsete trådene av hjertens lyst!Den eneste måten å bevare blodtrykket på her inne, er å hoppe glatt over de mest tomsete trådene. Dessuten hjelper det med et lager av Zoegas juleblanding!
Den eneste måten å bevare blodtrykket på her inne, er å hoppe glatt over de mest tomsete trådene. Dessuten hjelper det med et lager av Zoegas juleblanding!
Der er jeg rungende uenig. Hvor ville vi vært uten blodtrykk? Nei, oppsøk de mest tomsete trådene av hjertens lyst!Den eneste måten å bevare blodtrykket på her inne, er å hoppe glatt over de mest tomsete trådene. Dessuten hjelper det med et lager av Zoegas juleblanding!![]()
Der er vi helt på linje Petterone, det er de der siste detaljene, som kanskje ikke andre som er ukjente med oppsettet engang hörer, som gjör dette göy! Nå har jeg hatt mine greier 3-4 år og beynner etterhvert å kjenne oppsettet ut og inn, opp og ned, men jeg kan alikevel glede meg og forundres! over hva tildels små og ubetydelige ting kan ha å si for opplevelsen. Som nå med nye powercords og spikeshoes, jeg har ett ganske så bra antall liggende, men her er det de i aluminium som synes funke best, om det er dagsformen eller reelt? vel, for meg er det reelt nok til å mene at det iaf er forskjeller, og de forskjellene skal man finjustere og glede seg over!Spike shoes jadisse i titanium fra Herbie Lab ga meg faktisk ett løft,og så er de praktiske da de kan skyves på ved finjustering av plassering,bare ett tipe ….uten noen tweeks her og der hadde detta vert en død hobby imo
Vis vedlegget 366067 Vis vedlegget 366068
Tiltredes! HCS skriver litt lenger opp her om indignasjon over andres måte å utøve hobbyen på. Min indignasjon går på akkurat dette. Det er ulike måter å drive med dette på; noen streber etter den lyden de liker best for å ha glede av musikken sin, andre er mer interessert i den mer tekniske siden av hifi, hvori opptatt målinger og slike ting. Det burde da være mulig å leve i fred med hverandre, og ha respekt for at man har ulike tilnærminger?Den eneste måten å bevare blodtrykket på her inne, er å hoppe glatt over de mest tomsete trådene. Dessuten hjelper det med et lager av Zoegas juleblanding!
Det synes jo nesten ikke ende på tåpeligheter og absurde påstander som slenges rundt, man kan jo lure på om det er for de berömte 15 minuttenes skyld eller hva er det folk vil ha oppmerksomhet på.....at folk finner sin sannhet har jeg faktisk veldig respekt for, på samme måte som jeg har funnet min, men derfra til å drive det som den absolutte, nei da forsvinner hygge, glede og gode opplevelser
mvh
Tiltredes! HCS skriver litt lenger opp her om indignasjon over andres måte å utøve hobbyen på. Min indignasjon går på akkurat dette. Det er ulike måter å drive med dette på; noen streber etter den lyden de liker best for å ha glede av musikken sin, andre er mer interessert i den mer tekniske siden av hifi, hvori opptatt målinger og slike ting. Det burde da være mulig å leve i fred med hverandre, og ha respekt for at man har ulike tilnærminger?Den eneste måten å bevare blodtrykket på her inne, er å hoppe glatt over de mest tomsete trådene. Dessuten hjelper det med et lager av Zoegas juleblanding!
Det synes jo nesten ikke ende på tåpeligheter og absurde påstander som slenges rundt, man kan jo lure på om det er for de berömte 15 minuttenes skyld eller hva er det folk vil ha oppmerksomhet på.....at folk finner sin sannhet har jeg faktisk veldig respekt for, på samme måte som jeg har funnet min, men derfra til å drive det som den absolutte, nei da forsvinner hygge, glede og gode opplevelser
mvh
Men, så er det slik at noen fra Trangvik, uansett tilnærming til hobbyen, blir indignert over at andre kan tillate seg å være uenig med dem. "Erru enig, eller erru iddiot?" Jeg nevner i fleng kabelkrangler, som det heldigvis ser ut til å blitt færre av.
Slikt blir jeg indignert av!![]()
Nå var du søt Steinar.. Hehe. Og jeg er helt enig med deg..Tiltredes! HCS skriver litt lenger opp her om indignasjon over andres måte å utøve hobbyen på. Min indignasjon går på akkurat dette. Det er ulike måter å drive med dette på; noen streber etter den lyden de liker best for å ha glede av musikken sin, andre er mer interessert i den mer tekniske siden av hifi, hvori opptatt målinger og slike ting. Det burde da være mulig å leve i fred med hverandre, og ha respekt for at man har ulike tilnærminger?Den eneste måten å bevare blodtrykket på her inne, er å hoppe glatt over de mest tomsete trådene. Dessuten hjelper det med et lager av Zoegas juleblanding!
mvh
Men, så er det slik at noen fra Trangvik, uansett tilnærming til hobbyen, blir indignert over at andre kan tillate seg å være uenig med dem. "Erru enig, eller erru iddiot?" Jeg nevner i fleng kabelkrangler, som det heldigvis ser ut til å blitt færre av.
Slikt blir jeg indignert av!![]()
Jo det var vel mer for opptaket skyld denne gangen, bra innspilling! driver og sjekker ut litt underlag/spike shoe og jeg lurer på om ikke jeg begynner nærme meg noe her nå, det er noen år siden sist denne skiva ble snurretVi er synkrone på mye, men Barber her sliter jeg med så det holder. Men det låter jo fint!