Mangler bare at Heidi kommer springende over enga![]()
Høres ut som en trivelig turMangler bare at Heidi kommer springende over enga![]()
Hehehe, hun fikk stå bak kamerat med meg, vil jo ikke dele for mye privat, men vakkert var det, både guiden og landet!![]()
mvh
Første gangen for meg, ikke blir det siste heller ser det ut til, og guiden min er sikret, ett flott land, med nydelig utsiktHøres ut som en trivelig turMangler bare at Heidi kommer springende over enga![]()
Hehehe, hun fikk stå bak kamerat med meg, vil jo ikke dele for mye privat, men vakkert var det, både guiden og landet!![]()
mvhKanskje på tide at også jeg sjekker ut Østerrike. Har bare en dag i Wien fra interrail, og det gjelder ikke. Må nok ta til takke med medbragt guide/reisefølge
![]()
Da er vi to som har oppdaget det samme, jeg likte det jeg så og opplevde, særdeles godt!Østerrike er helt oppe der blant de ypperst vil jeg si etter vårens Wien tur. Kultur, lynne på folkene og så mye å se. Tipper det må til med flere turer dit![]()
Har sjekket de, på bilde! siden jeg ikke var på messa
Støttes, rattet er kult og bør/skal være derHar sjekket de, på bilde! siden jeg ikke var på messaDet gode er jo at rattet er tilbake på den integrerte...
mvh