Dette var en fin plate!Den til venstre ble med hjem idag, den til høyre har vært med meg siden jeg tok henne med fra Togo i 1985
Vis vedlegget 544393
mvh
Takk for linken, skal sjekke ut skiva når jeg kommer over den....dessverre gjør den ikke mye nytte her hjemme hvor det bare spilles hardwareAnbefaler virkelig denne og de øvrige fra en ung og fremadstormende tverrlending. Ingenting som god lyd fra Tverlandet
Vis vedlegget 545418
https://tidal.com/album/45042478
Ja, akkurat. Det var vel sånn det var, musicus. Du har jo så masse HW, at jeg brått glemte at det ikke er mulig å ha absolutt alt.Takk for linken, skal sjekke ut skiva når jeg kommer over den....dessverre gjør den ikke mye nytte her hjemme hvor det bare spilles hardwareAnbefaler virkelig denne og de øvrige fra en ung og fremadstormende tverrlending. Ingenting som god lyd fra Tverlandet
Vis vedlegget 545418
https://tidal.com/album/45042478
mvh
Jo kabel salaten blir man ikke kvitt så lett, dessverre! men den er lettere å gjemme bak racket enn forrige varianten....Alltid morsomt å steppe ned til noe mer basis enn det man kanskje har vent seg til. Men jeg ser som vanlig at det fort bli kabler der bak uansett.
Det er jo bra. Det er mye man klarer å skjule bak et rack. Blir ofte mye kabler der bak når antallet komponenter øker.Jo kabel salaten blir man ikke kvitt så lett, dessverre! men den er lettere å gjemme bak racket enn forrige varianten....Alltid morsomt å steppe ned til noe mer basis enn det man kanskje har vent seg til. Men jeg ser som vanlig at det fort bli kabler der bak uansett.
mvh
Den har jeg og. Lett å like helt klart. Rare greier, blir mer og mer glad i samlingen med musikk. Streaming er så anorektisk ifht utførelse av hobbyen og eieglede at det kun kan være tomsinger som kun driver med streamingEn nydelig live skive fra Nick Cave havnet her på vinyl ...
mvh
Hehehe, jeg skal iaf ikke benekte att det for meg - er mer musikk glede i å handtere ett fysisk format enn bare strømme filer...har visst noen (ti) tusen filer på en extern hardisk...som bare får være der...Den har jeg og. Lett å like helt klart. Rare greier, blir mer og mer glad i samlingen med musikk. Streaming er så anorektisk ifht utførelse av hobbyen og eieglede at det kun kan være tomsinger som kun driver med streamingEn nydelig live skive fra Nick Cave havnet her på vinyl ...
mvh
Har ett par skiver på cd, plukkes fram fra tid til annen-californication er blant deLiker man dem eller ikke, så bør Californication være en del av samlinga.
Den kan være verdt å få hjem, om man liker konseptet med solo/piano...damen har en røst som virkelig bærerSå plata i Berlin. Angrer litt på at den ikke ble kjøpt.