|
Og det var ett ganske bra come back også!Ja, det var lenge siden gitt.
Har en 2016 utgave 180gr vinyl stående i hylla av samme skive, en klassiker så absolutt detteFinnes en ny god repress på LP av STEVE MCQUEEN.
Meget bra plate med klassikerstatus dette.
Ble også gitt ut en ACOUSTIC versjon på RSD, men den har jeg dessverre ikke.
Det er vel den jeg også har. Sony/legacy så vidt jeg husker.Har en 2016 utgave 180gr vinyl stående i hylla av samme skive, en klassiker så absolutt detteFinnes en ny god repress på LP av STEVE MCQUEEN.
mvh
Sony-Legacy it is! Interessant link..skal ha øye etter en org utgivelse når jeg botaniserer på brukten her...Det er vel den jeg også har. Sony/legacy så vidt jeg husker.Har en 2016 utgave 180gr vinyl stående i hylla av samme skive, en klassiker så absolutt detteFinnes en ny god repress på LP av STEVE MCQUEEN.
mvh
https://www.google.com/url?sa=i&sou...aw3gbj3cjx6usG-2tqHUb8NG&ust=1566565683853437
Har også en u.k. original,men den er dessverre ikke helt tyst.
Ramlet inn døra her idag, den nye cd´n og en xtra med de gamle hitene, meget behagelig easy listening music dette! kommer spilles mye fremover!Ja, det var lenge siden gitt.
Klassiker.
Precis! men det leverer iht klassen, det er jo så man undrer hvorfor man tidligere brent av rett så mye på (oppskrytt?) utstyr...når det er sagt så savner jeg til tider mine Audionet og WB oppsettNei, men det ser ikke alltid så imponerende ut.
Fristende!
Takker!! Koser meg xtra med musikken, hifi-basillen har jeg forelöbig.....klart å temme litt...får forsøke holde det på budsjett nivå en stund til....innen det drar vei igjenGratulerer! Virker som du koser deg ekstra med hifien for tiden. Har vel enda tilgode å lese om noen som er misfornøyd med Spendor![]()
Jepp! Fikk ett tilbud jeg ikke kunne si nei til, go lyd, størrelse & farge! Bare å slå til daAhh, Spendor! 8)