O
om.s
Gjest
Den burde være i posten nå, og forhåpentligvis i kassa innen ett par dager.....For de som ikke kan vente så ligger Porcupine Tree - Deadwing (promo) på easynews.com
Jeg klarte IKKE å vente.......
Den burde være i posten nå, og forhåpentligvis i kassa innen ett par dager.....For de som ikke kan vente så ligger Porcupine Tree - Deadwing (promo) på easynews.com
Jeg klarte IKKE å vente.......
Den burde være i posten nå, og forhåpentligvis i kassa innen ett par dager.....
;DDu kan bare glede deg Om.S
;D
om.s og andre interesserte..........
La inn en liten kommentar om denne skiva på forrige side på denne tråden, absolutt anbefalings verdig, synes vel ikke den kommer helt opp mot de bedre PT skivene.om.s og andre interesserte..........
Burde sjekke ut følgende : Steven Wilson and Aviv Geffen - Blackfield.......... stor skive...men låten Cloudy Now..... Ja, jeg sier ikke mer.....
;D
Her er noen meningerHva synes folket om siste skiva til Mars Volta da?? Frances The Mute..........
Jeg synes ;D
mvh
Imponerende er den nok ikke, men vokser kanskje litt etter hvert?! Det gjör den for meg, selv om den ikke seiler opp til å bli blandt referansene.....Da var Porcupine Tree - Deadwing i hus. Foreløpig er jeg Ikke imponert. :'(
Hallo Sailor.........om.s......jeg har hørt på den en stund og jeg tror den kommer til å vokse for deg bare den får litt spilletid. Lazarus, Arriving Somewhere But not here, Mellotron Scratch, Deadwing og She's moved on (Extra Track) er mine favoritter........... Det er ikke en skive som slår deg i skallen når du setter den på, men jeg syns den er helt grei............... Har virkelig fått sansen for PT.
Takker for anbefalingen om.s ....... skal sjekke den oppHallo Sailor.........
Tror du er inne på noe der, den har noen sider som man kanskje ikke fanger på første runde, men som trer mer frem over litt tid, den og Blackfield får forholdsmessig mye spille tid her hjemme om dagen, så visse kvaliteter har den/de jo, liker forøvrig det melankolske, litt mørke soundet deres med innslag av tyngre partier, nesten som litt tung Pink Floyd,(både Deadwing & Blackfield)
Anbefaler forresten også Kent sin siste, ikke dir progg men "mørk og fin"....
Det er bra. Ser ut til at flere har fått opp øynene for Porcupine Tree. Ikke glem å kjøpe de gamle platene også, etter min mening er det der toppmaterialet befinner seg.Så på DTS online at Deadwing også kommer på DVD-A på samme måte som In Absentia.Gleder meg.In Absentia er på min
topp 5 DVD-A liste. 8)
Min kommer og fra cdon, og har heller ikke bonustrack.......Om.S og Sailor, hvor har dere forresten bestilt fra? Jeg har bestilt fra cdon.com og plata mi har ikke bonustrack :'(
Dette holder jeg med i...........Det er bra. Ser ut til at flere har fått opp øynene for Porcupine Tree. Ikke glem å kjøpe de gamle platene også, etter min mening er det der toppmaterialet befinner seg.
Joda, er forsåvidt tunge partier på de eldre platene også, men på en litt annen måte. Litt vanskelig å beskrive, men de tidligere platene er kanskje noe mer progressive i sine tyngre partier enn In Absentia og Deadwing.Etter In Absentia i DVD-A multikanal tror jeg det ville bli nedtur
med eldre materiale på CD.Liker dessuten godt de tyngre partiene på In Absentia.Ettersom jeg forstår så var det ikke så mye av dette før?
Hei !Om.S og Sailor, hvor har dere forresten bestilt fra? Jeg har bestilt fra cdon.com og plata mi har ikke bonustrack :'(
Til alle dere prog.interreserte med sans for litt tynge prog. Sjekk ut ARENA !! Arena ble dannet av den opprinnelige trommeslageren til Marillion og leverer meget bra prog. For de som er interresert i enda tyngre prog så bør Symphoni X sjekkes ut.
Pendragon er også ok, har to skiver av de....Litt mer puslete enn Arena men fine å sitte i lyttestolen å bare slappe av til.
denne er av interesse.........Snakk om å rote....
Mulig dette er av interesse !!
Proto-Kaw - Early Recordings From Kansas 1971-1973
These pre-Kansas recordings are so good, it's a wonder they took this long to surface. Despite only Kerry Livgren in common with the eventual band, the Kansas sound is clearly here - plus an interesting mix of jazz, psych and improv. This is much more than a collectors item. It stands well on it's own.
Dette var ett spesiellt godt bekjentskap, har bestillt siste plata deres og som er på vei.Paatos er derimot ett nytt bekjentskap....
Sitter i skrivende stund og hører på Paatos - Kallocain......... Ingen dum skive.............Dette var ett spesiellt godt bekjentskap, har bestillt siste plata deres og som er på vei.
Melankolsk, rolig, behagelige stemninger pakket inn i progg. Anbefales for de rolige stunder, finns på cdon..........
Husk Landberk!!!!Dette var ett spesiellt godt bekjentskap, har bestillt siste plata deres og som er på vei.
Melankolsk, rolig, behagelige stemninger pakket inn i progg. Anbefales for de rolige stunder, finns på cdon..........
Skal forsøke å huske de ved neste innkjøps rundeHusk Landberk!!!!
mvh