Musikk for Prog intereserte

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • O

    om.s

    Gjest
    har også rukket å lytte på Norske MAGIC PIE, under dagen, anbefales de som foretrekker mer 70 talls inspirert prog, sjekk ut
    www.magicpie.net
    For smaks prøver.....
     

    Sailor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    598
    Antall liker
    10
    Porcupine Tree - XM2

    Må bare få banket inn denne skiva her som den hører hjemme......
    Skiva er stor med bra lyd.....

    Track listing
    1. Shesmovedon (5:09)
    2. Fadeaway (5:1
    3. Trains (5:30)
    4. Hatesong (8:29)
    5. Pure Narcotic (5:10)
    6. Russia on Ice (12:04)
    7. Last Chance to Evacuate Planet Earth Before it is Recycled (4:57)
    8. Feel So Low (3:51)



    Mvh,
     
    O

    om.s

    Gjest
    Da var re-union skiva til Van der Graaf Generator bestillt, spennende når gamle gutta mötes 20-30 år senere....

    The Who "live in Leeds" ble også bestillt selv om denne knapt kan kalles noe prog, men den ble spillt i bakgrunnen i ei brukt sjappe jeg besökte her om dagen og det svingte noe vanvittig.....

    De gamle er kanskje best?!.........
     

    Grace

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.162
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    7
    Hørte dette med Van der Graaf Generatot nevnt i programposten Pop Front, NRK P2, nå søndag;- kan ikke akkurat si at man ble fristet til noe nærmere bekjentskap. The Who at Leeds er selvsagt velkommen i en hver platesamling,- original vinyl er forresten helt fin.
     
    O

    om.s

    Gjest
    Hørte dette med Van der Graaf Generatot nevnt i programposten Pop Front, NRK P2, nå søndag;- kan ikke akkurat si at man ble fristet til noe nærmere bekjentskap. The Who at Leeds er selvsagt velkommen i en hver platesamling,- original vinyl er forresten helt fin.
    Er man i det "svarte" landet jeg har inntrykk du befinner deg om dagen, (deler her Pondus`s syn på disse med nagler og hvit sminke, mener at det finnes andre alternativer til for/mot en annen verden), så må jo dette bli nesten søndags skole pensum med Vd G.G, men jeg tar gjerne imot ett tips om du skaffer the Who "live in Leeds" på vinyl veldig gjerne med ett svart stempel på fronten, kjøpes direkt  :)
     

    Sailor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    598
    Antall liker
    10
    Sitter just nu och lyssnar på en svensk skiva från 1979 som jag glömt bort hur bra den är.
    Atlas - Blå Vardag



    Musiken är typisk symfonisk rock från 70-talet. De har jämförts med Genesis, Yes, ELP, Focus m.fl.
    Själv kommer jag mest att tänka på en rockigare version av Camel med inslag av Canterbury-jazz á la tidig Caravan eller Hatfield and the North.
    En av de bästa skivor som gjordes i Sverige på 70-talet. Fullt i klass med mycket av det som ovannämnda storheter producerade. Måste höras om ni gillar symfonisk 70-tals prog.
    Sitter og hører på nevnte skive. Dette er utrolig bra musikk....Det bare siger inn....... Fett.

    8)
     

    Grace

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.162
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    7
    om.s;- ja,- riktig det,- befinner meg fortsatt i helsvart modus musikkalsk,- og trives god der. Kanskje jeg kan hjelpe deg med The Who,- hvis du vil kjøpe mitt pene eks, med sort trykk, så send meg melding.
     

    Sailor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    598
    Antall liker
    10
    OPETH
    Ghost Reveries

    Etter en gjennomhøring - Dette er bra fra Opeth
    Mikael hyler litt her og der, mens man også har det melodiøse fra
    Damnation skiva.
    8)

     

    aplodon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.07.2004
    Innlegg
    135
    Antall liker
    0
    den 04/10/05 klokken 13:41:32, skrev aplodon:
    Sitter just nu och lyssnar på en svensk skiva från 1979 som jag glömt bort hur bra den är.  
    Atlas - Blå Vardag
    Sitter og hører på nevnte skive. Dette er utrolig bra musikk....Det bare siger inn....... Fett.
    8)
    Kul att någon mer uppskattar den här (ganska okända?) skivan. Det förtjänar den. Dessutom har den mycket bra bonus-låtar vilket inte är fallet på många skivor.
     

    Sailor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    598
    Antall liker
    10
    White Willow - Storm Season
    Vet at bandet er blitt nevnt i tråden før, men jeg vil gjerne få presisere at dette er bra saker......


    Mvh,
    8)
     

    Sailor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    598
    Antall liker
    10
    AFTER CRYING -Struggle For Life


    Dette er en skive som man burde sjekke ut.........

    Mvh,

    8)
     
    O

    om.s

    Gjest
    Ang Opeth, så har jeg bare "Blackwater Park" og jeg synes ikke spesiellt om denne, har jeg misset noe el bør jeg prøve noen av de andre skivene deres?

    mvh
     

    Sailor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    598
    Antall liker
    10
    Ang Opeth, så har jeg bare "Blackwater Park" og jeg synes ikke spesiellt om denne, har jeg misset noe el bør jeg prøve noen av de andre skivene deres?

    mvh
    Hei om.s !
    Du burde få deg Opeth - Damnation. Det er en utrolig flott skive. Tror nesten jeg kan garantere at du vil like denne. Er du også innom DVD fronten så har du også Opeth - Lamentations: Live At Sheperd´s Bush 2003, der du har nesten hele Damnation skiva live. Problemet mitt med Opeth er den lite voksne brølinga.... Det har du ikke på Damnation skiva, men kun på et par låter på DVD'en. Sorry...men jeg fikser ikke brøling............
    Mvh,

    8)
     

    generator

    Medlem
    Ble medlem
    29.07.2005
    Innlegg
    37
    Antall liker
    0
    Jeg kjøpte  White Willow -Storm Seasons-, men den tar liksom aldri helt av...
    Mange flotte og harmoniske partier, men den mangler det "lille ekstra".
    Når man hører på de mer komplekse partiene deres, så løfter stemningen seg, det er da jeg skjønner at de har noe å fare med. Uten sammenligning forøvrig, så har Sylvia Erichsen flott stemme, selv om den kommer aldri opp mot Annie Haslam bedårende vokal.

    Siden vi er inne på damevokal...
    Er det noen som har hørt Amon Düül II (yeti)med låta -Archangels Thunderbird-? Bare hør Renates stemme hvor rå den er...bevare meg vel! :D

    En annen vokal som jeg setter høyt er; Petronella Nettermalm fra svanske Paatos!
    Forresten...hvorfor er svenskene kommet mye lengere enn oss hva prog angår?

    Tilbake til WW, det er for all del et flott band, et godt bidrag fra den norske progscenen!!

    (sitter i skrivende stund og hører på Soft Machine -seven-, mitt favoritt "canterburyband")
    Helge
     
    O

    om.s

    Gjest
    Hei om.s !
    Du burde få deg Opeth - Damnation. Det er en utrolig flott skive. Tror nesten jeg kan garantere at du vil like denne. Er du også innom DVD fronten så har du også Opeth - Lamentations: Live At Sheperd´s Bush 2003, der du har nesten hele Damnation skiva live. Problemet mitt med Opeth er den lite voksne brølinga.... Det har du ikke på Damnation skiva, men kun på et par låter på DVD'en. Sorry...men jeg fikser ikke brøling............
    Mvh,

    8)
    Takker for svaret Sailor...

    Det er og en av de tingene jeg ikke helt har sansen for, "den lite voksne brølingen", skal teste "Damnation" om denne holder en annen standard.

    mvh
     

    aplodon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.07.2004
    Innlegg
    135
    Antall liker
    0
    White Willow - Storm Season
    Vet at bandet er blitt nevnt i tråden før, men jeg vil gjerne få presisere at dette er bra saker......

    Jag har denna och "Sacrament". Tycker bättre om "Sacrament" för att den är mer varierad. Den innehåller flera lugna partier med mycket vacker sång av den kvinnliga vokalisten (som jag inte minns namnet på just nu). Vid första lyssningen tyckte jag att skivan innehöll alltför många och långa lugna partier och därför nästan kunde kännas lite tråkig, men den växer med tiden. Tycker att "Storm Season" är mer enformig eftersom musiken är mindre dynamisk. Tungt mest hela tiden. Å andra sidan hade kanske "Sacrament" vunnit på lite mera tyngd så en mix av dessa två skivor hade nog varit perfekt (?).

    Deras första skiva "Ignis Fatuus" brukar få bra kritik men den skall visst vara väldigt lugn. Jag är lite nyfiken på denna. Någon som hört den??


    Jeg kjøpte  White Willow -Storm Season ...

    Uten sammenligning forøvrig, så har Sylvia Erichsen flott stemme ...
    Där kom namnet, ja!

    Tilbake til WW, det er for all del et flott band, et godt bidrag fra den norske progscenen!!
    Finns det något bättre för tillfället?
    Får väl se när Wobblers skiva kommer till hösten.

    Så finns ju Panzerpappa som kanske kan konkurrera, men de har jag aldrig hört. Tuna Laguna är ju också bra.
     

    Sailor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    598
    Antall liker
    10
    Noen som har erfaring med VAN DER GRAAF GENERATOR.......!
    Har hørt igjennom Godbluff en gang........
    Er resten i samme sjanger.......... Hva anbefales av skiver......
    Mvh,
    8)
     

    mazzy_star

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.08.2005
    Innlegg
    408
    Antall liker
    4
    O

    om.s

    Gjest
    Noen som har erfaring med VAN DER GRAAF GENERATOR.......!
    Har hørt igjennom Godbluff en gang........
    Er resten i samme sjanger..........  Hva anbefales av skiver......
    Mvh,
    8)
    Her skal du få svar Sailor, sitter med 8-10 skiver der, skal gi ett bedre svar litt senere når rødvinen har dempet sin påvirkning... ;D
     
    O

    om.s

    Gjest
    Ja, det er samme sjanger, men selvsagt noe ulikheter. Jeg anbefaler; "still life", "pawn hearts" og "the least we can do is wave to each other"

    Se følgende link om du ønsker mer inngående info om skivene http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=MIW050508141519&sql=11:ygge4jn70wau~T2

    Lin
    ;D,  Whow, en dame som digger dette, (er faktisk litt imponert ;)) kan også anbefale nevnte skiver + "world record"+ "godbluff" (som nevnte), har siste skiva , en 30 år`s  re-union på order, dette lukter god gammel prog.

    Apropo, siste re-mastered, MAGIC PIE`s "motions of desire" kan også anbefales IGJEN, de hadde en meget bra konsert og mottagelse her i Gøteborg igår...løp og kjøp..........

    www.magicpie.net

    BØR sjekkes ut......
     

    aplodon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.07.2004
    Innlegg
    135
    Antall liker
    0
    Noen som har erfaring med VAN DER GRAAF GENERATOR.......!
    Har hørt igjennom Godbluff en gang........
    Er resten i samme sjanger..........  Hva anbefales av skiver......
    Trots att jag lyssnat på prog "i evigheter" har jag inte särskilt stor erfaring av VdGG, men har hört en del. Min favorit är "Pawn Hearts".

    Det är väl oftast denna samt Godbluff, Still Life, H to HE Who Am the Only One och The Least We Can Do Is Wave to Each Other som anses som deras bästa. Naturligtvis finns vissa skillnader mellan skivorna men de är helt klart i samma sjanger.

    Har de remastrade utgåvorna kommit ännu?
    Vet att de varit på gång en tid. Om de inte kommit så kan det kanske vara värt att vänta på dessa innan du skaffar fler skivor.
     

    aplodon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.07.2004
    Innlegg
    135
    Antall liker
    0
    Det er og en av de tingene jeg ikke helt har sansen for, "den lite voksne brølingen", skal teste "Damnation" om denne holder en annen standard.
    Om du gillar "Porcupine Tree" är nog chansen stor att du gillar Opeths "Damnation". Den har inte mycket gemensamt med gruppens övriga skivor. Inte metal överhuvudtaget. Lugnt och ballad-liknande. Vackert men kan bli lite enformigt och tråkigt i längden, tycker jag.
    Jag gillar heller inte "brølingen". Om de slutade med detta samt lite andra metal-klichéer som de kör med så kunde Opeth bli riktigt bra. Mikael Åkerfeldt (tror det är så han heter?) kan ju sjunga riktigt bra. Han samlar dessutom på progrock-skivor vilket man kan märka i deras musik. Hoppas han går lite mer åt det hållet i framtiden.
     

    aplodon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.07.2004
    Innlegg
    135
    Antall liker
    0
    AFTER CRYING -Struggle For Life


    Dette er en skive som man burde sjekke ut.........
    Vad betyder detta? Att du du tänkt sjekke den ut eller är det en rekommendation? Kan du i så fall säga något mer om den? Har du hört annat med After Crying?

    Jag har själv en skiva med dem: "Megalazottak Es Megszomoritottak".
    Bra men kanske något ojämn och med ett långt lågmält parti som kan vara lite segt om man inte är på rätt humör. Annars bra. Har tänkt skaffa någon mer skiva med gruppen men inte kommit mig för ännu.
     

    Pilsern

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    1.751
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    35
    Opeth spiller på Rockefeller 19/9

    Etter anbefalingene her på Sentralen har jeg sjekket dem litt ut. Har blitt såpass nysgjerrig at jeg tror jeg tar turen ditt...
     

    Sailor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    598
    Antall liker
    10
    Vad betyder detta? Att du du tänkt sjekke den ut eller är det en rekommendation? Kan du i så fall säga något mer om den? Har du hört annat med After Crying?

    Jag har själv en skiva med dem: "Megalazottak Es Megszomoritottak".
    Bra men kanske något ojämn och med ett långt lågmält parti som kan vara lite segt om man inte är på rätt humör. Annars bra. Har tänkt skaffa någon mer skiva med gruppen men inte kommit mig för ännu.
    Aplodon...
    Dette er en Ungarsk prog gruppe som lager veldig variert prog med mye forskjellige stemninger. Noen album er mørke men vakre og kjører på fioliner - Keyboard - gitarer - Hammond - Trompet, mens andre er mer psykadeliske. Ingen av albumene er direkte dårlige, men de er variert. Det må nesten høres og gis litt spilletid. Folk har jo forskjellig smak. Av album kan jeg anbefale følgende:
    - Struggle For Life
    - After Crying
    - Elso Evtized

    Du nevner Megalazottak Es Megszomoritottak......Denne har jeg ikke hørt.....

    Mvh,

    8)
     
    O

    om.s

    Gjest
    Noen som har erfaring med VAN DER GRAAF GENERATOR.......!
    Har hørt igjennom Godbluff en gang........
    Er resten i samme sjanger..........  Hva anbefales av skiver......
    Mvh,
    8)
    Nå begynner gårs kvelden rødvin å ha forsvunnet..

    Ang VdGG.

    Har skivene:
    -the aerosol grey machine
    -the least we can do is do is wave to each other
    -h to he who am the only one
    -world record
    -pawn heart
    -godbluff
    -still life
    -the quiet zone/the pleasure dome (2lp på 1 cd)
    -maida vale, bbc sessions

    og de som går igjen for meg er
    -world record
    -still life
    -godbluff
    -h to he who am the only one

    De går alle mye i samme sjanger, men det er jo visse som hentes frem oftere enn de andre, anbefalingverdige er de.
    De nye remasterede har allerede kommet, det kan variere mye på disse og de eldre innspillingene.

    mvh
     

    Sailor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    598
    Antall liker
    10
    Nå begynner gårs kvelden rødvin å ha forsvunnet..

    Ang VdGG.

    Har skivene:
    -the aerosol grey machine
    -the least we can do is do is wave to each other
    -h to he who am the only one
    -world record
    -pawn heart
    -godbluff
    -still life
    -the quiet zone/the pleasure dome (2lp på 1 cd)
    -maida vale, bbc sessions

    og de som går igjen for meg er
    -world record
    -still life
    -godbluff
    -h to he who am the only one

    De går alle mye i samme sjanger, men det er jo visse som hentes frem oftere enn de andre, anbefalingverdige er de.
    De nye remasterede har allerede kommet, det kan variere mye på disse og de eldre innspillingene.

    mvh
    Men rødvin er jo veldig godt.....Det er bare stort kvantum som kan være slitsomt dagen derpå.................. ;)

    Takker for info ang. VdGG om.s.

    Mvh,


    8)
     
    O

    om.s

    Gjest
    Men rødvin er jo veldig godt.....Det er bare stort kvantum som kan være slitsomt dagen derpå.................. ;)

    Takker for info ang. VdGG om.s.

    Mvh,


    8)
    Satt med vokalisten/keyboardisten i Magic Pie og svalgte unna ett par flasker rødt og diskuterte deres konsert her nede på lørdag.
    Samtidig som det rullet div prog/jazz på stereoèn.
    En god lang sen kveld ;)

    Får du tak i den nye re-mastrede deres er det en veldig forbedret lyd.

    mvh
     
    O

    om.s

    Gjest
    Om du gillar "Porcupine Tree" är nog chansen stor att du gillar Opeths "Damnation". Den har inte mycket gemensamt med gruppens övriga skivor. Inte metal överhuvudtaget. Lugnt och ballad-liknande. Vackert men kan bli lite enformigt och tråkigt i längden, tycker jag.
    Jag gillar heller inte "brølingen". Om de slutade med detta samt lite andra metal-klichéer som de kör med så kunde Opeth bli riktigt bra. Mikael Åkerfeldt (tror det är så han heter?) kan ju sjunga riktigt bra. Han samlar dessutom på progrock-skivor vilket man kan märka i deras musik. Hoppas han går lite mer åt det hållet i framtiden.
    Takker for info Aplodon, har bestemt for å teste deres "Damnation" når jeg kommer over den, bor du forresten i GBG?
    Hvor er den beste prog kilden her i landet?
    Jeg spør slik for jeg lever og bor i GBG selv

    mvh
     

    aplodon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.07.2004
    Innlegg
    135
    Antall liker
    0
    bor du forresten i GBG?
    Hvor er den beste prog kilden her i landet?
    Jeg spør slik for jeg lever og bor i GBG selv
    Nej, jag bor inte i Gbg.
    Om du med "beste prog kilden" menar var man köper skivor så handlar jag allt på internet. I Gbg finns det väl butiker som har en del prog och även säljer på internet men de känner du säkert bättre än jag.
    Web-butiker har väl diskuterats förr i den här tråden vill jag minnas men jag kan lista dem jag känner till:

    www.recordheaven.net/butik/index.htm

    www.mellotronen.com/ssl_index.html

    www.progressrec.com/index2-e.html

    www.missingpiece.net/

    Så finns ju i Norge:
    www.mamut.com/progrock

    Sedan finns ju de stora med allmännt utbud som ibland kan ha lite prog. Ofta till lägre pris.

    www.cdon.com/

    www.ginza.se/
     
    O

    om.s

    Gjest
    Nej, jag bor inte i Gbg.
    Om du med "beste prog kilden" menar var man köper skivor så handlar jag allt på internet. I Gbg finns det väl butiker som har en del prog och även säljer på internet men de känner du säkert bättre än jag.
    Web-butiker har väl diskuterats förr i den här tråden vill jag minnas men jag kan lista dem jag känner till:

    www.recordheaven.net/butik/index.htm

    www.mellotronen.com/ssl_index.html

    www.progressrec.com/index2-e.html

    www.missingpiece.net/

    Så finns ju i Norge:
    www.mamut.com/progrock

    Sedan finns ju de stora med allmännt utbud som ibland kan ha lite prog. Ofta till lägre pris.

    www.cdon.com/

    www.ginza.se/
    Takker for svaret Aplodon.

    Bruker jo nettet selv endel å handler, men det er jo noe spes når man kan bla i bunkene og lytte til saker før det handles.
    Har oppdaget mye bra på denne "gamle" måten å handle musikk på opp gjennom tidene.

    mvh
     

    Sailor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    598
    Antall liker
    10
    Satt med vokalisten/keyboardisten i Magic Pie og svalgte unna ett par flasker rødt og diskuterte deres konsert her nede på lørdag.
    Samtidig som det rullet div prog/jazz på stereoèn.
    En god lang sen kveld ;)

    Får du tak i den nye re-mastrede deres er det en veldig forbedret lyd.

    mvh
    Hvordan var MP live ?
    Jeg syns de leverer bra musikk.
    Skal sjekke den re-mastrede.

    Mvh,
     
    O

    om.s

    Gjest
    Hvordan var MP live ?
    Jeg syns de leverer bra musikk.
    Skal sjekke den re-mastrede.

    Mvh,
    I forbindelse med Gøteborg`s kalaset var det GARF, Gøteborg Art Rock Forening, som stod for "Slottsskogen goes progressive" en mini prog festival.
    De ble sammenlignet av arrangørene, med Flower Kings opptreden for tre år tilbake.
    Dessverre fikk jeg ikke opplevd det hele da jeg jobbet denne helgen, men det er visst dokumentert med video som jeg får nøye med så lenge.

    mvh
    Edit:
    legger ved denne linken, bla deg helt på siden og se foto fra årets festival.

    http://artrock.se/#
     

    aplodon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.07.2004
    Innlegg
    135
    Antall liker
    0
    Ingen av albumene er direkte dårlige, men de er variert.

    .......

    Du nevner Megalazottak Es Megszomoritottak......Denne har jeg ikke hørt.....
    Megalazottak Es Megszomoritottak brukar rankas i topp bland After Cryings skivor. Eftersom jag tycker den är ojämn och deras skivor sägs vara ganska olika har det inte blivit av att köpa någon mer med dem ännu.
    Svårt att välja rätt utan att ha hört dem.

    "Föld es Eg", "Struggle for Life" och "De Profundis" är andra som brukar rankas högt. Får kanske bli någon av dem så småningom, beroende på vad man hittar.
     

    porcus

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.08.2005
    Innlegg
    159
    Antall liker
    0
    Opeth spiller på Rockefeller 19/9
    Og på Hole In The Sky i Bergen 26 august (altså om en drøy uke), sammen med bl.a. Anathema (som for uinnvidde låter veldig Pink Floyd for tiden, selv om de i gamle dager var et doom/death-band). http://www.holeinthesky.no/index.php?module=program


    Ellers takk til den som i denne litt vel lange tråden satte meg på Liquid Scarlet (se http://www.liquidscarlet.com/multimedia.html for lydklipp). Nå spiller jeg forresten opptaket av Hellborg & co, takk også til Aplodon.
     
    O

    om.s

    Gjest
    Ett "moderne" Svenskt prog band som låter som en blanding av City Boy og Dream Theater er;
    The ACT, verdt å legge öret til.

    mvh
     

    Sailor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    598
    Antall liker
    10
    Megalazottak Es Megszomoritottak brukar rankas i topp bland After Cryings skivor. Eftersom jag tycker den är ojämn och deras skivor sägs vara ganska olika har det inte blivit av att köpa någon mer med dem ännu.
    Svårt att välja rätt utan att ha hört dem.

    "Föld es Eg", "Struggle for Life" och "De Profundis" är andra som brukar rankas högt. Får kanske bli någon av dem så småningom, beroende på vad man hittar.
    Helt enig Apledon.....Dette er også et band som jeg ikke rangerer sinnsykt høyt, så skivene får komme etterhvert som man kommer over dem......

    Mvh,
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn