Tweedjakke
Hi-Fi freak
Må du eigentleg lodda?Satser på lynkurs i lodding i kveld
Må du eigentleg lodda?Satser på lynkurs i lodding i kveld
hifikjøkken på gang?Blitt lite hifi er i det siste, desto mer kjøkken og ymse interiørforhandlinger Kjøkken i bestilling og håndverker innkalt. Mer hifi om en måneds tid håper jeg på!
Vis vedlegget 1063748
Det er vel spot-on her på sentralen. Eg reknar med at du har klar ei forsvarstale for kvifor du ikkje går for reint stål og ei grundig utreiing av gass vs. induksjon?Blitt lite hifi er i det siste, desto mer kjøkken og ymse interiørforhandlinger Kjøkken i bestilling og håndverker innkalt. Mer hifi om en måneds tid håper jeg på!
Kjøkkenkroken og utsikten mot Vigrafjorden og tinderekka innenfor kan jeg ikke klage på. Heldigvis, på kjøkkensida er min bedre halvdel og jeg ganske samstemteDet er vel spot-on her på sentralen. Eg reknar med at du har klar ei forsvarstale for kvifor du ikkje går for reint stål og ei grundig utreiing av gass vs. induksjon?
Neidå, gratulerer. Ser ut som ein fin stad å ha kjøken.
Dersom du skulle kjenna på at sluttsummen ser ut til å verta i minste laget, finst det heldigvis nok av trådar her inne som kan hjelpa deg.Godt å være på et realt kjøkkenforum, her er mer snacks, denne gang fra stua… Nå må vi ty til hybelkjøkkenet noen uker framover, kaos
Har vel egentlig ikke skrevet hva det er, en diy ( ikke meg) tridekoblet pentode, single ended med Telefunken EL 803 effektrør. Tror det er et italiensk design i utgangspunktet.Har gløymt, og er lat: Kva forsterkar er dette her?
Takk for det MotorenPent oppsett
mvh