tweakMan
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.02.2002
- Antall liker
- 126
1967 Camaro RS/SS. En av mine favoritter!
Keep 'em coming!
mvh
Keep 'em coming!
mvh
Denne og den Impalaen som ble produsert i samme periode er all time favourites for meg. Selv har jeg bare kjørt Tahoe over tid, og selv om det er en kjedelig bil i sin utbredelse er det en herlig kjøreopplevelse. Lettkjørt og med krefter nok til å kose seg litt bak rattet (288 bensinhester). Dessuten er drivstoff-forbruket akseptabelt (rundt 1,1 liter på landeveien).Roberten skrev:'65 Buick Riviera. Gangster som i GS tapning parkerte samtidens Ferrari fra 0-100. På svingete veier var dog saken en helt annen.
"Look, it`s a car, NO, it`s a PLANE"BHO skrev:Pen?......nei!
Rå?......ja! ;D ;D
Dette er en Plymouth Superbird, en modifisert versjon av Road Runner, kun produsert i 1970.Borgenvik skrev:Er ikke dette en barracuda?
Nei den må ikke det!! :epi skrev:AMC Pacer må være med!
Den bør absolutt ikke være med. En V8 kan puttes i alt fra en Lada via Mini til en trebåt. Ingen av delene bli muskelbil av den grunn. En Pacer var ikke, er ikke og blir aldri en muskelbil. I beste fall kan det være en stygg kompaktbil med uoriginal, stor motor. En amerikansk femtitallsbil blir ikke russisk lastebil bare fordi kubanerne stapper slike motorer under panseret på den.Spiralis skrev:Nei den må ikke det!! :epi skrev:AMC Pacer må være med!
Pacer er så støgg at den ble en kultbil.
;Dbaluba skrev:Det er som om jeg skulle kalle Leyland Princess en vellykket modell, siden jeg syntes mine foreldres Princess var en råkul sportskupe da den var ny. I dag vet jeg at den hverken var råkul eller sportskupe.
Jepp, det er mange kulturvandaler der ute.Roberten skrev:Jeg synes det er alarmerende at en del av bilene jeg googler er senket, knæsjet opp med lavprofildekk og gigantiske felger. Ikke bare er det hasardiøst med tanke på kjøreegenskapene, men også på grensen til kulturkriminalitet.
Vet ikke hva bilen går på, men konstruktøren må nå i det minste gå på speed....room skrev:
Den blå er en av mine drømmer. "Facel Vega". Knallbil. I bunn og grunn en AmCar men satt sammen i Frankrike.Rune S skrev:En av mine favoritter :
Enig i at Cadillac'er var lekre, men den blå over er en Lincoln.......Vidar P skrev:Cadillac'er var lekre. Noe helt annet enn noen av de erkeharry US liksomsportsbilene med feite rånefelger og veiegenskaper som en vannseng. Cadillac har klasse.
GTO og denslags er tøffe, om enn litt hillbilly.