D
Dåbbel J
Gjest
Det går hårfint guru....
Ikke hørt dem.... Men du vet vel hva du får der...
Kjør på imo...
Ikke hørt dem.... Men du vet vel hva du får der...
Kjør på imo...
God knall! Hva er da et godt alternativ på større alternativ av JBL?Denon er ok.
Kjøp større JBL.
Dette er vel ikke nødvendigvis så ille som det kan høres ut som, Samsung satser tungt på lyd om dagen;
de midbasshorna så kjent ut.....hjem har laget de?Et par bilder av anlegget mitt passer vel ganske greit i denne tråden.
JBL all the way: 2242, 2220, 2446/2360, 2404.
Vis vedlegget 410268
Vis vedlegget 410269
Dette er vel ikke nødvendigvis så ille som det kan høres ut som, Samsung satser tungt på lyd om dagen;
INTERVJU: Slik skal Samsung bli best på lyd - Tek.no
(kreves betalt medlemskap for å lese, men er en måned gratis om man registerer seg)
Flh har vi laget lokaltde midbasshorna så kjent ut.....hjem har laget de?Et par bilder av anlegget mitt passer vel ganske greit i denne tråden.
JBL all the way: 2242, 2220, 2446/2360, 2404.
Vis vedlegget 410268
Vis vedlegget 410269
elementer? 2220?
Nice!Tenkte det var på tide med førjulspressang til meg selv
Først blir det to til, så får vi se hvordan det fungerer men håper jo at de skal fungere greit så jeg slipper å selgeNice!
Jag är intresserad om du vill sälja dessa framöver.
Ja har en samboer som er vant med mye rart innen stereo. Har vært mye innom dørene de senere år. Det meste skjer i kjellerstuen for tiden, prøver ut litt forskjellig som Bastanis og Tympany A1@ duc999 Dette så ut som ett trivelig hus å bo i.
Det er ett trivelig hus å besøke også@ duc999 Dette så ut som ett trivelig hus å bo i.
Som noen før meg skrev, så er L36 treveis.Tar sjansen på at dette er rett tråd.
Har mulighet for å kjøpe et par JBL L36, litt slitne i kassen og forsiden, bass/mellomtone er refoamet og den ene diskanten er byttet. Fronter mangler.
Dette er toveis høyttalere og det jeg egentlig ville spørre om er, finnes L36 både i toveis og treveis varianter. Google har ikke vært min venn for alt jeg finner av info om L36 er treveis varianter.
Har noen svar her eller kan linke til sider med bilder og beskrivelse av toveis variantene evt.