mk1classic
Hi-Fi freak
AhhNope... Trengs ikke på 435AL (AL som er aluminium ) ikke alnico Neodynium
AhhNope... Trengs ikke på 435AL (AL som er aluminium ) ikke alnico Neodynium
Har hørt positivt om SDA-2200, men ikke mye å finne på nettet ellers. Er du fornøyd?JBL Synthesis er mye mer enn høyttalere! Her SDP-58 sammen med en SDA-2200 Vis vedlegget 885221
Ja veldig! Den er absolutt helt tyst og det er meget viktig på mitt system(ca 110 db/1W)Har hørt positivt om SDA-2200, men ikke mye å finne på nettet ellers. Er du fornøyd?
Eg kjem ikkje forbi at desse ser fantastisk flotte ut (diverre totalt uaktuelle i mi stove).JBL 4365
Er vel vad man kan kalle ful snyggaEg kjem ikkje forbi at desse ser fantastisk flotte ut (diverre totalt uaktuelle i mi stove).
Da har jeg noe positivt og vente når jeg monterer på mine Gaia 1 vet ju sånn cirka vad dem gjør med lyden fra mine Focal Alto Utopia.Siste oppgraderingen. Alt ble ett knepp eller to bedre. Vis vedlegget 887390
Soundstream Reference 644/1000 eller kanskje en Harman Kardon TC600?Helt OK det
Jeg har mine JBL TC25, TC50 og en lett defekt Soundsteam Class A 100 II - trenger noe mer klassisk til Golfen.
Jeg lot et par TC400Q og TC600 gå rett foran nesa på meg for et par år siden...Soundstream Reference 644/1000 eller kanskje en Harman Kardon TC600?
https://artoflistening.harman.com/Audioholics Visits JBL Headquarters: Discuss Product Design & Science
Audioholics was invited to a special day at Harman Luxury Groups’ global headquarters in Northridge, CA. Harman took us for a a deep dive into the engineeri...www.youtube.com
Det der kan jeg tenke meg låter fett ja!Bilde fra mobilen. Kompis sitt lytterom. Målt og akkustikkbehandlet. Låter meget bra. Vis vedlegget 886484
Helt opplagt ett slagteobjekt!Definitivt. Sponplater osv. Sikkert en som kommer til å snappe opp denne og slakte for delene!