Selve kassen uten element heter 4507 mens kassen med element (2035) heter 4637: http://www.jblproservice.com/pdf/Theatre Series/4637.pdfRift viste seg å være langt mer (er på tur for å hente de nå). Modell 4507 står det på kassene, 2308A på horna. . Eier kommer snart, så mer detaljer kommer. Kan se ut som jeg kommer til å trenge et rep-kit til bassen. Flengen sitter i hetta i midten og krever mer enn bare litt TLC.
Men, jeg har trua!
har 3 stk du kan få kjøpt av megDet der kommer aldri til å funke....
Gi meg adressa di - så skal jeg avhente dem uten at du får no mer utlegg.......
/JR
PS GRATTIS
Akustikken er svært bra. Bruker kun 12 stk Rockfon Industrial akustikkplater 120*60*10 cm plassert dobbelt på frontvegg og i førsterefleksjon ved fronthøyttalerene.Flott, kjellerrommet ligner mitt,bare at rommet ditt er 3 ganger så stort
Hvordan er akustikken der nede? Bruker du tiltak ?
Se der ja, nu ble det bilde8).duc999, du merker at du får litt lyst til å bytte 4350 mot mine 4343b når jeg viser deg dette?
Vis vedlegget 272777
Dette er et slags tappert forsøk på å overgå 4350 ;D
Har ikke presset de så veldig hardt, men de gir jo lyd fra seg, når jeg skal spille veldig høyt, ruller jeg de til sideveggene og spiller på K2 som står bak lerrete. Ville nok ikke byttet de med dine, men det ser nå ut som du har fått bass nok nåDet gjør oppsettet ditt også duc, herregud så råe de er.
Ser du har pelt av linsene og har dem på toppen av høyttalern, hvorfor det? Jeg liker den ekstra dispursion 4343B gir med dem på, særlig siden jeg ikke sitter så langt fra.
Har du presset 4350'ene dine hardt noen gang? Hva skjer da? ;D
Ikke mye svada i dine innlegg.LOL, har litt dilla og sikter mot den æresmedlem-tittelen innen 2015. Etter det legger jeg opp. Da har jeg klart å pådra meg en slik med 98 % svada og bør være fornøyd! ;D
Enig, akkurat passe spør du megIkke mye svada i dine innlegg.LOL, har litt dilla og sikter mot den æresmedlem-tittelen innen 2015. Etter det legger jeg opp. Da har jeg klart å pådra meg en slik med 98 % svada og bør være fornøyd! ;D
mvh
Ja klart du kan det hvem er det som skal bygge sunber da?Men 4350 burde jo kunne spille veldig høyt. Både 4343B og 4430 spiller så det suser i alle fall. Sikkert ikke på nivå med K2 (S9800 enda?), men høyt, det blir det. Å få mer av det samme det som er interessant med 4350, uten at jeg savner noe, men mye vil ha mer og alt det der.
En fyr i distriktet ditt skal til å bygge 6 slike subber nå, og det er mulig jeg skal en tur opp dit for å høre systemet en gang i vinter. Da ville jeg veldig gjerne kommet innom deg og fått hørt 4350 også. Så hvis tilbudet ditt fra tråden til Spissoy står åpent da, så vil jeg gjerne det.
JBL M2 er snasen. Hvis jeg skulle hatt den beste lyden hvor pris ikke var tema troner M2 øverst på lista. Håper JBL masseproduserer denne slik at et bra eksemplar kan være innenfor rekkevidde på brukten om noen år.Don på AudioHeritage har kjøpt M2 og her er lytteinntrykkene hans: M2 Master Reference Monitor Purchase - Page 6
Dette er sånt som setter munnen i vann.
Ikke så ille. Men hva menes m. elektronikk?M2 koster 100k pluss elektronikk.
Ikke så ille. Men hva menes m. elektronikk?M2 koster 100k pluss elektronikk.
mvh