emotikon
Æresmedlem
Mer HP200
Vedlegg
-
97.6 KB Visninger: 135
Mumle.., jeg har visst engang posta et bilde av pre'n i mute. Beklagelig. Men verten er nok trygg på sin seksualitet, og tåler feminine fargespill i kjellerstuen.emotikon skrev:Skulle bare mangle med hensyn på verten.
Jeg er trygg på min seksualitet. Er mer usikker på de besøkende, som stadig vekk kommer tilbake til temaet rosa. Det har til og med hendt at noen har hatt med seg vin i stedet for øl på treff .OAlex skrev:Mumle.., jeg har visst engang posta et bilde av pre'n i mute. Beklagelig. Men verten er nok trygg på sin seksualitet, og tåler feminine fargespill i kjellerstuen.emotikon skrev:Skulle bare mangle med hensyn på verten.
Mvh Ola
Kan ikke skjønne hvem dette kan være. Neste gang skal jeg ta med litt Laphroig Cask Strength. Det burde fjerne enhver tvil om noe som helst.Birdman skrev:Jeg er trygg på min seksualitet. Er mer usikker på de besøkende, som stadig vekk kommer tilbake til temaet rosa. Det har til og med hendt at noen har hatt med seg vin i stedet for øl på treff .OAlex skrev:Mumle.., jeg har visst engang posta et bilde av pre'n i mute. Beklagelig. Men verten er nok trygg på sin seksualitet, og tåler feminine fargespill i kjellerstuen.emotikon skrev:Skulle bare mangle med hensyn på verten.
Mvh Ola
Det skulle gjøre susen, så lenge du ikke blander 50/50 med cola.tore_v1 skrev:Neste gang skal jeg ta med litt Laphroig Cask Strength. Det burde fjerne enhver tvil om noe som helst.
Bare tanken på at det finnes noen som ser det som et alternativ, skremmer livskiten av meg.Birdman skrev:Det skulle gjøre susen, så lenge du ikke blander 50/50 med cola.tore_v1 skrev:Neste gang skal jeg ta med litt Laphroig Cask Strength. Det burde fjerne enhver tvil om noe som helst.
Sett video fra utrikkningslag på Verdaln? heheBurnt_Island skrev:mer fristende enn kaillkjæft?