Bare koselige folk i NAF vet duBirdman skrev:Fint, det ser ut som det bli en "fin" gjeng . Vi må etter hvert bli enige om dag og klokkeslett.
Emotikon, hva skal transporteres og bæres? (Leverer bilen på verksted i morgen, så jeg tør ikke love meg bort).
Mvh. Birdman
Takker for tilbud, stasjonsvogn eller større kreves.......to store trekasser skal ha plass ;DSignature skrev:vis dæm itj e får stor så kan æ stå til tjeneste.
kjell
Da blir nåkk min bil et par hakk får liten ja :-\emotikon skrev:Takker for tilbud, stasjonsvogn eller større kreves.......to store trekasser skal ha plass ;DSignature skrev:vis dæm itj e får stor så kan æ stå til tjeneste.
kjell
Er redd for at en slik "liten" BMW ikke egner seg jaSignature skrev:Da blir nåkk min bil et par hakk får liten ja :-\emotikon skrev:Takker for tilbud, stasjonsvogn eller større kreves.......to store trekasser skal ha plass ;DSignature skrev:vis dæm itj e får stor så kan æ stå til tjeneste.
kjell
kjell
Med min fine timeplan som student passer det forsåvidt veldig greit det.Birdman skrev:Tar det gjerne på dagtid. Onsdag??
Mvh. Birdman
Onsdag er en fin dag for meg, bare jeg kommer meg hjem f 19......Birdman skrev:Tar det gjerne på dagtid. Onsdag??
Mvh. Birdman
Har noen glemt at vi skal ha komitèmøte på onsdag, tro?Birdman skrev:Tar det gjerne på dagtid. Onsdag??
Mvh. Birdman
Det kan dere ikke ha da kan du vel skjønne!BT skrev:Har noen glemt at vi skal ha komitèmøte på onsdag, tro?Birdman skrev:Tar det gjerne på dagtid. Onsdag??
Mvh. Birdman
Dagtid onsdag går fintBirdman skrev:Tar det gjerne på dagtid. Onsdag??
Mvh. Birdman
Nei, har ikke glemt dét, og komitémøtet kan da for p...er ikke ta hele dagen!BT skrev:Har noen glemt at vi skal ha komitèmøte på onsdag, tro?Birdman skrev:Tar det gjerne på dagtid. Onsdag??
Mvh. Birdman
Nå kan du velge mellom 13.00-16.00 og 17.30-20.00 .otare skrev:Skal se om jeg ikke klarer å stikke innom onsdag kl 1300. Det er jo vinterferie...
BT, du må da skjønne at det er viktigere med litt kvalitetstid med fuglene, enn et skarve komitèmøte ???BT skrev:Har noen glemt at vi skal ha komitèmøte på onsdag, tro?Birdman skrev:Tar det gjerne på dagtid. Onsdag??
Mvh. Birdman
Jeg har pappapermisjon, så jeg har også "fri"Birdman skrev:REX, du får kanskje problemer på dagtid!?
Det var synd, men du har jo muligheten senere på dagen :-\.Signature skrev:Det ble dessverre jobbing på mæ i mårra,så æ rækk itj kl.13 ihværtfall. :-\
kjell
Regner med at du holder oss oppdatert mhp høyttaler bytte også Signature? Er spent på hva du ender opp med.Signature skrev:Da kain æ kom ja