Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • S

    Steinar O

    Gjest
    Hei. Hørte du på vinyl eller cd
    Lyttet til cd siden vinyl ikke er oppe og går.



    Et annet spørsmål, hvordan koples Headline til HiCap? Er det en spesiell kabel, eller må Headline da bestilles med 4 pins kontakt (2 er vel standard trodde jeg).
    For those using a FlatCap or HiCap to power the Headline - you need a SLIC lead to take power from the PS to the socket on the Headline. (Same if you use a SuperCap ....)
     

    balthar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    741
    Antall liker
    12
    steinar, du skriver i de siste mails , at du lytte aneledes til musikk. kann du beskriver lit mer, hva du mener. synst det er spennende. nor og hav skjed ?

    b .
     
    S

    Steinar O

    Gjest
    balthar skrev:
    steinar, du skriver i de siste mails , at du lytte aneledes til musikk. kann du beskriver lit mer, hva du mener. synst det er spennende. nor og hav skjed ?

    b .
    En person jeg kjenner har mange ganger fått meg til å tenke; hva er viktig ved musikklytting?
    Jo, musikken selvfølgelig og dens helhet og naturlighet.

    Hørte en gang en Adyton forsterker på 1KW. Det var ingen tvil om at den var kraftig, men musikken og dens naturlighet forsvant i alle kreftene og den såkalte dynamikken.

    Nei, kan ikke svare godt på dette. Hver enkelt får finne ut av det ;)
     

    balthar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    741
    Antall liker
    12
    takk for svar, steinar.

    heldig er de, såm er fornøyd med en nait 5i . men selfølgelig kan man lytte til musikken, presentert av 5i på forsjel måter. ingen av os her ,tror jeg lytter til "bare hifi" aspekter men helheten av musikken . spørsmålet er mer eller mindre hvor den persønlig fornøyelse liger . kommer man musikken virkelig nærmere , vis man oppgradere seg til topen ? naim er en leverandør av komponenter, såm stimulerer sine kjøper til å lytte til og kjøper mye av musikk ( og gjøre nysgerig på kjøp av ny musikk ). uten tvil bra :)...

    men jeg kjenner også oppgradering´s neurosen. senest etter 3 - 4 månter beginner den å blomster opp igjen. bidrar kanskje naim med sin konsept til det ?

    jeg tror også linn , audio net eller einstein eier lytte og kjøper mye musikk foresten... ;)
     

    nilsen64

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Innlegg
    1.367
    Antall liker
    89
    C. Alshus skrev:
    Alle vi andre på denne tråden leser også N-forum. ;)
    for min del leser jeg sjelden hifi corner (og ingen hifi.magaziner heller), mesteparten av tiden på Naims forum befinner jeg meg på Music Room, (jeg er nysgjerrig på ny musik).

    et godt tegn er at musikken begynner og ta overhand, og anlegget er av slik kvalitet at musikken betyr mer enn bare lyder. :D
     

    nilsen64

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Innlegg
    1.367
    Antall liker
    89
    Steinar O skrev:
    Blir spennende å se om RoDa tar den videre og VIRKELIG dukker inn i Naim verdenen. På den annen side, når man leser hvilke parametre som verdsettes i en test, så vil nok Naim aldri nå helt frem hos testerne. Det er nå min ringe mening.
    Enig!

    ikke slik å forstå at tester av Naim har all verdens betydning for meg (alle har vel ører?), men det hadde vært spennende om Roda kunne tatt dette litt lenger og puttet på en skikkelig Naim-kilde (CDX2/CDS3) til forsterkeriet.

    feks: 282/250 eller 252/300.

    hvilke parametere verdesettes i en test i fidelity?

    for min egen del låter Naim bare bedre og bedre, kan hende det har med tilvenning eller hva vet jeg? ;)
     

    Fidelio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Innlegg
    2.745
    Antall liker
    668
    nilsen64 skrev:
    mesteparten av tiden på Naims forum befinner jeg meg på Music Room, (jeg er nysgjerrig på ny musik).
    Steve Hoffman-forumet er også ypperlig til slikt, hvis man kan se forbi alle Beatles (gjesp)-trådene.
     

    balthar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    741
    Antall liker
    12
    Svein skrev:
    Omtale av IBL fra 1988:


    mmmm..lecker lecker svein ..;)...jeg er altid overasked over ibl. for meg fra design en av den mest atraktive naim høyttaler.

    vi for ser hvordan den nye høyttaler design blir. spennende...
     

    Medeski

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Innlegg
    503
    Antall liker
    85
    IBL ser svært bra ut ja. Mye vil ha mer og jeg har så smått begynt å tenke på nye høyttalere til min nye hi-cap... I den anledning stakk jeg innom hifi avdelingen til Big Dipper i torggata og fikk høre noen sveitsiske Piega høyttalere. Den minste (TP3) hadde et litt lite lydbilde og traff ikke hjerteroten sånn umiddelbart, men storebroren (TP5) var knallgod. Et enormt lydbilde og utrolig detaljert i toppen uten noen gang å bli ubehagelig. Mellomtonen var litt tilbaketrukket ift. hva mine Credo vanligvis leverer, men dette kan selvsagt skyldes elektronikken som ble benyttet også (Keufman eller noe sånt). Er det noen av dere som har erfaring med dette merket på Naim elektronikk? Har sett på n-forumet og ser det er en del som bruker dem med stort hell.

    www.piega.ch
    http://www.piega.ch/download/tp5-norge-0308.pdf - test av de nevnte høyttalerne i lyd & bilde.
     

    mandag

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.12.2005
    Innlegg
    242
    Antall liker
    199
    Torget vurderinger
    2
    Hei.
    Svein , du finner stadig morsomme artikler fra tidligere tider - som er ekstra artig for meg som har endel utstyr fra tidligere tider.
    Jeg har nylig skiftet fra Spendor s5e (som jo har har høstet masse pos. omtale) til Ibl trolig av samme årgang som i artikkelen din. Lydbildet er jo forskjellig (og det skal jeg ikke prøve beskrive) - men en stor forandring klarer jeg å sette ord på - og det er at med Spendor var det nok som om høyttalerne var omgitt av "tåke" som preget lydbildet - med Iblene er "tåka" forsvunnet - og lydbildet framstår med stor klarhet som så langt har imponert meg! Forøvrig var jeg lenge fornøyd med Spendorene - så i dette tilfellet har "prøve noe nytt" nevrosen gitt gode resultater.
    Ellers er jeg helt enig med balthar i at designet på Iblene har sterk utstråling.

    Erik
     
    K

    Kaarelars

    Gjest
    HH skrev:
    IBL ser svært bra ut ja. Mye vil ha mer og jeg har så smått begynt å tenke på nye høyttalere til min nye hi-cap... I den anledning stakk jeg innom hifi avdelingen til Big Dipper i torggata og fikk høre noen sveitsiske Piega høyttalere. Den minste (TP3) hadde et litt lite lydbilde og traff ikke hjerteroten sånn umiddelbart, men storebroren (TP5) var knallgod. Et enormt lydbilde og utrolig detaljert i toppen uten noen gang å bli ubehagelig. Mellomtonen var litt tilbaketrukket ift. hva mine Credo vanligvis leverer, men dette kan selvsagt skyldes elektronikken som ble benyttet også (Keufman eller noe sånt). Er det noen av dere som har erfaring med dette merket på Naim elektronikk? Har sett på n-forumet og ser det er en del som bruker dem med stort hell.

    www.piega.ch
    http://www.piega.ch/download/tp5-norge-0308.pdf - test av de nevnte høyttalerne i lyd & bilde.
    Kjenner ikke Piega, men hva med SL2? Har falt i pris og er bedre og mye lettere å sette opp enn SBL (det er heller ingen kunst).
     
    S

    Steinar O

    Gjest
    Allikevel skal SL2 være vanskelige å plassere ift at de skal spille optimalt.
    Det er en av grunnene til at jeg har holdt igjen ;)

    Skal ikke uttale meg om sbl, Ibl :)..men SL2 er nydelige. På samme måte falt jeg pladask for Allæ.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.828
    Antall liker
    430
    Torget vurderinger
    3
    Dette begynner å ligne på noe 8)

    Nå er det bare for Naim-klanen å finne fram kredittkortet................
     

    toriamos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Innlegg
    2.255
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Fidelio skrev:
    Wow! Naim har laget vakre 'talere!
    Tja, nei... Synes de ser ut som noe Dali kunne tenke seg å snekre sammen.
    På den andre siden så er jo et moderne utseende og raff byggevalitet noe som selger i dag. Wow! skal jeg muligens si om lyden tilsier det.
     

    Fadamacka

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    343
    Antall liker
    1
    Torget vurderinger
    1
    Litt enig i at de ligner veldig på Dali-høyttalere. SL2 ser bedre ut, spør du meg. Men det viktigste er vel lyden! Er spent på hva de følger opp med av modeller under denne prisklassen.
     

    Bach_Man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Ikke mye Naim-særpreg igjen der. Men det har jo vært trenden at Naim beveger seg mot mer allment "akseptable" produkter. Estetisk er det vel en bra match med Fraim og Black-serien. Gleder meg til å se de mindre modellene i serien.
     

    balthar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    741
    Antall liker
    12
    synst de ligner mer på linn høyttaler med en lit tysk design blanded in .. 61 kg per høyttaler er ja ganske tungt. men je tror de kommer å lyder heftig bra..:)...men og det er ganske nyt : off the wall placement...

    enig med deg bachman. er også spennt på de mindre modeller , såm skal følger. 6.000 pund er ja ganske så dyrt...( for meg )
     

    Medeski

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Innlegg
    503
    Antall liker
    85
    Svein skrev:
    HH skrev:
    IBL ser svært bra ut ja. Mye vil ha mer og jeg har så smått begynt å tenke på nye høyttalere til min nye hi-cap... I den anledning stakk jeg innom hifi avdelingen til Big Dipper i torggata og fikk høre noen sveitsiske Piega høyttalere. Den minste (TP3) hadde et litt lite lydbilde og traff ikke hjerteroten sånn umiddelbart, men storebroren (TP5) var knallgod. Et enormt lydbilde og utrolig detaljert i toppen uten noen gang å bli ubehagelig. Mellomtonen var litt tilbaketrukket ift. hva mine Credo vanligvis leverer, men dette kan selvsagt skyldes elektronikken som ble benyttet også (Keufman eller noe sånt). Er det noen av dere som har erfaring med dette merket på Naim elektronikk? Har sett på n-forumet og ser det er en del som bruker dem med stort hell.

    www.piega.ch
    http://www.piega.ch/download/tp5-norge-0308.pdf - test av de nevnte høyttalerne i lyd & bilde.
    Kjenner ikke Piega, men hva med SL2? Har falt i pris og er bedre og mye lettere å sette opp enn SBL (det er heller ingen kunst).
    Hehe...så mye har de vel neppe falt i pris vel? Hadde vært moro å høre noen SL2, men de er vel neppe inne til demo noen plass heller. Gidder ikke kjøpe så dyre greier uhørt. Som dere sier så blir det spennende å se hvilke mindre modeller Naim lanserer. Piega frister fortsatt skal sies.
     

    Carter

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.08.2003
    Innlegg
    245
    Antall liker
    52
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    HH skrev:
    IBL ser svært bra ut ja. Mye vil ha mer og jeg har så smått begynt å tenke på nye høyttalere til min nye hi-cap... I den anledning stakk jeg innom hifi avdelingen til Big Dipper i torggata og fikk høre noen sveitsiske Piega høyttalere. Den minste (TP3) hadde et litt lite lydbilde og traff ikke hjerteroten sånn umiddelbart, men storebroren (TP5) var knallgod. Et enormt lydbilde og utrolig detaljert i toppen uten noen gang å bli ubehagelig. Mellomtonen var litt tilbaketrukket ift. hva mine Credo vanligvis leverer, men dette kan selvsagt skyldes elektronikken som ble benyttet også (Keufman eller noe sånt). Er det noen av dere som har erfaring med dette merket på Naim elektronikk? Har sett på n-forumet og ser det er en del som bruker dem med stort hell.

    www.piega.ch
    http://www.piega.ch/download/tp5-norge-0308.pdf - test av de nevnte høyttalerne i lyd & bilde.
    Jeg har ikke hørt dem med Naim, men brukte mine gamle TP3 med en AVI Lab series cd-spiller og forsterker. AVI har en harmonisk og nøytral gjengivelse, med en god dose PR&T. Fungerte veldig godt med Piega, imø. Enormt imponerende den bånddiskanten. Og se her :): http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/index.php/topic,39939.0.html (veldig fine i svart).
     

    Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.361
    Antall liker
    3.980
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Stilige høyttalere. D/I/SBL får litt The Missing Link følelse i forhold.
     

    nilsen64

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Innlegg
    1.367
    Antall liker
    89
    S

    Steinar O

    Gjest
    Jeg er overrasket..og imponert :) Man får vente på fortsettelsen.
     

    nilsen64

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Innlegg
    1.367
    Antall liker
    89
    jeg er også overasket, dette ser jo rimelig potent ut.

    får vel følge med på "hifi corner" på N-forums framover.
     

    Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.361
    Antall liker
    3.980
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Jeg tipper din 250 klarer å drive alt av N-høyttalere, Nilsen. Det er en relativt potent sak sies det.


    Og front enden din er ikke det verste jeg har sett. :)
     

    Medeski

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Innlegg
    503
    Antall liker
    85
    Carter skrev:
    HH skrev:
    IBL ser svært bra ut ja. Mye vil ha mer og jeg har så smått begynt å tenke på nye høyttalere til min nye hi-cap... I den anledning stakk jeg innom hifi avdelingen til Big Dipper i torggata og fikk høre noen sveitsiske Piega høyttalere. Den minste (TP3) hadde et litt lite lydbilde og traff ikke hjerteroten sånn umiddelbart, men storebroren (TP5) var knallgod. Et enormt lydbilde og utrolig detaljert i toppen uten noen gang å bli ubehagelig. Mellomtonen var litt tilbaketrukket ift. hva mine Credo vanligvis leverer, men dette kan selvsagt skyldes elektronikken som ble benyttet også (Keufman eller noe sånt). Er det noen av dere som har erfaring med dette merket på Naim elektronikk? Har sett på n-forumet og ser det er en del som bruker dem med stort hell.

    www.piega.ch
    http://www.piega.ch/download/tp5-norge-0308.pdf - test av de nevnte høyttalerne i lyd & bilde.
    Jeg har ikke hørt dem med Naim, men brukte mine gamle TP3 med en AVI Lab series cd-spiller og forsterker. AVI har en harmonisk og nøytral gjengivelse, med en god dose PR&T. Fungerte veldig godt med Piega, imø. Enormt imponerende den bånddiskanten. Og se her :): http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/index.php/topic,39939.0.html (veldig fine i svart).
    Takk for tips Carter. De frister jo litt de der, ingen tvil om det. Det var vel storebroren jeg fikk høre på hos Big Dipper. Har sendt selger PM.
    Moro å høre at du var fornøyd med dine. Enig i at den bånddiskanten er enestående. Superdetaljert uten antydning til å bli hard / spiss. Lurer bare litt på hvordan resten vil være i mitt, ikke optimale rom. Men selv den minste TP3 hadde jo bra fylde når jeg hørte dem hos Big Dipper.
     

    Medeski

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Innlegg
    503
    Antall liker
    85
    balthar skrev:
    HH skrev:
    Svein skrev:
    HH skrev:
    IBL ser svært bra ut ja. Mye vil ha mer og jeg har så smått begynt å tenke på nye høyttalere til min nye hi-cap... I den anledning stakk jeg innom hifi avdelingen til Big Dipper i torggata og fikk høre noen sveitsiske Piega høyttalere. Den minste (TP3) hadde et litt lite lydbilde og traff ikke hjerteroten sånn umiddelbart, men storebroren (TP5) var knallgod. Et enormt lydbilde og utrolig detaljert i toppen uten noen gang å bli ubehagelig. Mellomtonen var litt tilbaketrukket ift. hva mine Credo vanligvis leverer, men dette kan selvsagt skyldes elektronikken som ble benyttet også (Keufman eller noe sånt). Er det noen av dere som har erfaring med dette merket på Naim elektronikk? Har sett på n-forumet og ser det er en del som bruker dem med stort hell.

    www.piega.ch
    http://www.piega.ch/download/tp5-norge-0308.pdf - test av de nevnte høyttalerne i lyd & bilde.
    Kjenner ikke Piega, men hva med SL2? Har falt i pris og er bedre og mye lettere å sette opp enn SBL (det er heller ingen kunst).
    Hehe...så mye har de vel neppe falt i pris vel? Hadde vært moro å høre noen SL2, men de er vel neppe inne til demo noen plass heller. Gidder ikke kjøpe så dyre greier uhørt. Som dere sier så blir det spennende å se hvilke mindre modeller Naim lanserer. Piega frister fortsatt skal sies.

    jeg har bare lest mange gode tester om piega og at de skal blir veldig høyoppløst ( RESOLUTION ). men har aldri hørt dem sel ...
    Ser de har en del tester i tyske stereomagasiner, men desverre rekker ikke mine spede tysk kunnskaper til å få noe fornuftig ut av dem. Men at de er meget oppløst er det ingen tvil om nei ;)
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.990
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Skulle jeg valgt kun ut ifra design, hadde jeg tatt Ibl når som helst over de store kassene der. Fikk hifi-messe følelse med en gang. Litt sånn bredda Audi, if you catch my drift. Imo, selvsagt ;)
     

    leon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2008
    Innlegg
    1.603
    Antall liker
    185
    Sted
    Trondheim
    Erik B skrev:
    Hei.
    Svein , du finner stadig morsomme artikler fra tidligere tider - som er ekstra artig for meg som har endel utstyr fra tidligere tider.
    Jeg har nylig skiftet fra Spendor s5e (som jo har har høstet masse pos. omtale) til Ibl trolig av samme årgang som i artikkelen din. Lydbildet er jo forskjellig (og det skal jeg ikke prøve beskrive) - men en stor forandring klarer jeg å sette ord på - og det er at med Spendor var det nok som om høyttalerne var omgitt av "tåke" som preget lydbildet - med Iblene er "tåka" forsvunnet - og lydbildet framstår med stor klarhet som så langt har imponert meg! Forøvrig var jeg lenge fornøyd med Spendorene - så i dette tilfellet har "prøve noe nytt" nevrosen gitt gode resultater.
    Ellers er jeg helt enig med balthar i at designet på Iblene har sterk utstråling.

    Erik
    Hei. Gratulerer med nye ht, de er flotte og se på!
    Hva er forskjellen på mk1 og mk2 ?
    Hvor langt fra side veggene må de stå ?
     

    toriamos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Innlegg
    2.255
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    HH skrev:
    balthar skrev:
    HH skrev:
    Svein skrev:
    HH skrev:
    IBL ser svært bra ut ja. Mye vil ha mer og jeg har så smått begynt å tenke på nye høyttalere til min nye hi-cap... I den anledning stakk jeg innom hifi avdelingen til Big Dipper i torggata og fikk høre noen sveitsiske Piega høyttalere. Den minste (TP3) hadde et litt lite lydbilde og traff ikke hjerteroten sånn umiddelbart, men storebroren (TP5) var knallgod. Et enormt lydbilde og utrolig detaljert i toppen uten noen gang å bli ubehagelig. Mellomtonen var litt tilbaketrukket ift. hva mine Credo vanligvis leverer, men dette kan selvsagt skyldes elektronikken som ble benyttet også (Keufman eller noe sånt). Er det noen av dere som har erfaring med dette merket på Naim elektronikk? Har sett på n-forumet og ser det er en del som bruker dem med stort hell.

    www.piega.ch
    http://www.piega.ch/download/tp5-norge-0308.pdf - test av de nevnte høyttalerne i lyd & bilde.
    Kjenner ikke Piega, men hva med SL2? Har falt i pris og er bedre og mye lettere å sette opp enn SBL (det er heller ingen kunst).
    Hehe...så mye har de vel neppe falt i pris vel? Hadde vært moro å høre noen SL2, men de er vel neppe inne til demo noen plass heller. Gidder ikke kjøpe så dyre greier uhørt. Som dere sier så blir det spennende å se hvilke mindre modeller Naim lanserer. Piega frister fortsatt skal sies.

    jeg har bare lest mange gode tester om piega og at de skal blir veldig høyoppløst ( RESOLUTION ). men har aldri hørt dem sel ...
    Ser de har en del tester i tyske stereomagasiner, men desverre rekker ikke mine spede tysk kunnskaper til å få noe fornuftig ut av dem. Men at de er meget oppløst er det ingen tvil om nei ;)
    http://babelfish.yahoo.com/ - kjekt på nettbasert tekst i alle fall.
     

    balthar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    741
    Antall liker
    12
    leon skrev:
    Erik B skrev:
    Hei.
    Svein , du finner stadig morsomme artikler fra tidligere tider - som er ekstra artig for meg som har endel utstyr fra tidligere tider.
    Jeg har nylig skiftet fra Spendor s5e (som jo har har høstet masse pos. omtale) til Ibl trolig av samme årgang som i artikkelen din. Lydbildet er jo forskjellig (og det skal jeg ikke prøve beskrive) - men en stor forandring klarer jeg å sette ord på - og det er at med Spendor var det nok som om høyttalerne var omgitt av "tåke" som preget lydbildet - med Iblene er "tåka" forsvunnet - og lydbildet framstår med stor klarhet som så langt har imponert meg! Forøvrig var jeg lenge fornøyd med Spendorene - så i dette tilfellet har "prøve noe nytt" nevrosen gitt gode resultater.
    Ellers er jeg helt enig med balthar i at designet på Iblene har sterk utstråling.

    Erik
    Hei. Gratulerer med nye ht, de er flotte og se på!
    Hva er forskjellen på mk1 og mk2 ?
    Hvor langt fra side veggene må de stå ?

    mine står ca 50 cm fra sideveggen og spiller veldig bra...jeg har hat en mk1 i sort og har nå mk2 i wallnut.det er faktisk vert å høre på. mk2 er bedre i bassen. mer presis og lit tungere også. men en update er ret og slett for dyrt. d abør man ser etter mk2 med en gang.

    men hallo..mk1 er bra nok ;)

    for små rom er ibl en fantastisk høyttaler. og den våkser med...opp til 500 serien.
     

    Vedlegg

    balthar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    741
    Antall liker
    12
    MaHa skrev:
    Skulle jeg valgt kun ut ifra design, hadde jeg tatt Ibl når som helst over de store kassene der. Fikk hifi-messe følelse med en gang. Litt sånn bredda Audi, if you catch my drift. Imo, selvsagt ;)

    jeg synest den nye ovator passer ganske bra til naim design ( fraim og svarte bokser ).ikke nødvendig for meg men er ganske smakful.

    jeg tror den kommer å lyder fantastisk. og inovasionsgrad for penger er ganske høyd også. dte var det samme med sbl. man kunne ikke ser , hva sklags komplisert høyttaler sbl egentlig var og fortsat er .


    synd synst jeg at dne nye høyttaler må plaseres av veggen...bye bye off the wall ?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn