Griffenfeldt
Hi-Fi freak
Det må være 282/250,2
Har oppgraderingstankene allerede meldt seg?I denne tråden er det heeelt sikkert noen erfaringer relatert til NAC202/NAP200, NAC282/NAP250 - og NAC252/NAP300?. Hvilken av disse spiller "mørkest" (aka "minst frempå")
Neida. Vurderer anlegg i eget rom. 172xs blir i stua. Drar ikke inn "ørten bokser" i stua.Har oppgraderingstankene allerede meldt seg?
Gratulerer, og velkommen i klubben Lydnisse. Her er det godt å væreAh. Da er jeg endelig med i klubben. Deilig...
Siden alle Uniti- og ND-produktene til Naim har samme brukergrensesnitt som 172XS har du mange valg.Har egentlig ikke utelukket noe p.t. SU, SN, med uten NAP. Så mange kombinasjoner, så her må det vurderes hva jeg egentlig vil (låse meg - eller åpne for at det alltid være en oppgradering rundt neste sving).
Tja.Da har jeg endelig fått dratt i land en Nait XS!
Spørsmålet nå er hvilken DAC jeg bør gå for. På sikt ønsker jeg som sagt å ende opp med en 172XS, men i nærmeste fremtid blir dette godt over mitt budsjett. I tillegg tror jeg fremtiden for streaming går i retning av tjenester som ukomprimert Spotify, så jeg vil helst avvente litt før jeg skaffer en streamer fra Naim.
Jeg tenker å kjøpe en DAC av samme kaliber som Rega DAC og Hegel HD10/11. Har dere noen meninger om hvilke DACer i denne prisklassen som vil fungere sammen med Naim?
Etter å ha fulgt med en del på moderforumet siden jeg kjøpte Naim måtte jeg le ganske bra av denne Må innrømme at jeg ramler litt av lasset når de diskuterer cable dressing i rom med mursteinsvegger og tilsynelatende ingen akustiske tiltak...Synes det avtegnes et bilde av den retningen Naim beveger seg i - og det gjør at denne boka kommer til å selge dårligere.
Vis vedlegget 182866
SuperNait er en annen div en NaitXS.... IMO,og putter du på 10 lapper for en HiCap er du kommet langt på veiSå var det dette med SuperNait + HiCap - eller NaitXS + FlatCap.
Men problemet er muligens att du henger på en bedre DAC,siden du er vant til litt bedre dac,r en den i SuperNait ,og da har du 3 bokser her og ække lettSuperNait er en annen div en NaitXS.... IMO,og putter du på 10 lapper for en HiCap er du kommet langt på vei