M
medlem215396
Gjest
Salg er jo et alternativ
Jeg har hatt 3 stk CDS3 siden 2005. Den første var en demo spiller fra Lyric (som var den gangs importør) og fikk puck problemer etter en stund. Det ble løst med en ny puck. Den neste kjøpte jeg ny (samme drivverk som første) og der hadde jeg ingen puck problemer. Den tredje og siste har du i eie. Når puck problemet dukket opp der,kjøpte jeg en ny puck, som fulgte med ved salg.
Som noen vet setter Naim inn erstatnings drivverk, der gummiringene er borte så da har de vel innrømmet det dårlige designet
Jeg kjøper gjerne en CDS3 igjen jeg. Som mye annet fra Naim, et fantastisk produkt om du finner balanse i kjeden, samt verdsetter musikk? Tips: Når du ikke spiller musikk, ta ut pucken (Viktig å ta ut cd platenogså) og legg den ved siden av spilleren. Da står ikke gummiringene i konstant press fra magneten.
Jeg skriver også i forrige innlegg at ingeniørkunsten til en viss grad fører med seg lyter. Burndy er nevnt, flytende kretskort er et annet, der man må vise stor forsiktighet ved forflytning uten transportskruer. 552, NDS, Superline med mer.