Totem Mani, er svaret.
Tenker også MDF og 14cm, men fikk tilbud om glass på toppen. Ganske pent, men har en dårlig følelse på glass. Nå vet jeg at Frame kan leveres med glasshyller??
På samme måten med metall. Mener f.eks å høre "ringing"/ sibilanter i diskant ved bruk av BASE.
Powerkabel til Naim ;D Ja, jeg må bare le. Her er det mange meninger å lese, svært få av dem er ufarget. Naim-Forumet flyter over av standardkabler, Hydra, Powerigle, hjemmesnekra mm.
Lyric kan fortelle meg idag at de sverger til Wireworld (selvfølgelig).
Har testet ut mine Jorma Design idag. NAP200. Strammer opp, litt tørrere, litt mer kontroll og stillere bakgrunn. Jorma på alt. Mer av det samme.
Noe av gløden forsvinner...tror jeg, litt av sammme som med cones. Samtidig er det positivt at Jormaen gir følelsen av litt mer fart og atakk og at bassen ikke er fullt så utflytende og udefinert lenger..
Akkurat nå velger jeg litt fra begge verdener. 200-x2 standard og Jorma til powere.
En annen forunderlig sak er at noen av boksene er levert med plugg som kan åpnes og som har fargemerking på ene fasen. Andre er helt standard powerkabel, innstøpt og uten fargemerking. Lyric sier siste modeller er innstøpt og uten fargemerking??
Selv om Naim standard tilsynelatende er lik den som fåes for 50,- i butikken, sverger de til sine egne til
200-250.- ?
Konklusjon: Naim verdenen sier at standard Naim låter best, men blandt brukerne flyter det over av hummer og kanari?
Finnes sikkert en historikk her også hvor svein, Vidar eller andre kan supplere?
Odd Andrè hos Lyric sier forresten at Allae nå er ferdig innspilt!