Så lenge han holder seg til dertil egnet materiale og ikke går løs på hva som helst finnes det da værre filer ...Sagofil ?
/jan
Så lenge han holder seg til dertil egnet materiale og ikke går løs på hva som helst finnes det da værre filer ...Sagofil ?
/jan
Hehe ja litt sagofili må vel innrømmes. Men denna gangen JanR. Skal jeg virkelig prøve å bruke god tidSagofil ?
/jan
Høres ut som en plan, husk å knipse bilder underveis.Hehe ja litt sagofili må vel innrømmes. Men denna gangen JanR. Skal jeg virkelig prøve å bruke god tidSagofil ?
/jan
Faen er det det som har kødda det til for meg hele tia. Jaggu godt du sa fra SluketDu mp bli kvitt de "stående bølgene" på bakveggen
Akkurat de stående bølgene tror jeg du trygt kan la være - kule var de ogsåFaen er det det som har kødda det til for meg hele tia. Jaggu godt du sa fra SluketDu mp bli kvitt de "stående bølgene" på bakveggen
Takk for det moro med eget rom. Har fulgt med litt i tråden din også. Og du har iallefall fått det innmari kult derAkkurat de stående bølgene tror jeg du trygt kan la være - kule var de ogsåFaen er det det som har kødda det til for meg hele tia. Jaggu godt du sa fra SluketDu mp bli kvitt de "stående bølgene" på bakveggen
2A3 forsterkeren står trygt her hos meg. Men sitter på innbytte benken fortiden. Den spiller rett og slett litt for forsiktig sammen med 4 *15"Jolida?
2a3, hvor er den.
Bilder ja takk
Håvard
Jeg har ikke målt h6 ennå men det skal jeg jammen gjøre en dag for å sammenligne deDu har litt hengekøye der
Hvordan er lyden kontra H6 mellom 500 og 5000, vil tro H6 er litt mer fokusert der?
Håvard
Hehe det er klart jeg mener høre. Det er bare så lett å skrive se når man sitter å betrakter målingerdu mener vel høre?
håvard
Du sier noe der. Bevegelige elementer som justeres on the fly hadde vært kjekt.Det kan hende du må tilte elementene nedover litt
Men det lar seg kanskje ikke gjøre?
Neste kasse blir med bevegelig mellomtone og diskant seksjon?
Håvard
Kompresjonsdrivere og hønn er sjølveste livet. Viktig å holde rett fokus!Lukter fjernkontroll og stepmotorer her. Kan bli kult, eller så kan du se til pokker å bygge deg hønn igjen.
Bygge hønn ja. Joda er åpen for forslag til hønn som kan funke. Og som sjølsagt er grisebillige.Free lunch for everybody er jo ett fint slagordLukter fjernkontroll og stepmotorer her. Kan bli kult, eller så kan du se til pokker å bygge deg hønn igjen.
Har vel tidligere blitt bermerket min mangel på konsentrasjon. Både av kona og andre. Det er ikke så lett for en sagofil med adhd og styre skuta i havnKompresjonsdrivere og hønn er sjølveste livet. Viktig å holde rett fokus!Lukter fjernkontroll og stepmotorer her. Kan bli kult, eller så kan du se til pokker å bygge deg hønn igjen.
Lytteavstand er vel ca 3.5m med tilsvarende fritt rom bakover. Skal teste endel med H6 iløpet av kvelden tenker jegHva er lytteavstand?
Det kan jo rett og slett være at du sitter for nærme også.
Hadde jo vært morsomt å teste ut med H6, du har iallefall raske nok basser der. En sub greier det ikke
Håvard
Spennende saker. Fra 800 sier du. Da skal jeg høre litt hva som skjer hvis jeg lar bassene strekke seg oppover i frekvens.Står et par horn på gulvet her i stua. Ikke koster dem stort heller. Speller fra 800 og opp.
Blir nok en test i løpet av kvelden Jeg er veldig fornøyd med jantzen mellomtonen men audax diskanten gir ikke det løftet i toppen jeg hadde håpet på.toppene dine er vel lukket uansett, så hvis h6 låter bedre er det jo bare å slå til.
spredningskarakteristikken forblir jo den samme.