No brainers.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Valentino skrev:
    At jeg kunne glemme:



    Hvorfor folk gidder å gjøre datamaskinlagret musikk så vanskelig skjønner ikke jeg. Gi dem en Transporter!
    Eller gi dem en Prism Sound Orpheus Firewire "ADAC/upsampler/headphoneamp/mic-pre"... Som selvsagt kan klokkes med Grimm CC1! ;D

    Kjører man fra en mac kan man legge til en Metric Halo Spectrafoo
    (hvem fant på navnet? ::)
    Med denne kan man sjekke om cd'n man spiller I øyeblikket blir korrekt gjengitt via annlegget,
    man kan da over tid optimalisere sitt oppsett, dette er ikke det samme som tact eller room correction..)
    og da kan man i teorien også Klokke
    Mac'en (Dens Firewire kort/tranmitter..styres da fra Orpheusen) med Grimmen... ;D
    Da snakker vi galskap selvsagt, men det er "noget mulig" å få til... Altså, klokkesynkronisere hele sulamitten!
    Øh kanskje Transporteren er enklere (Er en No brainer..) og alt funker og det jeg sier er knotete og tungvint... men låter bedre? Jupp... ::)

    mvh
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Imperial skrev:
    Valentino skrev:
    At jeg kunne glemme:



    Hvorfor folk gidder å gjøre datamaskinlagret musikk så vanskelig skjønner ikke jeg. Gi dem en Transporter!
    Eller gi dem en Prism Sound Orpheus Firewire "ADAC/upsampler/headphoneamp/mic-pre"... Som selvsagt kan klokkes med Grimm CC1! ;D

    Kjører man fra en mac kan man legge til en Metric Halo Spectrafoo
    (hvem fant på navnet? ::)
    Med denne kan man sjekke om cd'n man spiller I øyeblikket blir korrekt gjengitt via annlegget,
    man kan da over tid optimalisere sitt oppsett, dette er ikke det samme som tact eller room correction..)
    og da kan man i teorien også Klokke
    Mac'en (Dens Firewire kort/tranmitter..styres da fra Orpheusen) med Grimmen... ;D
    Da snakker vi galskap selvsagt, men det er "noget mulig" å få til... Altså, klokkesynkronisere hele sulamitten!
    Øh kanskje Transporteren er enklere (Er en No brainer..) og alt funker og det jeg sier er knotete og tungvint... men låter bedre? Jupp... ::)

    mvh
    10 audio tester Orpheus fra Prism...

    http://www.10audio.com/prism_orpheus.htm

    Whoop there it is... ;D

    Og her er PYRO Firewirekortet som brukes:
     
    P

    Parelius

    Gjest
    Imperial skrev:
    Imperial skrev:
    Valentino skrev:
    At jeg kunne glemme:



    Hvorfor folk gidder å gjøre datamaskinlagret musikk så vanskelig skjønner ikke jeg. Gi dem en Transporter!
    Eller gi dem en Prism Sound Orpheus Firewire "ADAC/upsampler/headphoneamp/mic-pre"... Som selvsagt kan klokkes med Grimm CC1! ;D

    Kjører man fra en mac kan man legge til en Metric Halo Spectrafoo
    (hvem fant på navnet? ::)
    Med denne kan man sjekke om cd'n man spiller I øyeblikket blir korrekt gjengitt via annlegget,
    man kan da over tid optimalisere sitt oppsett, dette er ikke det samme som tact eller room correction..)
    og da kan man i teorien også Klokke
    Mac'en (Dens Firewire kort/tranmitter..styres da fra Orpheusen) med Grimmen... ;D
    Da snakker vi galskap selvsagt, men det er "noget mulig" å få til... Altså, klokkesynkronisere hele sulamitten!
    Øh kanskje Transporteren er enklere (Er en No brainer..) og alt funker og det jeg sier er knotete og tungvint... men låter bedre? Jupp... ::)

    mvh
    10 audio tester Orpheus fra Prism...

    http://www.10audio.com/prism_orpheus.htm

    Whoop there it is... ;D

    Og her er PYRO Firewirekortet som brukes:
    Den Prism Orpheus virker mer enn interessant. Hadde tenkt på en Apogee Rosetta 800, men dette var kanskje et bedre alternativ. Og med innebygd RIAA-korreksjon for en parfyme-XV-1S! Hva mer kan en forlange? Digitalisert vinyl! Ren julekveld.

    Takker for tipset.
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124

    Moiz Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.08.2007
    Innlegg
    4.142
    Antall liker
    777
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    123
    Prism..består av folk med bakgrunn fra originale Neve bedriften,absolutt kvalifiserte !
     

    Brasse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Innlegg
    5.095
    Antall liker
    9
    Lurer på om jeg tør legge inn denne her:

    Roth Audioblob 2


    Tannoy satelitter
    Roth Audio sub (2 x 5", 1 passiv)
    1 inngang, phono ut til høyttalere.

    Perfekt for skrivebordet eller til TV'en. Har ikke hørt bedre til 795,-
    Kjøpes på global.ebay.com
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    NEVATON skrev:
    Prism..består av folk med bakgrunn fra originale Neve bedriften,absolutt kvalifiserte !
    Neve som i miksebordfolkene til Rupert?
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Ja, Prism begynte som ett lite tomans firma i 1987 da to ansatte i AMS/Neve valgte å gå solo "duo".
    Ian Dennis og Graham Boswell, som bl.a hadde designet mikrofoner(Mikronfon pre's) for AMS-Neve, trur eg...
    Miksebord var det vel heller Malcolm Toft som hadde "fingra i hos AMS-Neve. (Toft er ett eget merke)
    AMS NEVE er jo både i USA og i England. Prism gutta arbeidet i england avdelingen, i Cambridge.

    Toft = rene gain trinn... kontra AMS/NEVE sine trafobaserte gaintrinn... innen miksebord.

    En litt morsom fakta er at mannen som laget "Hey Jude" for Beatles er nettopp Toft, og da de skulle gjøre dette
    klaget de på neve bordet, Eller Trident som det var da... "make your own then..." fikk de høre, og de gjorde, voila Toft...!
    Den første sangen de lagde på denne nye "bedre enn neve" kreasjonen var Space odity til Bowie...
    Far out man... heh? Trivia vøtt...

    Uhm... hm... tror jeg mixa villt med fakta over der, men... noensom vet om dette stemmer? Uansett... ::)
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    No Brainer har fått en ny kategori: iBrainer...

    Dette er en iBrainer.


    MSB sitt nyeste DAC IV system.
    Jeg bare sier... WOW!!!

    Dette er... helt utrolig!!! :-*

    Og en ting til...
    i 2010 kommer det enda ett produkt...
    Jeg vet ikke fra hvem, men jeg VET det kommer.
    Spdif/AES/Toslink til Ipod dock converter.
    Noen kommer til å lage en duppeditt som gjør følgende:
    Den kobler highend drivverk rett i socketen til ipod docs...
    Future proofing! Jeg er POTTE sikker!
     

    Bowerman

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.12.2009
    Innlegg
    98
    Antall liker
    0
    Fadamacka skrev:
    Har du fått boksene, Bowerman?
    Håper i løpet av neste uke.
    Det var blant annet Vidar P. som fikk meg til å bestille en NAC552. Han omtalte den som en"no brainer", så da slang jeg den like så greit inn på denne tråden.
    Men over til selve produktet, så vil nok NAC552 gjøre underverker i alle oppsett med egen pre-amp ;D
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Øker nivået i toppen med flere db når det er på tide med en dyprens av mottakeren. ;D



    Selges blant annet på en nettside om heter hearingisbelieving.co.uk.
     

    decibelius

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Innlegg
    7.866
    Antall liker
    1.679
    Sted
    Bislett
    hehe - hjelper ikke med anlegg til flere hundre tusen, dersom øra er full av dritt - men for noen sitter nok møkka litt for langt inn til att denne sprayen gjør susen ;D
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    decibelius skrev:
    hehe - hjelper ikke med anlegg til flere hundre tusen, dersom øra er full av dritt - men for noen sitter nok møkka litt for langt inn til att denne sprayen gjør susen ;D
    For å få ut den dritten som sitter midt imellom ørene så trengs det mer omfattende kirurgi, ja. ;)
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Kunnskap mikset med erfaring, er en no brainer...
    Linker til en post jeg laget isted: POST
    Flotte seminar, mye kunnskap, flinke folk!!!

    Det er en så stor jungel der ute, og for da oss som har abnorm kunnskap, og jeg regner meg blandt dem, så navigerer
    vi ganske lett imellom alle skjær i sjøen og kommer fint fram til målet, som er den lyden i ønsker å ha.
    Penger løser svært lite om man ikke lar dem jobbe for seg.
    Har du ikke kunnskap, er jo ett av mine favoritt utsagn, så kjøp den! Ikke kjøp komponenter for penger om du ikke vet hva du trenger i de spesielle tilfellene. Stolthet har ført til mange feilkjøp for sikkert de fleste av oss, meg selv inkludert!
    Ydmykhet er en god egenskap for en audiofil, og da snakker jeg og til meg selv :-[ ... ikke tro noe annet...

    Og nå, en hemmelighet om selgere... hva er en god selger? En som kan selge masse? NEI!!!
    En som kan selge igjen og igjen til den samme personen... for da selger han jo det som kjøper trengte, og det er bra reklame.

    En hemmelighet om gode kunder: De vet hva skal ha, ikke fordi de har penger, men fordi det vet hvordan de skal få pengene til å jobbe for seg... de har også om de trengte det brukt noget med gryn på å tilegne seg kunnskapen om dette.

    Og når disse to møtes... that is a no brainer! Det er suksess!


    mvh
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.920
    Antall liker
    8.206
    Torget vurderinger
    1
    Imperial skrev:
    No Brainer har fått en ny kategori: iBrainer...

    Dette er en iBrainer.


    MSB sitt nyeste DAC IV system.
    Jeg bare sier... WOW!!!

    Dette er... helt utrolig!!! :-*

    Og en ting til...
    i 2010 kommer det enda ett produkt...
    Jeg vet ikke fra hvem, men jeg VET det kommer.
    Spdif/AES/Toslink til Ipod dock converter.
    Noen kommer til å lage en duppeditt som gjør følgende:
    Den kobler highend drivverk rett i socketen til ipod docs...
    Future proofing! Jeg er POTTE sikker!
    Hva koster det systemet?
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Wow!!!
    http://www.audiophilleo.com/audiophilleo1.aspx



    Dette er jo fancy! Dette er jo uberfancy!!!!

    Du fester denne på Spdif pluggen bakpå dac'en din! Ittno kabel imellom.
    Så kan du "tune" koblinga. Men her sparer man altså digitalkabelen!!!! (Kan bruke spdif kabel og da..., om du har...)

    Det er en No brainer altså!!!

    " The VirtualCable feature is designed to allow you to achieve the same effect as changing the SPDIF cable would have.

    Many audiophiles believe that a digital cable can have a considerable effect on audio quality and there is actual science to support this. This is due to impedance matching and reflection problems. Electrical signals are after all waves much like waves in a pool. They can reflect off the edges of the pool. When a reflection is superimposed on the actual wave, the receiver will not be able to measure the timing of the wave as accurately. This can cause jitter. To prevent such reflections from causing problems, we incorporate the advanced VirtualCable feature.

    VirtualCable allows our device to change the edge transition speed of the SPDIF signal anywhere between 700ps and 15ns in 5 steps. We only care about overlapping waves when the DAC is measuring the digital signal level transition. So, if there is a reflection that is causing a problem at that particular instant, we can move this transition in time, away from the reflection. The DAC can then measure the transition perfectly without interference from the reflection, allowing it to recover a less jitter clock. Most importantly, you can make these changes instantly via remote control so that you can hear any difference immediately from your listening position. "

    Oh dear!!! ;D Mitt tweakehjerte :-* thou beatest so fast..
    Så tar man f.eks en trådløs usb hub fra f.eks Belkin til under tusenlappen... (Trådløs usb kan kreve nogen kunnskap fra bruker...)

    Trådløs digitaloverføring til en High-End Dac uten usb anyone? High-End trådløst drev...?
    Kobler vi en eller annen usb sak som kan håndtere ekstern HD (Spilleliste, lager, ekstern pc..), og så bruke nevnte no brainer sak til å tilkoble selve DAC.
    Dette produktet gir brukere av High-end Dacs uten usb tilgang til en helt ny verden!!!! Kablet/trådløst/ you name it!!!

    mvh
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Paul Hynes holder på med en Mac mini psu... :eek:
    Åpen design fase startet igår... så dette er "varme" nyheter!!!
    Wow! :-* Den blir en no brainer!!!

    mvh
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Nettleser som no brainer? Jupp.
    Det er mange spennede utenlanske nettsider som er på språk som kanskje ikke
    er det man normalt sett kan.
    Har testet litt med navigering via Google Chrome nettleseren, og i de fleste tilfeller
    vil den klare å oversette "on the fly" på nettsider forum og det meste til norsk bokmål.
    Meget patent har den blitt i siste oppgradering.



    Det er ikke den beste nettleseren...
    Men til å navigere japanske og kinesiske og koreanske og russiske... you name it it will translate it.. high end sites har den begynt å bli meget kapabel!!

    De har meget fornuftige ting å si på slike forum og! Masse kunnskap man plutselig kan tilegne seg.. og det.. er en No brainer!

    Anbefales for de vitebegjærlige!!!

    mvh
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Det slo meg her om dagen at den neste No brainer posten her i denne tråden måtte bli en ... strategi!
    Jeg merket meg at det har kommet masser av show opptak på youtube, for det meste laber kvalitet...
    Men så audiogon har i år begynt å ta opp i "lyttersposisjon" så man kan "tune in" akkurat som om man sitter i rommet
    på en show... være flue på veggen om man selv ikke har muligheten til å være der...
    Ett visst lydbilde av opplevelsen tilbyes altså alikevel!!!
    Det neste jeg tror vil komme er ett krav om opptak fra reviewers lytterom, av "the sweet spot" vedlagt de forskjellige tester...
    Ingen har gjordt dette enda, men det vil komme... you better believe it...

    The no brainer? Å begynne å gjøre show opptak, og opptak hos kunder med bra systemer, av produkter...
    Jeg tenkte primært forhandlere her nå da... Publikasjoner, sikkert flere som kunne gjordt slikt, show goers....++
    Er dette bra teasers? Det må jo være det!

    Ok ok... meg om dette... :p
    Men nå har jeg sagt, det, nå får vi bare se om det var smart å si...etterhvert
    I år brukte da Audiogon denne til å ta opp på RMAF. Sony PCMD50


    Audiogon har tatt opp maaaasse rom over flere shows den senere tid...
    Så nå kan man lese show reporter på alle online sites + i flere publikasjoner (online og blader...) og av og til få en
    jaja, redusert opplevelse av det man leser/ser... audielt sett (hørt...)
    http://www.audiogon.com/cgi-bin/events.pl
    Er dette så en ny trend...? Tja, kan virke sånn...

    Så har dette noe for seg...? Ja, og nå skal jeg spille litt "mind games" med dere for å demonstrere hvor effektivt dette er!
    Jeg sier:

    Linken du nå trykker på viser bildet av en høyttaler som spiller i ett rom, på ett show, fortrinnsvis THE SHOW 2010 LAS VEGAS...
    Høyttalerne er prototyper... men har fått ord på seg å kunne transportere lytteren til opptaksstedet... Virkelig lage en illusjon!!!

    Er dere klare? Snurr illusjon: Klikk link... og så:

    Trykk på spill rett under bildet der er du snill og se for deg at du sitter i salen og nyder konserten...fur real...


    ---

    I know... its ve-e-e-ery cool... ;D Herron 2104A heter den forresten.
    Og jeg håper den endag kommer i prod, for ... ett opptak av ett opptak avspillt på ett hotelrom, og det låter sånn...
    Dude alive... ;D





    mvh
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124


    Eu-rega!!! på søring... Eller eureka på bokmål...
    Samma det... :-*

    Rega har sluppet en DAC... det er no brainer!!! Og den har "innmat fra regas råeste spillere og slik..
    Dette kommer til å bli en klassiker, ikke bare en no-brainer... og jeg har bare sett bildet foreløpig...
    Men vi snakker Roy G her!!! Han gjør ei noe halvt den mannen...

    Tone Audio sier:


    Wolfson chipset "Apollo and Saturn like" + buffer circuit from Isis player.
    REGA DAC = NOS DAC ... no upsampling here no thank you...
    Spdif + USB ++
    five different digital filters, one of them an apodizing type.
    $999.
    Review in the worx... (tone Audio)

    + Audiofileo...ett par poster over er nå testet av 6moons.
    Den kan man bruke til å drive en Rega meget bra kan jeg tenke meg...


    mvh
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Bump...
    Nå er Rega dacen testa i Tone Audio 34 side 100...
    Konklusjonen: Så å si like bra som en Meridian 800 spiller (fra 2006 da vel og merke)... nå... jeg tror Jeff D har feira litt mye i Jul jeg da...
    Men uansett, har han rett så er det jo mildt sagt hysterisk utrolig.... :eek: Dette tar jeg med tre klyper salt... ::) Så det er sagt!
    Dude alive... :p It's definetly a no brainer... ;D (om enn for de litt mer spesielt interesserte da, usb bare opp til 48khz.. spdif til 24/192)




    mvh
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Neste no brainer i år kommer fra Docet hifi.
    Docet Lector U-4dac. Stipulert til ca 360 euro?
    Dette er en kombinasjon mellom en usb til spdif converter og en usbdac.
    Denne tror jeg er bra. Usb 1.0/1.1/2.0/3.0 compliant..
    Trenger ingen driver på pc eller mac. Decoder opptil 192khz.
    Ekstern strømforsyning, det betyr oppgraderbarhet. 15v dc.
    Bruker AKM sin AK4396 chip (denne står også i Logitech Transporter eller Esoteric sin 5 serie Dac da.. )

    mvh
     

    Vedlegg

    DIY_dude

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.01.2007
    Innlegg
    1.313
    Antall liker
    67
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    8
    Imperial skrev:
    Docet Lector U-4dac. Stipulert til ca 360 euro?
    Det står: "U-DAC costa solo euro 148." Høres ut på meg som den kommer til å koste 150 euro. I så fall er dette veldig(!) mye for pengene. AK4396 er nok kanskje den aller beste chipen jeg har hørt. Kombinert med asynkron usb via en ny Tenor-receiverchip kan dette bli meget spennende. 8)
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Se der ja. Så rimelig ja! Duverden, det var jo enda bedre!
    Det er litt forskjellige priser rundt om ser jeg når jeg leiter litt her,men uansett.
    Er Hegel Hd2 lik Docet mon tro...? Nei... De likner jo på bakpanelet noe voldsomt!!!
    Hm... Hegel bruker en annen Tenor chip ( TE7022L - Som ikke dekoder 88.2khz...obviously!!) en SRC (AKM 4127VF) og en annen DAC (Texas Instruments PCM 1754) og en eller annen AKM chip som noe ekstra greier (er ikke krets kyndig) og to word clocks??? ser jo sånn ut! En Fifo-buffer! Eller? Må jo være det!

    Isåfall er jo Hegel HD2 også en No brainer!!! ;D Duverden den Hegel kretsen er smart!!!
    Hehe, Nå skulle jeg liksom skryte av Docet her og så ender jeg opp med å sikle over Hegels innmat... ::)

    Hvorfor nevner jeg Hegel Hd2, jo for ett øyeblikk trodde jeg de var samme produkt!
    Docet dekoder også 88.2khz, da den bruker Tenor sin TENOR - TE8802. Hegel gjør ikke.
    Isync/asyn... debatten...

    Nå de som trodde at wordclock er linjære... de tar feil...
    De har mye mer jitter ved lavere frekvenser enn ved høy.
    Typisk er:
    -100db til -70db jitterstøy ved 1hz.
    -110db til -90db ved 10hz...
    Og så er de som regel best rundt frekvenser på 1khz til 1mhz...
    Hm...

    "Sein und Nichts sei dasselbe" ...
    To be and not to be, at the same time, that is the question (Ett sitat fra Hegel, filosofen) om jitter, kan man tenke seg.. ;D


    mvh
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Bare Bildet foreløpig...
    Men jeg tviler ei, dette er en NO BRAINER!!!


    Prototypen... fra prototype lyttingen....

    Den heter Lenehan Audio ML3.

    mvh
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    RSA eller Running Springs Audio har nå endelig kan man jo si levert en strømrenser/CB modul som koster under 1000 dollar.

    Det var på tide, og gir jo en No Brainer status i denne tråden iallefall!http://www.runningspringsaudio.com/

    mvh
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Nad M51.

    Fryktelig kul sak!!!

    Få specs ute enda, men av det jeg har klart å snuse opp, så er dette en helt utrolig anvendelig dac!!!!




    Ett lite forbehold enda, men dette er en absolutt no brainer!!

    Hah!!! Jeg er sikker på att den akkurat nå ikke har en eneste konkurrent, som kan det denne kan!!!!
    Om den låter til prisen, noe som selvfølgelig er komplett ukjent enda, så må dette være helt nydelige greier!!!!

    Første dac med hdmi input? Er det? Vet ikke, men denne har iallefall!!!!!


    Om jeg skjønner videoen korrekt, så kan Nad M51 fungere som en digital volumkontroll, hvor truncation skjer først ved -66db demping av signal... om man f.eks velger å sende det digitale videre, til en annen A/V komponent eller DAC av eget ønske, eller allerede i eget eie. Sansynligheten er tilstede, for att ens egen dac kommer til å låte mye bedre..
    Men som sagt, det gjenstår jo å se, og eller høre da.


    mvh
     
    J

    J.J

    Gjest
    Imperial skrev:
    Nad M51.

    Fryktelig kul sak!!!

    Få specs ute enda, men av det jeg har klart å snuse opp, så er dette en helt utrolig anvendelig dac!!!!




    Ett lite forbehold enda, men dette er en absolutt no brainer!!

    Hah!!! Jeg er sikker på att den akkurat nå ikke har en eneste konkurrent, som kan det denne kan!!!!
    Om den låter til prisen, noe som selvfølgelig er komplett ukjent enda, så må dette være helt nydelige greier!!!!

    Første dac med hdmi input? Er det? Vet ikke, men denne har iallefall!!!!!


    mvh

    HIFI KLUBBEN
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Nad sier leveranse skal skje i November, er nok bestilling foreløpig tror jeg.


    mvh
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    ^
    Vi befinner oss i tråden "Hifisentralen | Forum | Avdelingen for hifi | Hifi generelt | No brainers" og altså ikke i "Hifisentralen | Forum | Off-topic | Off-Topic Hjørnet".
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.084
    Antall liker
    6.539
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    CDWMcInSpots skrev:
    ^
    Vi befinner oss i tråden "Hifisentralen | Forum | Avdelingen for hifi | Hifi generelt | No brainers" og altså ikke i "Hifisentralen | Forum | Off-topic | Off-Topic Hjørnet".
    Man må jo ha hodelykt når man holder på bak racket må forstås. Er jo forferdelig mørkt der.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn